گوش میکنی بعم?
-یکی اون جوجه صورتی رو خفه کنه وگرنه خودم دس به کار میشم.
+بیخیالش هیونگ داشتم میگفتم که منم میخوام رو دستم یه خالکوبی داشته باشم.
-فکر بدیه کوک. نمیخوایی که مامان و بابات پرتت کنن بیرون.
کوک: ولی فکر کن خیلی خفن میشه . یه خالکوبی عقرب روی بازوم .
یونگی بخاطر کیوت بودن برادر کوچیکش لبخندی زد ولی هنوزم صدای خنده های پسر کیوت میز شماره ۷ رو مخش بود.
.......*..........*..........*...........*...........*............*.......
جیمین: وای تهیونگ شوخی خوبی بود . ت عمرم اینقدر نخندیده بودم. ولی الن بریم سر اصل مطلب.
با تعجب داشت جیمینو نگا میکرد و جیمینم منتظر.
جیمین: تو...جدی نبودی مگ ن?
ته: من کاملا جدی ام جیم.
با حرکت یهویی جیمین که به جلو پرید ترسید و فکر کرد تمام استخون های ستون فقراتش شکست.
جیمین: همه چیزو توضیح بده همین الا.
شروع کردم به توضیح دادن از دیشب حرفای پدرم تا این لحظه که داشتم باهاش حرف میزدم.
جیمین: وای پسر... مثل فیلم اکشن شد که این.
ته: جیمین....مسخره بازی رو جمش کن دارم از کشتن یه نفر حرف میزنم.
جیمین: ولی فکر کن.... مثل این فیلما تو بعد از دیدن شخص مورد نظر عاشقش بشی و نتونی بکشیش...بعدش اقای اوه دوتاتونم بکشه و پایان منم به کار و زندگیم ادامه بدم.
ته: فکر بدی بود ک بخوام باهات حرف بزنم.
پاشد که بره ولی جیمین یه جیغی کشید ک بازم همه سرا سمتشون چرخید و مجبور شد بشینه سر جاش.
ته: فقط یه بار دیگه جیغ بکش پاشم برم:/
جیمین: باشه باشه ....از من میخوایی الا چیکار کنم.
ته: من یه نقشه ایی دارم....
.......*...........*...........*............*.........*..........*........
یونگی: ببین ت رو خدا کی میتونه تحملش کنه? بدبخت اون پسره.
کوک: هیونگ چرا گیر دادی به اون پسر مو صورتی.
یونگی: از وقتی اومده صداشو انداخته سرش یا میخندع یا جیغ میکشه سومی خدا خیر کنه.
کوک خنده ایی کرد و گفت که میخواد بره. یونگی سرشو تکون داد و بلند شدن که برن یونگی زود تر رفت با حساب کنع .
موقع رفتن پای کوک گیر کرد به صندلی جیمین و افتاد .
جیمین: هعی معذرت میخوام
کوک: مهم نیست تقصیر من بود جلو چششمو نگاه نمیکنم.
ته: جیمین دارم باهات حرف میزنم.
جیمین: باشه صبر کن.
جیمین به کوک کمک کرد که بلند شه و تهیونگ چشاشو تو کاسه چرخوند و به پسر ریز جثه ایی که هودی بلند و گشادی به تن داشت نگاه کرد ولی نتونست قیافشو ببنیه ولی...
چرا اینقدر برای تهیونگ اشنا بود?
DU LIEST GERADE
Ashes
Actionنام: خاکستر نوع فیک: کاپلی کاپل اصلی: ویکوک کاپل فرعی: یونمین وضیعت فیک: مینی فیک خلاصه ایی از فیک: -خب...انتخاب کن کیم تهیونگ یا تو رو میکشم و اونو خودم تو این دنیای تاریک و ترسناک تنها میمونیم یا...دوتامونم میمیریم...تو انتخاب کن من شلیک میکنم! 🚫...