"Wow baksana BigHit çıkış destek getirmiş galiba."diyip güldü kadın. Acaba duyulduğundun farkın da mı? Neyse şu an odak noktamı bozmamalıyım. Bizim ve birçok kişi için önemli bir andayız.
Gurubumuzun çıkışını duyurmak için yapılan basın toplantısındayız ve kadınında dediği gibi yanımızda destek(BTS VE TXT) var. Ben de anlamamıştım neden geldiklerini ama tüm BigHit gurupları bir arada olmalıymış falan filan. Bir arada olmaktan yana bir sıkıntım yok zaten hepimiz çok yakin ve iyi anlaşıyoruz.
Ama sanki bizim toplantımıza destek falan biraz fazla gibi.Toplantı bittikten sonra beraber yemeği yedik. Herkes mutluydu tabi çünkü beklenenden de fazla iyi tepki almıştık. Ben de sadece oturup et ile mutluluğumu yaşıyordum taki bana seslenilene kadar "İki!" ismimin söylendiği yere doğru baktım ve tekrar "İki biraz da bizimle ye!" diye söylendi arkadaş. "Gelde yarışalım!"dedi.
Gözlerim birde parladı "Peki ,bekle beni Kai!" diye bağırdım. Diyer insancıklar da Kai ile beraber tebessüm etti. Kızlara dönüp "İzleyin beni." dedim gülerek.
Oturduğum yerden kalktım. Benim çevremdekiler ete olan düşkünlüğümü bilir .
Yunhe unni gülümseyip "Görem seni." dedi. Gülüp kalkmışken diyer masadan da bir ses yükseldi "Vay bee,biz de yapmıştık bu yarışlardan." dedi ardından devam etti "Beni yenmiştin ,bakalim hal formunda mısın?"diyip gülgü Jin hyung. Gerçekten 2-3 yıl önceye kadar her kutlamada ben de onlarla giderdim ve yarışırdık.Bunu duyunca onların olduğu masaya baktım ve gülümsedim. Hepsi bana bakıp gülümsüyodu. Bu kadar gaz aldığıma göre istikamet TXT=>Kai=>vee eğlence ve tabi biraz et ^-^
.................................~~~~☆~~~~............................
İlk bölüm nası umarım beğenirsiniz.
Not: Hyung u erkeklerin kullandığını biliyorum ve bunun la ilgili bir açıklama ileride bölümlerde olucak. *-*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Future is WE ~BTS
Fanfiction"Umut dolu yarınlar var ve biz hepimiz berabersek olucak."dedi. Gülümserken.