12

607 44 4
                                    

Sun la usa,Hige fiind cel care imi deschide usa.

-Roli?

-Buna,Hige!

-Hey.

-Tata e acasa?

-Mhm.E in biroul lui,intra.

Am mers spre biroul,batand in usa,auzindui vocea am intrat,acesta zambind imbrantisandu-ma.

-Ce te aduce pe aici?

-Tata...Sti ca ți-am zis de Rolan?

-Da,ce e cu el?

-A..A aparut din nou.

-Oh!Serios?

-Tata?

-Mhm?

-El a spus,a spus ca nu e o coicidenta ca seaman cu el.L-La ce se refera?

Acesta ofteaza,luandu-ma de mana,asezandu-ne pe canapea.

-El are oarecum dreptate...

-Cum?

-Defapt Rolan...si cu mine ne-am cunoscut acum 13 ani,cand...a avut accidentul tau.

-Accindet?

-El...e practic mama ta,Roli.

Am ramas cu gura deschisa,ochii mei avand inca putin si iesind de la locul lor,corpul meu efectiv tremura.

-N-Nu...

-E adevarat,ca sa te salveze de rau,alaturo de celelalte spirite sa saceificat pentru noi...

-Dar asta afost demult,nu 13 ani!

-Inainte sa dispara pe vecie,el a facut o bucla,sa se creada ca a fost demult...Cand defapt a fost acum 13 ani...Roli,te iubim foarte mult,iar cand ai avut acel accident pe tine,nu ti-ai adus nimik aminte nici macar de mine sau orice alt amanunt mic.

-D-dar...Hige...sora mea mai mica...

-Hige e fiul lui Dean,el stie adevarul,ca este la mine,nu si de Rolan...sora ta e adoptata de mine si Dean.

-Daca el e mama mea...de ce l-ai uitat?!Mhm?!

-Crezi ca il pot,Roli?!Ceezi ca vreau so fac?!Nu pot!Nu vreau so fac!Tu...esti rodul iubirii noastre,de aceea eram protectiv cu tine.Esti un el in versiunea mai mica,tinara,asemeni lui.

-D-daca nu eram ca el il uitai?zic cu lacrimi in ochi.

-Niciodata!Nu o voi face si Dean stie asta,chiar daca il iubesc si pe el...

Am inceput sa plang rau,tata facand la fel,strangandu-ma tare la piept.Rolan...

Spirits ghod (Yaoi,Boyxboy)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum