4

831 56 1
                                    

-La naiba,am intarziat!

Ma pregatesc in graba,fugind pentru nu a intarzia la ora,la poarta intalnindu-ma cu prietenul meu din copilarie Misaki.

-Misaki!

-Roli!

E un brunet cu ochii caprui,mai inalt ca mine,copilaros dar totodata rebel.

-Cum de intarzii?zice el uimit.

Nu-s genul de intarziere,de aceea e uimit.

-Am adormit...

Acesta isi pune bratul de dupa umerii mei,zambind.

-Sa mergem impreuna.

-Tu nu ai avut din cheful de a merge la ora doamnei Sakura?

-Mhm.Scorpia aia e mai rau ca un sarpe.

-Eu cred ca e de treaba.

-Asta pentru ca in perpesctiva ei pentru ea esti adorabil,deoarece tie iti place ora ei de arte.

-Pai nu e mare lucru cand esti manechin.

-As vrea s ate vad si eu.

-Hake!zic uimit.Ce faci aici?Parca erai acasa!

-Eram!Ma voi inscrie la liceul tau,nu am de gand sa te atinga vreun baiat.zice si se uita la Misaki.

Ce e cu tensiunea dintre ei doi?

-Misaki el e Hake-

-Iubitul lui.

Efectiv imi pica fata la ceea ce aud.

-I-impreuna?

Ma uit la Misaki observandu-l cum din uimit,devine nervos incepand sa tremure strangand pumnii.

-Misaki?Esti bine?

Il ating pe umar,acesta calmandu-se privindu-ma.

-Mhm.Sa mergem...

Mergem toti trei spre liceu,ajugand l-am condus pe acesta la director.Am olecat si eu la ora mea,asezandu-ma in banca langa Misaki.

-Buna ziua.

Vocea colegilor ma fac sa ma trezesc din ganduri uitandu-ma la dirigintele meu care este alaturi de profa de arte.

-In primul rand,as sori sa va anunt ca eu am ceva probleme personale iar pentru ceva timp,deoarece nu stiu cat va dura,dn.Sakura ma va inlocui,drep va fi diriginta inlocuitoare.In al doilea rand,va rog sa il primiti cu bine pe noul vostru coleg.

Eram sigur ca Hake va veni in clasa mea.

-Eu voi pleca.spune dirigintele grabindu-se sa iasa.

-Ai auzit de afara,cred.Ce ar fi sa te prezinti clasei.

-Buna numele meu e Hake Stuname,am 18 ani si sunt iubitul lui Roli.

Toata lumea isi indreapta privirile spre mine,facandu-ma sa ma ascund in banca.La naiba,Hake.

-Oooo.aud vocea profei mele.Nu credeam ca micul ingeras are un iubit.Asta e atat de dragut.

-Si enervant.zic iritat.

-Pot s astau cu el in banca?ii aud vocea acelei vulpi nenorocite.

-Sigur.Misaki mutate langa Saki.

-Da doamna.

Ma uit la Misaki care se muta langa Saki,baiatul ala il place pe Midaki de mic,pacat ca e prea timid sa isi imparta sentimentele.Hake se pune langa mine,incepand sa se agate de mine ca o lipitoare.

Spirits ghod (Yaoi,Boyxboy)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum