Ma ridic din pat,totuși m-am pus si eu ca prostul cu hainele ude leoarca.Ma schimb intr-un tricou si pantaloni scurti.Telefonul imi suna,curios il ridic,zambind vazand apelantul.
-Alo?
-Roli!
-Misaki!
-Te-am sunat sa te intreb daca doresti sa mergem la un film.
-Sigur.
-Putem merge acum daca vrei,am auzit ca sa adus inghetata la parcul din centrul orasului.
-Inghetata?!zic salivand.
-Mhm.
-Ne vedem in 5 minute.
Inchid apelul,fug imi iau portofelul,telefonul si merg in pas alert spre locul nostru de intalnire.
-Ai ajuns!
Ii zambesc,batand palma.
-Normal.Acum,vreau inghetata!
Acesta incepe sa rada dandu-mi cornetul cu inghetata de capsuni.Incep sa mananc inghetata cu pofta,savurand momentul.
-Putem merge incet spre cinematograf.
-Oke.
Am inceput sa o luam la pas,inghetata incepea sa se topească normal ca nu as risca un strop din ea.Ma intreb,oare Hake isi face griji pentru mine?Probabil nu,o are pe Saki.Pot sa vad parca cum Hake este ingrijorat ca am plecat neanuntat,iar nenorocita aia incearca sa il calmeze legandundu-si balcoanele de corpul lui.Gandul asta ma face so zdrobesc.
-Roli?
Ma uit la Misaki care ma scos din ganduri,privirea lui uimita ma face sa ma uit la inghetata mea.
-Nuuuu!
Strig bosumflat.Tocmai ce mi-am zdrobit inghetata,la naiba cu fata aia,de ce sufera si inghetata mea.
-Esti bine?
-Sunt bine,Misaki.
-Atunci ce ai avut cu biata inghetata?
-E prea buna.
-Atunci mananc-o si nu o zdrobi.
-Bine.
Ajuns la cinematograf,cumparam bilete pentru "Grey Black", ne mai laum bauturi si popcorn.In film este vorba de Grey Black un vanator de recompense,dar care ajunge sa se indragosteasca de omul ,de la care trebuie sa fure acea zgarda cu diamant.E un film,super bun,chiar daca e despre 2 barbati care se iubesc,filmul e extraordinar si merita vazut.Pacat...ca nu la toti le ie dat sa iubeasca asa ca in film.Filmul sa terminat,mergand spre casa,Misaki sa hotarat sa ma conducă pana la un anumit loc,deoarece si citez:"Cineva mi-ar putea viola copilasul".Mda...
-Mersi ca mai condus.
-Nu ai pentru ce sa imi multumesti.
-Roli...
Acesta ma peinde de mana,speeiat cand observ ca șnurul rosu al lui Hake dispare,ma uit la Misakii ochii lui devenind fara emotie.C-Ce naiba.....