9.BÖLÜM

17 4 8
                                    

Gözünü kaçırıp ilk tepki veren o olmuştu. "Sadece programım 1.30 saat boştu ve haber vermek için beni yolladılar." dedi aklımda soru işareti bırakmamak için. "Neyi haber vermek için?" dedim hızlıca. "Hadi ama üç gurubun beraber yapacağı Vlive tabi ki." hatırlamıştım.

"Aah! Hatırladım" "İşte o yayın bizim yurtta bugün olucak. Çalışmalara yarın başlayacağımız için sonralarda yorgun oluruz ve böle bi toplanmayı yorgunken değil dinçken yapmak daha iyi olur diye olur diye düşündük." diğer guruplar biraz daha sıkı olduğu için bu ayarlamayı onlar yapmıştı.

"Haber verdiğin ve bunu programladığınız için teşekkür ederim sunbae." deyip eğilip selam verdim. "Ah yapma böle bu kadar resmi olma ne konuşmuştuk eskisi gibi olmaya başlicaktık hani, bana sadece hyung de." dedi otoriter bi ses tonuyla ben de hafif güldüm. "Anladım Taehyung hyung." dediğim de o da bana bakarak gülümsedi.

"Ama neden bekeldin ki beni? Geldiğinde çağırsaydın." deyip baş parmağımla arkamada hala çalan müzik çaları gösterdim. O güzel kare gülüşüyle beraber elini ensesine atarak "Haa o konuda. Şey sadece çok odaklanmıştın ve gayet güzel gidiyodu sadece bölmek istemedim." dedi çabukcak. "Anladım." deyip gülümsemiştim sadece.

Konuşmayı ilerletmek için "Eee bu dans ne zamana gayet profesyonelleşmiş gibisin." Gözlerimi kısacak şekilde gülümseyip "Teşekkür ederim ve-" odada duran duvar saatine bakıp "yaklaşık 20 dk sonra kayıt başlicak." dedim o da heyecanla "O zaman burada kalıp izleye bilirim değil mi?" diye sordu. Yani neticede bunu yapan başka insanlar da vardı. "Tabi benim için sıkıntı olmaz." dedim o da kafasını sallayıp onayladı.

Bir kere daha pratik yapıp kayıtta giyeceğim kıyafetleri giymeye gidecektim. Şarkıyı tekrar açtım ve neredeyse profesyonelleştiğim dansı tekrar yapmaya başladım. Bu dans beni gerçekten mutlu ediyordu ve umarım bu mutluluğu dansıma geçirebiliyorumdur. 8 yılımı adadığım dans kariyerimde her yapabildiğim dans beni çalışmaya daha da teşvik etti ve şu an buradayım.

Dans etmeyi bitirdiğimde nefesimi düzenlemeye çalışaraka beni alkışlayan hyunguma döndüm. "Ah! Lütfen hyung buna gerek yok!" deyip ellerimi havaya kaldırıp sallamaya başladım. "Ama cidden iyidin! Hoseok hyungun neden senden bu kadar övgüyle bahsettiğini şimdi daha iyi anlıyorum!" dedi heyecanla. Hoseok hyung birkaç dansımı izlemişti kontrol  amaçlı ve o da gayet iyi olduğumu söylemişti tabi o ara mesafeli olduğumuz zamanlardı.

"Gerçekten önemli değil hyung! Daha çalışmam gereken çok parça var. Hala öğreniyorum." dedim bbirazda utanarak. Eee ne kadar hyungum olsa da o koskoca BTS üyesi V ydi bırakında biraz utanim. "Öyle olsun İki. Hmm tekrar dans edicek misin? Yoksa yapman gerejen başka bir şey var mı? Kayıta daha çok var da." diye sordu

Ben de tam bu konuyu açmak istemiştim  "Aslında kayıt için kıyafet değiştirmem gerek hyung sonra da saçlarımı ve makyajımı yapmaya gelecekler." dedim ve devam ettim "Istersen gidebilirsin seni bekletmek istemem." "Aslında Yoongi hyung ve Soekjin hyungla burda buluşacağımıza karar verdik. Şey aslında seni bizimle bir şeyler içmeye davet etmek istiyorduk." dedi mahçupça parmaklarıyla oynarken.

Bazen merak ediyorum kaç yıl geçmesine rağmen nasıl böle çocukça yönlerini saklaya bilmişti Taehyung hyung. "Peki o zaman hyung istersen yayımı verebilirim. Beni beklerken oyalanman için." dedim gülümseyerek. "Demek hala yaylarla oynuyosun ha. Tabi isterim! Seni ve çeşit çeşit yaylarını çok özledim!"

Aslında onların yurduna konuşmaya geldiğim gün de getirmiştim ama ortamın ciddiyetinden fark etmemişti demek. Bu düşünce beni gülümsetirken mavi çizgili gümüş yayımı almak için çantama gittim. Yayı hyunga verdikten sonra çantamla beraber odadan çıkıp soyunma odalarına doğru yürüdüm.



..............................~~~☆~~~...................................


Evvet uzun bi aradan sonra comeback zamanıdır diye düşündüm. Umarım sever ve oylarsınız. İyi okumalar. Artık burayı uzun tutmama kararı aldım*-*

Future is WE ~BTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin