2. BÖLÜM

46 6 5
                                    

Dün gece bana çok iyi geldi. Ne yalan söylim eskiler ve yeniler bir araya gelince kendimi çok mutlu hissettim.

Eski ve yeniden kastım dostlar. Hmm biraz daha açayım. Ben BigHit'de BTS'ten de uzun bir süredir varım. 8 yaşımdan itibaren BigHit'e dahildim. Ama işte ne çocuk idol çıkarıldı ne de adım duyuruldu. Gerçi hiçbir şirket o kadar süre eğittiği birini başka bir şirkete kaptırmak istemez. O yüzden ben de staj gördüm yıllarca. Ve böylece birçok kişi beni tanır ve bilir hale geldi (tabi şirket içinde). BTS'te dahil. İlk 2-3 yıl aramız çok iyiydi tabi sonraları çok popüler oldular ve artık az hatta bi süreden sonra hiç görüşememeye başladık bu beni her zaman üzdü. Bazen çok nadiren ben veya onlar arıyordu o kadar. O zamanlar beni çok etkilemişti çünkü daha onlar da ben de küçüktük ve bana kardeşleri kadar yakındılar biz beraber büyüyoduk. Bağlarımız kopmaya başladığında bana en çok bu zarar vermişti. Sonra TXT ile tanıştım ve dünya tekrar parlamaya başladı. Tekrar destek alıp birlikte gülebileceğim kişiler olmuştu ve tabi bu kişilere daha sonralarda unnilerim de eklenmişti.

Amaaan ne uzattım be duygusallığı artık yataktan çıkmam lazım. Yaklaşık yarım saattir fln yatakta bunları düşünüyorum çünkü. Biz unnilerimle  10.30 gibi kahvaltı yapardık. Şu an saat 9.30 yani kalkmanın tam saatı. Aşağı indiğimde garip bir şekilde Misun unni de ayaktaydı. Ki o genelde en geç uyanan kişi olurdu. Vay anasını bee bugün özel bir gün mü acaba? Neyse yardım edicek bir şey yok gibiydi oturup beklim. Ama Yunhe unni bana " Kalk biraz ya!? Çok işimiz var. Zaten bize kitlediler!"dedi. Ne diyo bu ya. "Altı üstü üç kişiyiz. Ne bu acele?" dedim. Bana bakıp güldü Misun unniye dönüp "Bunun haberi yok muydu?"diyip güldü. Amanııın jeton birden düştü laaan. Gözlerimi büyütüp "Kahvaltıya geliyorlar dimi?"dedim hızlıca. Aynı anda 'evet' diyip güldüler.

..................................~~~♤~~~...............................

Evt aslında bölüm atmak için okunmasını bekliyorum.
Mesela bu bölümü yazmaya karar verdiğimde sadece 1 kişi okumuştu. Ama o bile beni motive etti ben de yazmaya başkadım. Öyle işte.*-*

Future is WE ~BTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin