A trecut o saptamana de cand tata a aflat,dupa ce si-a revenit din soc acesta a fost extrem de fericit.Normal ca in timpul asta al săptămânii Misaki a aflat despre tot,chiar sa mutat aici si e si impreuna cu Tristan,care si el a devenit destul de vesel si comuna cu mine mai bine decat oricand.
-Roli,esti gata?
-Sa mergem.
Urc cu Hake in masina lui,acesta conducand pana la casa unde stateam odata.Am iesit sunand la sonerie,Mili una dintre servitoare ne deschise usa.
-Stapanul va asteapta in sufragerie.
Am intrat inauntru dand de toti. Eu si Hake i-am salutat si imbratisat pe fiecare,bine eu,Hake a dat mana cu ei.
-Acum ca si ei au venit,am un anunt de facut.
-Anunt.intreaba Dean.
-Roli,le spui tu sau eu?zice tata zambind. .
Am inceput sa ma agit,fara sa stiu de ce,oricum tata stie si a acceptat,dar tot agitat sunt.
-Roli,e insarcinat.
-CUMMMM?!?!?!?
Dean a ramas socat,Hige sa inecat cu apa,iar sora mea mai mica tocmai ce si-a zdrobit pisica,ma refer ca a cazut pe ea.
-E a-adevarat?intreaba Dean.
-M-mhm...
-Asta e....incepe Hige.UIMITOR!
-Adevarat.zice micuta.
Dean se ridica facandu-l pe Hake sa maraie,sa asszat langa mine atingandu-mi burta.
-O sa ai un copil.De aici!zice impungandu-ma usor in burta.Eu voi fi bunic.
Siiii a lesinat.
-Tampitule nu lesina doar pentru ca vei fi bunic.zice tata razand.
Am mai stat de vorbă,mai de graba ei au vorbit,deoarece eu la un moment dat nu mai tin minte ce sa intamplat,deoarece am adormit.M-am trezit acasa,cu restul langa mine.
-Ce e?intreb somnoros.
-Ai inceput sa mormai.
-Morman?Stai!Vreau ciocolata!
-Ciocolata?intreaba Misaki.
-Te rooog.
-Dar nu mai avem.zice Hake.
-Dute si ia!!
-Dar e intuneric.
-Vleau ciocolata!
-Of bine.