Κεφάλαιο 22

174 9 3
                                    

Αγαπημενο της ημερολόγιο.

Πέρασε μια βδομάδα που είναι στο νοσοκομείο. Είμαι κάθε μέρα μες στο δωμάτιο της και δεν περίμενα ποτέ να γράψω στο ημερολόγιο της. Ναι καλά καταλάβατε ο Λιακος γράφει. Τι να κάνω νιώθω πολύ άσχημα. Δεν κοιμάμαι καλά και δεν τρώω πολύ. Μπόρεσα να μείνω με χίλια  ζόρια. Όλες θέλανε να μείνουνε μαζί της αλλά εγώ τα κατάφερα. Της κρατάω το χέρι και της το φιλαω. Έχω αρχίσει να πιστεύω ότι την θέλω και της χρωστάω και συγνώμη. Θυμηθηκαααα . Η Στέλλα είχε πει ότι όταν της τραγουδισε ένα συγγεκριμενο τραγούδι την κατάλαβε. Θα της τραγουδισε το Λατινα που ξέρω ότι της αρέσει κι ολας.

Λ:Πράσινα μάτια και κορμί σαν την λατινα.....

Οταν τραγουδισα εκείνη άφησε το χέρι μου και προσπάθησε να ανοίξει τα ματάκια της.

Λ:Όχι μην κουραζεσε. Θα σου μιλήσω απλός.

Έβγαλε ένα μουγκρητό γτ δεν μπορούσε να μιλήσει.

Λ:Συγνώμη. Συγνώμη για ότι σε έβαλα να περάσεις. Δεν είχα καταλάβει ότι είχες συνεσθηματα για μένα και τώρα. Τώρα τα σκατοσα. Παραλίγο να χάσω ένα άτομο που με λάτρευε. Είμαι ηλιθιος το ξέρω. Αλλά πρέπει να σου πω κάτι. Όλη αυτή την εβδομάδα που δεν μου έχεις μιλήσει, δεν ακούω την φωνή σου, δεν βλέπω το χαμόγελο σου και δεν σε έχω αγκαλιά κατάλαβα τι νιώθω για σένα. Μου αρέσεις αρκετά και άργησα να το καταλάβω. Και λυπάμαι για όλα αυτά που σε έκανα να περάσεις.

Εκείνη την στιγμή ξανά έπιασε το χέρι μου και το εσφιξε. Σαν να μου λέει κι εγώ σ αγαπω.
Την πλησίασα και την φίλησα αλλά αυτή την φορά χωρίς να είναι φάρσα η κάτι τέτοιο. Την λατρεύω πάρα πόλι. Την πήρε ο ύπνος και θα βάλω το κεφάλι μου δίπλα της. Θα πάρω το χέρι της και θα το βάλω πάνω στα μαλλιά μου όπως την προηγούμενη φορά στο σπίτι της. Δεν ξρ αν με συγχώρεσε σίγουρα αλλά μου αρέσει να καθόμαστε μαζί.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

dear diary #sbco20 #Boco2k20 Donde viven las historias. Descúbrelo ahora