Misaki pov
-Misaki,poti te rog sa ii duci acestea lui Roli?
Mi se adreseaza profa de bio.
-Sigur.
Iau hartiile de notite,ghiozdanul si ies afara din scoala.
-Tristan?
Acesta sta rezemat de peretele portii de la scoala fumand,nervos o iau si o calc in picioare.
-Sarpe iduot fumatul nu iti face bine.zic nervos.
Ma trage in bratele sale,sarutandu-ma ochii sai de sarpe parca m-ar devora.
-Am venit sa te iau de la scoala,iubire.
Obrajii mei i-au foc auzind acel apelativ facanduma sa imi bag fara in pieptul sau.Dintr-o data suntem acasa,Roli uitandu-se la mine ca la prosti.
-Roli,astea sunt de la profa de bio.
-Mersi,iar Tristan daca hormonii tai de sarpe simt nevoia sa imi calareasca prietenul fa-o in camera ta.zice acesta plecand si facand o fata perversa.
-Roli,te omor.
Vreau sa fug dupa el,dar acesta ma prinde de talie incepand sa ma sarute,ajungand in camera sa inchuie usa,nedezlipind sarutul.Hainele mele practic sunt sfasiate asezandu-ma pe pat.Observandu-i abnomenul care are pe unele locuri pielea de sarpe,arata erotic pentru mine.
-T-Tristan sarutama...
Acesta nu mai asteapta sa ii zic ca o face,ajungand ca limba lui sa se joace cu gatul meu,devine sarpe incolacindu-se in jurul penisului meu erect.
-T-tristan..ah!
Acesta isi misca trupul pe penisul meu,iar limba lui de sarpe atingandu-mi varful penisului lingandu-l ba chiar cand am vrut sa imi dau drumul acesta isi presa limba de gaura mea,nelasandu-ma sa ejaculez.
-N-Nu...doare...
Redevine la forma sa,incepand sa intre in mine usor,miscandu-se alocuri.
-M-Misaki...
-Ah...
-Stiu ca nu e prima oara,dar...
-C-ce e mhm...
-Ai vrea...sa avem...si noi o familie.
-M-mi-ar placea,dar eu nu am...
-Sunt un sarpe,Misaki.Pot!
-Voi face oua?
Acesta se opreste din a se misca incepand sa izbugneasca in ras.
Dupa nebuniilor.
Acestia incep si ei sa rada,avand lacrimi in ochi.Tristan le-a spus ce am zis si acum ei nu mai au oprire.Roli ba chiar a vomitat dupa ce sa oprit,nu ma supar,dar torusi.
-Sa faci oua?izbugneste si Rolan.
-Si?Ce i-ai raspuns?zice Hake.
-Normal ca nu.Va face un bebe.
Urasc sarpele asta ,dar totodata il iubesc.