4.BÖLÜM

34 7 3
                                    

Gelen soru beni hafif şaşırtsa da bozuntuya vermeden Namjoon hyung'a bakarak gülümsedim "Olması gerektiği gibi eğitimime  devam ettim tabi ki." dedim. "Ve muhtemelen şu anki durumdan da anlayacağınız gibi danşçı olma hayalim biraz değişti." bunun söylerken biraz gülümsemiştim. "Hayatıma bir sürü güzel insan kattığımdan bahsetmiyorum bile." Bu sefer biraz kıkırdamıştım kastettiğim kişilere bakarak. "Ayrıca teşekkür ederim Namjoon sunbae sorduğun için." dedim.

Bizimle gülen yüzü biraz duraksamıştı. Bütün BTS'te olduğu gibi. Üzen kısmı ise bu olaydaki ayrıntıyı anlayanın sadece ben ve BTS olmasıydı. Bu neden beni burukça gülümsetmeye yetmişti.

Konuşup kıkırdayak biten bir kahvaltı olmuştu bizim için. Bu bütün gruplar için rahatlatıcı olmuştu çünkü 2 gün sonra çalışmalar geri dönücektik.İşler bizim için tabi ki sıkı tempolu oluyodu yeni çıkış yapmıştık sonuçta. TXT şarkıları için çalışmaya gidiyolardı bunu biliyordum. Ama BTS niye gidicekti hiç bilmiyorum.

Bunu düşünürken biri yanıma oturdu. Biraz irkilip baktım Misun unni bana bakıp meyveli yoğurt uzattı. Allahım böyle küçük jestlere hastayım. Yemek zafımın bilinmesi bazen iyi oluyordu. Tabi bu kadar çok yemek yiyen biri formda kalmak için diğer üyelere göre daha sıkçalışıyor! Ama bundan şikyetçi değilim ne de olsa beni mutlu eden bir şeyin sonucu bu. Unnimle oturup sohbet edip meyveli yoğurtlarımızı yedik.

Hamakta uzanıp rahatça dinlenirken telefonumdan ses gelmişti. Mesajın geldiği kişiyi anlamak için mesajı okumam gerekmişti. Taehyung hyung dan gelmişti.

Taehyung hyung: Şey İki artık buralarda olduğumuza göre seninle biraz konuşmak istiyoruz. Bundan sonrası için. Yani lütfen bizim yurda gelirmisin?

Bana hala İki demeleri beni mutlu ediyordu. Herne kadar araya o kadar yıl girmesine rağmen. Ama ben resmiyetimi koruyacağım. En azından belli bir süre.

İki: Anladım Taehyung sunbea gelirim.

Taehyung hyung: Sunbea? Peki. Buraya gelmeni bekliyoruz İki.

Tekrar İki yazmasıyla biraz gülümsemiştim. Neticede bana yakın arkadaşlarımın sadece İki diye seslenmesine izin verirdim. Onlar için hala ' İkigai ' değil de ' İki ' olmak beni gülümsetiyordu.

...............................~~~~☆~~~~..............................

Medyada bir çok kişinin bilmediğini düşündüğüm güzel bir şarkı ve klibi var. Ve umarım bölümü beğenirsiniz. Ah bi de oy  verseniz . Neyse umarım bölümü beğenmişsinizdir.*-*

Future is WE ~BTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin