Yukarıda olan şarkıyı dinleyip sonra okursanız çok sevinirim.Çok sevdiğim bir şarkıdır, umarım beğenirsiniz...
Ağlamaya başlamıştım.Abimin çıktığını kapının çarpma sesiyle anlamıştım.Ve şu arada da ona karşı hiçbirşey hissetmiyordum.Ne üzüntü ne de bir ne de başka bir şey...
Doruk da abimin peşinden çıkmıştı.Bu oyun daha başlamadan bitebilirdi.Artık hiç farketmezdi benim için.Aslında fark ederdi ya!Evet,abime daha fazla işkence çektirmek istiyordum.Bana çektiktirdiği her şeyin cezasını çekecekti.
Bu düşünceyle hemen kapıya koşmuştum.Kapı açıktı.Kapıdan çıktıktan sonra abimle Doruğu konuşurken görmüştüm.Onları izlemeye başladım.Abim beni gördüğünde ise yüzü ekşimişti ve gözleri bana nefretle bakmaya başlamıştı.Ben ise artık hissizleşmiştim.Ve hiçbirşey umurumda değildi.
Abimle Doruğun yanına gittiğimde ise "Abi özür dilerim...ama bunu artık içimde tutamadım."dediğimde bana sanki beni biraz daha ileri gidersem kardeşlikten atabilecekmiş gibi bakmaya başladı.Ve anladığım kadarıyla da Doruk abime kayıp kardeşlikten bahsetmemişti."Sevgilim,abime evlenme teklifini kabul ettiğini söyledin mi?"
"Söylememişsin!N'apmaya çalışıyorsun?Yoksa abimden korkuyor musun?Evet bence korkuyorsun."diye işleri karıştırmaya başlamıştım.Sabırım bu işte en çok eğlenecek olan bendim.
Abim"Sonunda başını bağladık ya,o bana yeter artık.Sanırım."
"Öyle mi?Bakıyorum da sürekli senin yaptığı şeyleri temizleye birinin başından gitmesi çok hoşuna gidiyor!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Sen!
RomansaHayat boyu istenmeyen çocuk olup bunu bilmeden yaşayan biriydi ve hayatında ilk defa mutlu olmuştu ki hayatı sonsuza dek değişti.Şimdi kayıpları bulmaya gidiyor...