Pamukşeker

31 5 0
                                    

Abimle Gamze bugün nikah için gün alacaklardı.Ben de uzun zamandır alışveriş yapmak istiyordum fakat annem durur mu, bana yemek yemem için beş lira veriyordu.Ama bugün bir yüzlük koparmıştım.Param da vardı.Murat da yanımda.Güzel giyinmek lazım şimdi sonuçta on sekiz yıllık abim.Birsürü güzel kıyafet seçmiştik.Güldük, eğlendik.

(2hafta sonra)

Nikahta çekilen fotoğraflara bakıyorduk.Biz Muratla çok çılgın pozlar vermiştik.Bütün ev halkı bunlara bakıp gülüyordu.

"Bugün cumartesi saat 12.63 değil mi bayan ?"diye soru yöneltmişti Murat.Ben hâlâ olayı anlamamış gibi Murat'a bakıyordum."Murat herhalde 13.03 demek istedin?"

"Evet öyle demek istedim Su! Hadi dışarı çıkalım ben çok sıkıldım."

"Tamam çıkalım"

Annemler de bizi dinliyordu."Nereye?"

"Size ne!"diye girmiştik birlikte.Onunla olmak beni çok mutlu ediyordu.

Yürüyüşe çıkmıştık.Doğanın ortasında olmasa da sağımızda ağaçlar, solumuzda yol olmak üzere yari doğa yürüyüşndeydik.

Karşı kaldırımda duran pamukşekerci amcayı gördüğümüzde Murat hemen yanımdan fırlamıştı.Saniyeler içinde yanımdan yok olan Murat'a sesleniyordum."Dur! Dikkat etsene Murat!"

Murat sadece yüzüme bakıp gülümsüyordu.Pamukşekerci amcanın yanına ulaştığında içim rahatlamıştı."Sen banka otur ben geliyorum."diye bağırmıştı.Tekrar karşıya geçmek için yola adım attığında, hâlâ dikkat etmiyordu.Bense sadece önüme bakıyordum.Birden ani bir fren sesi duyunca yola baktım.Yerde biri yatıyordu.Elindeki pamukşekerleri görünce yüreğim ağzıma gelmişti ki birden yanımdan Murat çıktı."Ne oldu güzellik?"dedi.Ödümü koparmıştı belki ama yaşıyordu.

Sadece Sen!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin