Abim

75 6 0
                                    

Abimi çağırmıştım.Biraz öküzdür falan ama iyi çocuktur şimdi.Hakkını yemeyelim.

Abim yanında eteğimi getirmişti."Kızım biliyorum yapışkanlar birşeyleri yapıştırmak içindir.Peki sen niye eteğini yapıştırdın.Yeni bir fantazi mi, yoksa sıranın yerini mi karıştırdın?"diye alaycı bir ses tonuyla söylemişti.

...

Neden hâlâ burada? Neden benim sırada oturuyor? Abim ne yapıyor?Yine ne yapmaya çalışıyor bu çocuk?Artık onun bu garip işlerinden bıktım..

"Napiyorsun abi?"

"Seni bekliyorum izinleri aldım, eve gidiyoruz."

"Neden?"

"Çünkü ilk defa ciddi bir işe bulaştım.Ve ailecek bir yere davetliyiz.Hazırlanmanın kaç saat sürdüğünü biliyorum.O yüzden yürü!"

...

Eve geldiğimizde kimse ne olduğunu bilmiyordu.Ne annem,ne de babam.Abim yine ne yapıyordu?

Önce kıyafetimi seçmeliydim.Nereye gittiğimizi bilmeden ne giyebilirdim ki?Ama abimin iyi görünmemizi istediğini biliyordum.

Herzamanki gibi kotumu üzerine de tuniğimi giydim.Aşağı indiğimnde abim"İki saattir içerfesin bunu mu giydin?"

"Evet.Ama sen nereye gittiğimizi söyleseydin ona göre giyinirdim."

"O konuya gelmişken sevgili ailem, ben evlenmek istiyorum ve bu akşam Gamze'yi istemeye gidiyoruz aslında."

Bana Gamze'yi tanıtmadı.Büyük ihtimalle yeni sevgilisi ama baya baya ciddi mi? İnanmam.Hayatta inanmam.Abim ve evlilik.Oldu başka??

...

Eve geldiğimizde ailesi bizi gayet iyi karşıladı.Çok tatlı insanlardı.Gamze de baya güzeldi, kıskandım.

Bildiğim kadarıyla Gamze'nin benim yaşlarımda bir kardeşi varmış ama daha eve gelmemiş.Görünüşe göre ablasının evlenmesini istemiyor.

Gamze'yle tanışmak istiyordum.Abim de beş dakika önce Gamze'nin yanına gitmişti.Beni tanıştırırdı herhalde.

"Tunç bugün isteme yarın nikah vardı.Niye planı bozuyorsun?"

"Biraz daha heyecan katalım işin içine.Olmaz mı?"

"Tunç! Babam öğrenirse seni gebertir!"

"Neyi?"

"Tabiki hamile olduğumu!"

Birden kapı çalmıştı.Hemen mutfağa girdim.Abim Gamze'nın gözüne garip bir ifadeyle bakarken bilmiyormuş gibi davranıyorum.

"Abi bizi tanıştıracak mısın?"diyebilmiştim sadece ama içeriden Murat'ın sesi duymuştum."Murat geldi."diye Gamze zıplamaya başladı."Hadi gel."diye abimi sürüklüyordu ama abim hâlâ olayın şokundaydı.Ben de Gamze ve abimi takip ettim.

Murat'ı karşımda görünce donup kalmıştım.

Sadece Sen!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin