Kendimi koltukta biraz geri alarak herkesi görebilecek şekilde oturdum. "Yanlış anlamayın lütfen sizden kaçıyo ya da nefret ediyo değilim." küçük bir nefes alıp verdim "Sadece araya giren yıllar, büyümemiz ve sizin geldiğiniz nokta bana daha resmi ve saygılı davranmalıyım hissi veriyo." "Nasıl? Yani ne demek istiyorsun?" dedi karşımdaki koltuğun solunda kalan Yoongi hyung.
"Şöyle ki biz küçükken aramızdaki yaş ya da sizin çıkış yapmanıznönemli değildi benim için. Eğer sizin canınızı sıkan bir şey varsa o küçücük bedenim ve yaşımla size teselli vermeye çalışırdım." biraz belli olan bir nefes verdim devam etmek için "Bilemiyorum belkide hala içimde olan o kırılgan küçük çocuk yüzündendir. Ama bu mesafe iyi gibi." bunları söylerken içimde bariz bir burukluk vardı.
Jin hyung birden söze atlayınca şaşkınca ona baktım."Bidakka bidakka ne demek böyle daha iyi? Sen de üzülüyorsun. Bunu gözlerinden anlaya biliyorum. Bu mesafe kimin için daha iyi? Bizim mi, senin mi?" Biraz durdu ve devam etti "Benim için ... hayır eminim ki bizim için bu mesafe çok uzak. Ben tekrar bizimle gülmebi ve şakalaşmanı istiyorum."
Bu duyduğum şeyler ne kadar yüzümden anlaşılmasa da beni gerçekten çok etkiliyordu. İçimde hala onlarla oynamak ve şakalaşmak isteyen bir çocuk vardı. Gerçi yaş itibari ile hala bir çocuğum."Ben... ben tabi ki sizi çok özledim ve özlüyorum ama siz elimi ne kadar uzatırsam uzatayım dokunamayacağım bir yerde gibisiniz." Bunlar gerçekten kalbimin en derinlerinde hissettiğim şeylerdi. Ve eminin ki bunu onlar da anlamıştı.
Elimdeki yay sanırım sürekli sıktığım için yamuldu.
Çok kısa bir süre belki 5 belki 10 saniye sonra Jimin hyung ayaklanıp yanıma doğru geldi. Bana bakarken elini uzattı "Senin elini uzatmana gerek yok, bizim elimiz zaten senin için her zaman uzatılmış duruyo. Eksin olan sadece senin tutman." gerçekten... gerçekten şuan bu kadar duygusal bir an mı? Gözlerim kesinlikle dolmaya başladı.
"Hop, hop başrol müsün sen!? Burda biz de varız. Ve benim elim seninkinden daha büyük!" diyip koşarak geln Hoseok hyungla gözlerim ne kadar dolu olsa da gülümsedim O da gülümseyerek elini uzattı.
"Aynen öyle Hoseok o yüzden bize de yer açın!" diyip diyerleriyle hızlı bir şekilde gelen Namjoon hyung hepimizi gülümsetmişti. Şimdi karşımda bana doğru uzatılmış 7 tane el vardı. Ahh, cidden! Bu konu bu kadar kısa nasıl tatlıya bağlandı?! Sanırım bu da hyunglarımın yeteneği. "Sanırım ben hariç herkes büyümüş. Ben hala hyunglarının sözünü dinleyen kızım. Hadi ama benim sadece iki elim var! Gurup sarılması!" bunları söylerken gülüyordum. Ve sarılırken hepimiz gülüyorduk."Bu kız bize neler yaptırıyo cidden."gülerek söylenen Yoongi hyunga karşılık sadece daha fazla gülebilmiştim.
Biraz daha sarıldıktan sonra tekrar oturduk. Ben yine eski yerime oturunva sanırım yanlış anlaşıldım çünkü üstümde bir sürü göz hissediyordum. Hemen savunma moduna geçtim. "Öyle bakmayın! Sadece yer yok o kadar ve uzak bir koltuk koyan sizdiniz ben sadece oturdum." "Aslında burayı biz dekore etmedik ama rahatsız da olmadık. O yüzden bu şekilde. Sen gelene kadar o koltuğun uzak olduğunu hissetmedik bile ." diyerlerine bakarak "Sanırım koltukların yerlerini değiştirmeliyiz." dedi Taehyung hyung. Diyerlerinden de onaylayan mırıltılar çıkmıştı.
Sanırım burda işim bitmişti. "Neyse hyunglarım ben artık gidiyorum. Bundan sonrası zamanla alakalı şeyler.". Şaşkınca bana bakarken "Ha! Neden böyle birden?! Biraz daha otur da konuşalım."dedi Jungkook hyung. "Çıkarken unnilerime söylememiştim. Onlara haber vermeden daha önce çok fazla dışarı çıktım. Bu yüzden reşit olana kadar çok uzun süre onlardan habersiz kalamazmışım falan filan. Ama netice de benden büyükler ve sözlerini dinlemek zorundayım." dedim bir çırpıda. "Peki maden ama bugün aramızda ki her şeyi açıklığa kavuşturduk. O yüzden artık uzak kalma."dedi Namjoon hyung sanki aklıma iyice sokmak istiyormuş gibi. "Peki, anlaşıldı." diyip asker selamı verdim. Gülüşmeceler arasında yayımı sallayarak "Hoşçakalın!" dedim ve dışarı çıktım.
............................~~~~~☆~~~~~............................
Eeeee nasıldı? Atmayalı biraz zaman geçti ama neyse :q Umarım bölümü beğenmişsinizdir. Medyada ki şarkıyı türkçe sözleriyle beraber dinleyince ayrı bi güzel oluyooo! Hadi by by*-*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Future is WE ~BTS
Fanfiction"Umut dolu yarınlar var ve biz hepimiz berabersek olucak."dedi. Gülümserken.