8. BÖLÜM

33 5 17
                                    

Soobin hyung ve Yunhe unni arasında çok büyük bir olay olmamamıştı aslında. Sadece 2-3 ay önce Soobin hyung bizim yurda geldi gayet normal bir şekilde sohbet ettik. Sadece bir ara Soobin hyung benden içecek bir şeyler istemişti ben de getirmek için mutfağa gittim. Bulamayınca genel olarak mutfakla daha çok alakası olan Misun unniyi çağırdım.

Beraber içecekleri bulup içeri geçerken Yunhe unninin "Mümkün değil!" diye bağırdığını gördük. Bizi görünce aniden sessizleştiler Yunhe unni Soobin hyunga "Bence şu an gitmelisin."dedi. Bu öneriden çok bir emir tonundaydı. Soobin hyung gidince bizim sormamıza izin vermeyerek "Mühim bir şey değil. Sadece ben gereksiz tepki gösterdim."dedi Yunhe unni biz de uzatmadık.

2 gün sonra biz TXT'nin yurduna gitmiştik masa oyunu oynamaya. Orada ikisi de hiç o tartışma yaşanmamamış gibi konuşuyorlardı. Kendi yurdumuza gelinve sorularımıza "Sadece özür diledim. Hem dedim ya mühim bir şey değildi." demişti. Bu olay burda kapanmıştı aslında ama Yunhe unni ve Soobin hyung ikili kalmaktan kaçınıyor gibilerdi artık.

"Taehyun ne zırvaladın az önce?" dedim duymammış gibi. "Ha?! Önemli bir şey değil. Sorun yok gibi şeyler."dedi ve çaktırmamak için hafifçe gülümsedi. Ben de ona bakarak gülümsedim.

"Öyleyse herkes gurubundan memnunsa-" "Evet memnun!" dedi Hoseok hyung hızla. Bu kadar hızlı araya girmesiyle şaşırıp ona baktım sonra da içimden gelen ve gözlerimi  bir gülümsemeyle önüme döndüm."Evet o zaman ilk olarak birlikte çalışmalara başlıcaz yarın çünkü gurup girişleri kısa olucak mühim olan merkez dansları." dedim bilgi vermek için.

"Yani bugünlük iş bu kadar?" dedi onay bekleyen Namjoon hyung. "Evet bize söylenen sadece buydu gerisi yarın yapılacak sunbae." dedi Misun unni ben de onaylamak için kafamı salladım. "Menajerimiz açıklama kısmı bitince herkes programına geri dönebilir dedi. Yani dağıla biliriz." dedi Yunhe unni. Herkes görüşürüz vb. şeyler döyledi ve ayrıldılan odada sadece biz kaldık.

"Evet unnilerim benim de ayrılmam lazım." dedim ve odanın bir ucundaki eşyalarımı toplamaya gittim. İkisi beraber "Tamam sıkı çalış." dediler ben de göz kırpıp odadan çıktım. Yaklaşık 30 dk sonra cover dans kaydım olucaktı ve ben önceden gidip biraz  daha parik yapıcaktım.

Çıkış yapamadığım yıllar boyunca cover danslar yaptım ve şirketin onayıyla kaydettim. Çıkış yaptığımız süre zarfınca gurup için açılan youtube kanalına 15'e yakın dans videom yüklendi. Menajer ve Bang PD-nim eski ve yeni coverlarımın karışık yayınlanması kararını aldılar. Ben de yeni bir video kayıt etmeye gidiyorum.

Bazen beni izlemeye insanlar geliyo ve ben onlarla tanışıp arkadaş olmayı severim. Hatta Soobin hyung ve Beamgyu hyungla bu şeklide tanışmıştık. Tabi bu arkadaş bulma isteğim sadece şirket içinde sınırlı kalmamıştı. Bu sayede bir çok şirketten bir sürü arkadaşım var tabi bu işte uzun zamandır olmamaın ve BigHit'in katıldığı bir çok program ve toplantıların kamera arkasında olmamla da alakası vardı.

Sadece idol değil bir sürü yapımci ve menajer de tanımıştım be sayede. Bu yüzden bu yıla kadar beni tanıyan insanlar kamera önünden değil kamera arkasından tanıyordu.

Ben geriye dönüş yaşarken dans pratik odasına varmıştım. Daha ekipmanları getirmemişlerdi bile yani baya vaktim var demekti. Flashı müzik çalara takıp ısınma hareketleri yapmaya başladım. İyice ısındıktan sonra dans edeceğim şarkıyı açtım. Bu şarkıyı gerçekten çok severdim yeni bir şarkı olmayabilirdi ama ben yeni coverlaya bilmiştim. Şarkı bitmişti ve ben vaktim olduğunu bildiğim için bir kere daha tekrar etmek istiyordum. Şarkı tekrar baştan başlayıp ben yerimi alnıca karşımdaki aynada gördüğüm kişiyle göz göze geldik.

                       *Dans ettiği şarkı*



.............................~~~~☆~~~~................................

Uzun sayılabilecek bir aradan sonra geri döndüm. Umarım bölümü beğenmişsinizdir. Bu arada medyadaki şarkı benim bölüm yazmadığım arada çıkan bi şarkı ve ben söyleyen kadına hastayım. Neyse lütfen oy verin*-*



Future is WE ~BTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin