Stau linistit in camera,Tristan sa mutat si el intr-o camera,care efectiv e ciudata,deoarece e exact camera cu pozele lui.Cred ca templul asta e mai mare decat am crezut.Se pare ca asta e casa lor de odinoara pe cand Rolan trăia. De ce eu?De ce sa fi fost ales?Doar pentru ca ii semăn?Ce e asa special incat sa ii fiu "urmas"?Daca oa salvat,de ce sa mai revin din nou.
-Roli.
-Hake.
-Stii,ma gandeam sa incheiem asta,mhm~?
-Hake,te simti bine?
Vreau sa ii pun mana pe frunte,acesta prinzandu-mi-o,indreptand-o spre buzele sale,sarutandu-mi dosul palmei.
-Ha-
Acesta imi opreste cuvintele,buzele sale se zdrobesc de ale mele,framatandu-se perfect parca facute pentru a fi impreuna.Simt cum mana lui intra pe sub tricou,mangaindu-mi pielea cu atingerile sale.Imi musca buza facandu-ma sa gem,ranjeste si imi departeaza pantalonii,iar tricoul aproape ajunge sfasiat.Mana lui intra in boxerii mei incepand sa imi mangaie fundul,in timp ce limba lui explora pielea gatului pana la sfarcuri,incepand sa suga unul exact ca un bebelus care cere laptele.Deja salivam in coltul gurii din cauza placerii,pot spune ca penisul meu mai avea putin si se scurgea.Sunt sensibil in astfel de locuri cat si in altele,acesta se dezbraca complet,ochii mei fiind atenti pe mostrul sau.
-S-Stai...nu...
-Trebuie sa te fac al meu.Imi aparti!
Ma ridica punandu-ma in genunchi in fata sa,atingand varful penisului de buzele mele.Usor am pus mana pe el,frecandul,am sarutat varful,apoi lingandu-l facandu-l sa scoata un mic geamat.Am facut cerculete pe varful sau,ca mai apoi sa ii iau penisul in gura incepand sa fac miscari rapide si sa il sug cu putere.
-Ah!R-Roli...gura ta e calda...mhm...
Acesta sa impins mai tare in gura mea,simtind cum se scurge,dupa o mica impingere in gura mea,isi da drumul inghitind tot.Eram ametit de la tot sentimentul de placere,ma trantit pe spate,luandu-mi penisul care sa scurs putin,incepand sa il linga,ca mai apoi sa il ia in gura sugandul.
-Agh...H-Hake...
I-am apasat capul mai tare,dandu-mi deumul in gura sa,acesta inghitind si ligandu-si buzele ranjind.Mi-a eidicat bazinul,presandu-si varful la intrarea mea,usor sa impins in mine intrand tot.
-Ah!
-Inca p-putin...
-Mhm!Hake!
I-am gemut numele cand a inceput sa faca miscari,marindule facandu-ma sa vad stele verzi. Mi-a prins penisul frecandul,aratandu-mi pe urma un cerculet,punandu-l dupa capul penisului meu.Acesta a apasat un buton,cred ca voi lesina,deoarece acel inele vibreaza facandu-ma sa simt placere.
-V-vrei sa iti zic ceva?
-Agh...mhm...mhhhh!
Sa impins al dracului de mult in mine atigand un punct uimitor.
-Esti al dracului de stramt,fierbinte,iar de cate ori patrund in time se simte ca raiul.
A marit viteza.
-H-Hake...n-nu...vreau....sa...
-Mhm?
-Vreau sa i-imi dau...AHHH!
A iesit putin mai mult ca sa se impinga in mine dandusi drumul inaintrul meu.A iesit intorcandu-ma pe burta,ridicandu-mi bazinul si patruzand din nou in mine,incepand sa se miste din prima,viteza sa era una nemaivazuta,placerea era mult prea mare si mi-am dat deja drumul de 3 ori.Acesta a continuat,luand inelul de pe penisul meu,frecandul,saliva mea curgand pe la coltul gurei,ma sarutat incepand un joc pasional si salbatic.Limba sa juca dur cu a mea,rupand sarutul sa miscat mai repede eliberandu-se inauntrul meu,o senzatie de plin si fierbanteala ma face sa tremur.A ieist simtind cum esenta sa iese,și-a frecat penisul de mine,intrand din nou miscandu-se de doua ori,stand putin,iesind iar,ca mai apoi sa ma ia in brate cozile sale infasurandu-ma.
-H-hake...
Inca tremur de la senzatiile primite.
-R-rilo...esenta mea va sta in tine fara ca un strop sa lipseasca.Se simtit atat de bine...
Ce naiba e cu s-sentimentul asta?Ma uit la fata lui adormita,inima batandu-mi repede. I-il plac?