10. BÖLÜM

15 4 14
                                    

*Medya kıyafeti*

Kayıt sırasında sponsor olan markaları giymek gerekiyor. Bu yüzden stilistimin seçtiği şeyleri giyiyorum. Çok geçmeden üzerimi değiştirip pratik odasına gelmiştim. Geldiğimde Yoongi hyung ve Seokjin hyung çoktan kurulmuş olan kameranın arkasında yerlerini almışlardı.

Yanlarınnda duran Taehyung hyung yayımı kaldırıp sallamaya başladı. Ben de onların yanına gülümseyerek giderken saç ve makyajımın yapılmadığı aklıma geldi. Onlara bakıp sadece ağzımı oynatarak "İşim var üzgünüm."dedim. İnsanların içinde bağırarak konuşamzdım. Onlar da aynı şekilde "Sorun değil."dediler. Gülümseyip başımı eğerek selamladım ve saç ve makyaj için bekleyen çalışanın yanına gittim.

Saçım kıvırcıktı ama kabarık değildi bu çoook zor olan işlerini biraz daha kolaylaştırıyodu. Saçımı at kuyruğu yaparken makyaj için ise sadece yüzümü renkli ve canlı göstericek şeyler yapmılmıştı. Kayıtlarımda genelde tek dans ederim sadece bazen gurupla yapmak gerekiyordu o kadar.

"İkigai-sshi kayıt için hazırsan lütfen başlayalım." demişti kameraman olan çalışan. "Hazırım. Başlayalım lütfen."dedim hızlıca kimseyi uzun süre alıkoymak istemezdim. İlk çekimde bir hata yapmamama rağmen dans hocam duyguyu yeterince yansıtamadığım söyleyip tekrarlatmıştı. Bu yüzden iki çekim de bitirmiştik dansı.

Çekimde yardımcı olan herkese eğilerek selamladım "İyi işti, teşekkürler." Selam verme işi bittikten sonra hyunglarımın bir köşede beni beklediklerini gördüm. Ben o tarafa doğru yürürken Seokjin hyung konuşmaya başladı "Ah! Gerçekten bu kadar ilerlediğine inanamıyorum! Eskiden de gayet iyiydin nasıl daha da iyi olabildin?"

Kafasını hafif sağa eğip hırıltılı bir sesle "Ah! Keşke ben de senin takımķnda olsabilseydim!" demişti şakayla karışık. "Yapma hyung! Taehyung hyung sizden önce de beni yeterince utandırmışt. Bu dönügüyü tekrar yaşmayalım." utandığımı belli eden yüz ifademle.

''Demek Taehyung bizden önce  davrandı haa -" başını sağa yatırıp kaldırdı '' - hyung sana onu önden yollamayalım demiştim.'' dedi hyung sitemle karışık gülerken. " Ya! Yoongi onun bu kadar hızlı çdavranacağını bilemzdim." demişti hızlıca. Onun bu hızlıca çemkirişi hepimizi güldürmüştü. Hyung gerçekten başka bir leveldeydi.

"Hadi o zaman şirket kafeteryasına gidelim!" demişti Seokjin hyung ilk harekete geçen olarak. Kafeterya en üst kattaydı bu ona güzel bi hava katıyodu. Kafeteryaya gelip istediklerimi aldıktan sonra köşe bir masa oturduk.

"Yanlış anlama gayet formdasın ama o kadar kalorili bir şey içmen sıkıntı yaratmaz mı?" demişti Taehyung hyung milkshakime bakarak. Ben de gülerek "İnan bana hyung yaptığım spor onu su gibi eritiyo." demiştim. "Aslında benim de dikkatimi çekmişti dans ettiğin için olmuştur diye düşünmüştüm ama dikkatlice bakınca benden daha kaslı görünüyosun.'' demişti Yoongi hyung gözlerini büyüterek. Seokjin hyung da başını sallayarak onaylamıştı.

"Aslında dans ettiğim için vücutumun formda olması gerekiyordu daha küçük olduğum için de bir okul kulübüne katılıp spor yapabileceğimi söylemişlerdi amaaa -" omuz silkip "- fiziksel rekabet edilen sporları pek sevmiyorum heleki ben de içindeysem." deyip güldüm. Onlarda gülmüştü.

"Eee bu hale gelmeni ne sağladı?'' dedi gülümseyerek Taehyung hyung. "Yani doğal olarak formda kalmam için başka bir şey yapmalıydım bu yüzden spor salonuna gitmeye başladım. O da beni biraz kaslı hale getirdi ama bu arala daha yoğun olmamın sebebi konserde No More Dream in de olması."

''Vay be! Demek o partı sen yapıcaksın ha!" biraz bekledi "Bi dakka senin karın kasların mı var!?" dedi şaşırarak. Yüz ifadesi gerçekten insanı gülümseten cinstendi Taehyung hyungun. "Aslında şu an sadece belirginler ama konsere kadar dört tane olması gerekiyor ve evet ben ve benim gurubum o partı yapıcak.'' dedim ona bakarak.

Birden araya atlayan Yoongi hyungla odak o tarafa dönmüştü ''Nasıl yani?! Ben de dahilim demek mi oluyo bu?!'' şaşkınlığını yüzüylede gayet iyi ifade ediyodu. Onun bu tepkisi bizi tekrar güldürmüştü. Biraz daha beraber oturduktan sonra telefonum çalmıştı. Telefonu açtığımda karşı taraf hızlıca konuşmaya başlamıştı ben sadece ''Anladım hemen yanına geliyorum Wootak-sshi.'' demiştim.


..............................~~~~☆~~~~...............................

Tam bir ay sonra yeni bölüm ha. Arayı çok açmaya başladım fatak iş güç benden gerçekten tüm vaktimi alıyo. Neyse umarım sevmişsinizdir yorum yazıp ve oy vermeyi unutmayım lütfen*-*

Future is WE ~BTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin