-Te ascult.
-Aseazate.
Ascult cuminte ce are de spus,uitandu-ma la barbatul mai inalt ca tata,un barbat cu parul negru si ochi la fel.
-Eu si...Dean suntem impreuna de 13 ani.
-A-adica dupa ce mama a murit?
-Mhm.
-Te rog,nu il intelege gresit,eu si tatal tau me iubim.
-Oke.
-Cum?zice tata surprins.
-Nu am nimik impotriva.Era si rimpul sa aflu si eu,credeam ca nu iti vei gasi pe cineva.
-Multumesc.
Cei doi ma imbratiseaza.
-De acum te strig Papa.zic catre Dean.
-Oke,amice.zice si ma ciufuleste.
-Eu voi merge sa ma plimb.
-Bine sa ai grija.zice Dean.
Ies din curtea vilei,mergand din nou spre cararile templului.
-Sunt din nou aici...dar nimik nu se intampla...
Stau ceva timp jos,vrand sa plec,un zgomot se aude din aceea camera ca si mai demult. Intru observand o camera aranjata ca uimitor de extraordinar,iar ceea ce ma socheaza e ca animalutul pe care lam vazut cans am avut 5 ani sta in fata mea si se uita la mine.
-Insfarsit!zic zambind.Nu te-am vazut de mult.Multimesc ca mai ajutat cand am avut 5 ani.Coada ta mi-a dat putina caldura.
Acesta nu sa miscat din loc,asa ca m-am apropiat usor mangaindu-l pe cap.M-am uitat in jur,observand locul uimitor.
-Stapanul tau nu e aici?As avea ceva sa ii returnez.
Ma apropii usor de patul improvizat de o multime de perne,ca mai apoi sa ma aflu aruncat pe pat,uitandu-ma animalutul transformandu-se intr-un baiat cu parul negru si ochii foarte albastrii.Avea urechi si 6 cozi.
-C-ce-
Nu apuc sa termin de spus ca baiatul ma saruta,sarutul fiind unul bland,iar ceva gadilandu-ma.Sa indepartat,observand amuleta stralucind si disparand.
-Nu iti fie teama.Numele meu e Hake sunt o vulpe cu 6 cozi.Iar de acum tu esti stapanul meu,imi apartii.
-V-vulpe?
-Sunt un spirit.Dar acum datorita tie si alti ne pot vedea.Doar adevaratul propietar poate vedea aceasta amuleta,iar ea a disparut,acum diind nemuritor.
-E-eh?
-Poti vedea spirite.
-Ce?
-Dormi.
Spune acesta si imi atinge obrazul,facandu-mi-se somn.