Κεφάλαιο 30

157 8 6
                                    

Αγαπημενο μου ημερολόγιο

Πέρασε μια εβδομάδα με αυτό τον τρόπο. Έχω πάρει μέχρι και 4ημερη.ελεος είναι μλκς ο άλλος δεν καταλαβενει με τπτ. Χτες να φανταστείτε ήρθε και μου έπιασε το στήθος μπροστά στα κορίτσια. Εεε δεν άντεξα ούτε εγώ αλλά ούτε και τα κορίτσια τον κλοτσισα και τα κορίτσια άρχισαν να τον κλοτσανε στα πλευρά. Εγώ πήρα 4ημερη και τα κορίτσια 1ημερη. Το πλησιασα και του είπα.

Ε:Τολμά να ξανά πλησιάσεις και το αγόρι μου θα έρθει αεροπορικός από Κρήτη για να σε κάνει ένα με το πάτωμα.

Πήγα σπίτι με τα κορίτσια μετά από ότι έγινε και πήρα κατευθείαν τον Λιακο.

Λ:Έλα μρ μ τι έγινε.
Ε:Μρ μ ένα παιδί με χουφτώνει συνέχεια και τον βαράω και περνώ εγώ τις 1ημερες🤦‍♀️
Λ:τι κάνει;;;; θα τον σκοτώσω. Πες του ότι δεν θα ζήσει την επόμενη φορά.
Ε:αν υπάρξει επόμενη φορά δεν θα ζήσει από εμάς.

Από ότι φαίνεται ο Λιακος το πήρε περισσότερο από όσο περίμενα αλλά αυτό πρέπει να γίνει. Δεν αντέχω άλλο δεν βάζει μυαλό αυτό το παιδί.

[.....]

*Μετά από την 4ημερη απουσία μου.

Σμρ θα ξανά πάω σχολείο. Πωωω παίζει να έχω πάνω από 30 απουσίες και ακόμα είναι Οκτωβρίος. 🤦‍♀️Ρε φίλε πιστεύω ότι δεν έχει τελειώσει ακόμα. Έχω έρθει στο μπάνιο και πλένω το πρόσωπο μου. Κάποιος μπήκε. Ωχχχ Παναγία μου Ο Χάρης.

Ε:Τι θες εδώ εσύ;
Χ:Εσένα γυρευω
Ε:Μέγα λάθος

Με πλησίασε και με κόλλησε στον τοίχο. Με φίλησε και πήγε να μου βγάλει την μπλούζα. Εγώ του έχωσα κλοτσιά. Στο συνηθισμένο σημείο. Και όταν γονάτισε τον άρχισα στις μπουνιές και τις κλοτσιές.

Ε:ΔΕΝ ΘΑ ΜΕ ΞΑΝΆ ΠΛΗΣΙΑΣΕΙΣ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ;;;

Ευτυχώς μπήκαν τα κορίτσια εκείνη τη στιγμή μέσα και με σταμάτησαν αλλιώς θα είχε κατάληξη στο νοσοκομείο. Είμαι πάλι στον Λυκειαρχη 🤦‍♀️το περίμενα.

Λ:τι έγινε παλι;
Χ:μπήκα να της πω κτ στις τουαλέτες κια αρχισε να με βαράει.
Ε:ψεματα
Λ:και για πες εσύ.
Ε:πήγε να με γα*'/%@+ ο μλκσ
Λ:Εεε μιλά κλτρ.
Ε:όπως θέλω θα μιλάω. Δίνετε σε εμενα μονοημερες και τέτοια ενώ αυτός ο μλκς φταίει για όλα.
Λ:Όχι δεν φταίει αυτός και χαμηλόσε τον τόνο σου.
Ε:όχι δεν χαμηλονω τπτ. Αν δεν φάει κι αυτός κτ.
Λ:ωραία Ρουβα μονοήμερη.
Χ:πως;;;
Ε:χααα
Λ:Μαυρογιανη αλλάζει σχολειο
Ε:τι πράγμα ;;;;
Χ:πως;;;
Λ:όπως ακούσατε. Τώρα και οι δύο σπίτια σας.

Βγήκαμε έξω και εγώ ειμουν έτοιμη να κλάψω. Τιι είμαι σε αυτό το σχολείο γτ μόνο και μόνο είναι τα κορίτσια εδώ.

Χ:συγνώμη ξέρω ότι θες να είσαι με τις μικρες
Ε:το βλέπω. Κοίτα πως με έμπλεξες τώρα.
Χ:συγνώμη
Ε:Άσε ρε φίλε.

Πήγα στα κορίτσια και είπα τι έγινε.

Β:και τώρα;
Ε:Δεν ξρ θα πρέπει να αλλάξω σχολειο
Σ:Και που θας πας ρε Εύα;
Ε:κτ σκέφτηκα αλλά θα πάμε όλες μαζί.
Β+Σ:ωχχχχ
Ε:θα σας πω....

Είπα στα κορίτσια το σχεδιο μου και συμφώνησαν.πηγαμε σπίτι και κάναμε αυτά που χρειάστηκαν. (φυσικά και δεν δίνω τιο παραμικρό στοιχείο για το σχεδιο😂)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Τι σχέδιο πιστεύετε είναι;😏

Ααα ρε Εύα τι κάνεις 😂❤️

dear diary #sbco20 #Boco2k20 Where stories live. Discover now