Am facut un capitol datorita unei persoane care a pus o intrebare foarte buna asa ca am descus sa las aceai persoana sa aleaga si voi face un capitol si despre ei doi.
Dedicat: @DanielaDana429
_____________
Nick pov
Sunt in biroul meu,tocmai ce semnez cateva acte,ma gandesc sa vad noua colectie de haine facute de lucratoare Matre,dar asta numai peste 2 zile pot.Un ciocanit ma facut sa imi ridic fata dintre foi zambiind vazandu-mi iubitul aducand o ceasca cu cafea.
-M-am gandit ca iti va prii.
L-am tras in bratele mele,sarutandu-i buzele rozalii si noi.
-Multumesc,iubire.
-Ma gandeam...acum ca Hige si Nami vor merge fiecare sa doarma la prietenii lor ce ar fi sa petrecem timp si noi?
-Nu mai trebuie so spui.
Il ridic punandul cu fundul pe birou,sarutandui pielea moale al gatului,hainele noastre zbutand dupa noi piesa cu piesa.Dupa ce l-am pregatit bine si el pe mine facandu-mi sa il am mai mult in jurul penisului meu,l-am penetrat dintr-o data acesta scotandand cel mai excitant sunet din lume.
-Doare?
-N-nu...
-Voi merge la canapea.
Il ridic mergand usor fara sa ies din el spre canapea,miscarile mele de a ajunge pana acolo il face sa scoata sunete dragute.Il asez pe canapea incepand sa ma misc in el,se strangea in jurul meu facanduma sa ma excit si mai rau.
-Stii ghmmm....daca ai r-ramane si tu...Ah!Insarcinat...ar fi bine...mhm..
-M-mhm!Ah!Ah!Ah!
Am inceput sa maresc si mai tare viteza intorcandul intrand si mai adanc,pana mi-am dat drumul inauntrul sau,m-am impins in el pana nu voi mai ejacula acesta afundandu-se adanc.Am inceput sa ma misc iar,dar pozitia schimbata,avand pociorul sau drept pe umarul meu,intrand si iesind de nenumarate ori.
-Sc-schimba....
Am iesit punandul sa steie in picioare si cu fata pe canapea,incepand sa ma misc in el din nou,observand ca dupa un timp a obosit,lam intins pe burta.Am intrat si iesit,acesta gemand,am repetat miscarile,de cateva ori incepand sa ma misc repede si.timd cum sunt pe punctul de ami da drumul.Cu o mana i-am frecat penisul si cu cealalta i-am bagat degetele in gura.Mi-am dat drumul in el tragand peste noi o patura.
-T-tu nu ai...
M-am impins in el o data facandu-l sa geama.
-Asta ca vreau cat dormim sa te simt in jurul meu,mai ales acolo,iar cand ma trezesc sa mai o facem o data.il musc de lobul urechi.
La naiba,tipul asta ma imebuneste si l-aș mai fute dar nu cred ca mai rezista mult,nu vreau sa lesine.