Κεφάλαιο 13

177 11 3
                                    

Αγαπημενο μου ημερολόγιο

Έκατσα όλη μέρα να σκέφτομαι γτ ειμουν έτσι. Λες να μου αρέσει; Μπαααα αποκλείεται ούτε μια μέρα δεν τον ξέρω. Αλλά και πάλι χτες που με ρώτησε για τον έρωτα με την πρώτη ματιά του είπα ότι συμφωνώ. Λες;;;. Αχχχχ δεν ξέρωωω. Που είναι τα κορίτσια επιτέλους. Έτσι όπως σκέφτομουν με πήρε ο ύπνος. Τα κορίτσια με ξύπνησαν όταν γύρισαν και αρχίσαμε να συζητάμε.

Σ:Άρα μου λες ότι παίζει να σου αρεσει
Ε:Δεν ξέρω θέλω να μου πειτε Αν ισχύει.
Β:Λοιπόν πες πάλι τι έγινε
Ε:όταν είπε ότι είμαι σαν φίλη του ένιωσα κάτι σαν να σπάει στο στήθος μου.
Σ:ωραία. Κάθε φορά που έρχεται τι νιώθεις;
Ε:νιώθω χαρά και μου αρέσει να περνάνε ώρα μαζί.
Β:και όταν σου μιλάει για την άλλη?
Ε:Εκεί είναι που δεν νιώθω καθόλου ωραία. Νιώθω...
Σ:Ζηλεια;
Ε:Ναι που το ξες;
Σ:είναι λογικό. Αυτό σημαίνει ότι σου αρέσει.
Ε:Ευχαριστώ που μου το πα τε.τι ία κάνω αφού θέλει την άλλη.
Β:τπτ απλά θα πρμνς να δεις πως θα πάει.
Ε:καλαα
Σ:ωραία και αύριο πες του να έρθει και όταν έρθουμε εμείς να κάτσει να τον γνωρίσουμε.
Ε:οκκκ

Με ανέβασαν πάνω τα κορίτσια και με έβαλαν να ξαπλώσω. Μιλήσαμε λίγο ακόμα και μετά πήγαν κάτω.

Β:Λοιπόν έμαθες τι νιώθεις.
Σ:Μην στεναχωριέσαι. Κάτι θα γίνει.
Σ+Β:κλνχτ μεγάλη μας
Ε:κλνχτ μικρές.

Σκέφτηκα λίγο όλα αυτά που είπαμε κοίταξα και το προφίλ του στο ινστα. Όταν μπήκα στο προφίλ του κατάλαβα ότι είναι ο Λιακος που μου άρεσε σαν τραγουδιστής. Γτ δεν μου το είπε; Έκατσα λίγο να ψάξω πια είναι αυτή Η Νεφέλη και είδα ότι έχουν και φώτο που την κρατεί από το χέρι. Εκεί ζήλεψα και έκλεισα το κινητό. Το έβαλα κάτω από μαξιλάρι μου και Κοιμήθηκα.

Mlnspelman❤️

dear diary #sbco20 #Boco2k20 Место, где живут истории. Откройте их для себя