Κεφάλαιο 44

230 5 12
                                    

Αγαπημενο μου ημερολόγιο

*μετά από ένα χρόνο *

Λοιπόν όλα έγιναν εγώ παντρεύτηκα τον Λιακο. Η Κατερίνα τον Αδερφό μου, η Βασιλική τον Myriio, η Στέλλα τον Γιώργο και η Νεφέλη έχει ένα αγόρι τον Λευτέρη που προς το παρόν συζουνε. Εγώ είμαι έγκυος σε κοριτσάκι και θα το πούμε Ζωη. Μου αρέσει αυτό το όνομα πάρα πολύ σου δίνει χαρά και μόνο που το ακούς.

Λ:Μωρό μου έλα να πάμε στο γιατρό επιτέλους.
Ε:Ναι μρ μου μισώ λεπτό.

Πήγαμε στον γυναικολόγο προολιπτηκα και μετά πέρασα από την Μητέρα του Λιάκου να πάρω τον μικρό μου.

Ε:εκανες γειά στην γιαγιά Νίκο μου;

Σήκωσε το χέρι του και χαιρέτησε την μητέρα του λιακου.  Του έχει αδυναμία και εκείνος το ίδιο. Προς το παρόν. Τώρα καθομασται ολοι μαζί στον καναπέ και ο Νίκος τρίβει την κοιλιά μου. Το μωρό μου του εξιγησαμε και είναι ακόμα 1 χρόνον και κατάλαβε. Ωωω τον γλυκούλη μου.

'''''''''''''''''''''''''''÷'''''''''''''''÷''''''''''''''''''''''''

Έκλεισα το ημερολόγιο και κοίταγα τον Λιακο που είχε συγκινηθεί από όλο αυτό.

Ζ:Δλδ μαμά δεν περάσατε και λιγα.
Ε:όχι δεν περάσαμε αλλά δεν με πειράζει με νοιάζει που είμαστε μια οικογένεια.
Ν:μισό κάτσε εσύ δλδ δεν ήξερες ότι ο θείος Διονύσης ήταν αδερφός σου;
Λ:Όχι δεν το ξέραμε και γι αυτό δεν σας λέμε συνέχεια ότι είναι σημαντικό που έχετε ο ένας τον άλλον.
Ν+Ζ:τώρα κατάλαβα.

Είπανε τα μικρά μου και πιάστηκαν αγκαλιά.

Ε:Σας αγαπω ολους
Παιδια:και εμείς
Λ:και έχουμε να σας πούμε και κάτι ακόμα.
Ε:Τι έχουμε;
Π:τιι;;;
Λ:η μαμά σας είναι έγκυος ξανά.
Ν:Έλεος ρε μπαμπά. Δεν κουραστικες; 😂
Ε:Να μην το ελεγες🤣
Λ:Όχι πότε δεν μεγαλώνεις για αυτά μικρέ.

Είπε και τον πήρε αγκαλιά. Εγώ πήρα αγκαλιά την Ζώη.

Ε:Ελπίζω να μην μοιάσει στον πατέρα σου ο αδερφός σου😂
Ζ:και εγώ μαμά. 🤣.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ΚΑΙ ΚΑΠΩΣ ΈΤΣΙ ΤΕΛΕΊΩΣΕ ΚΑΙ ΑΥΤΉ Η ΙΣΤΟΡΙΑ💕

ΘΑ ΜΟΥ ΛΕΊΨΟΥΝ ΠΟΛΎ.

ΡΊΞΤΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΆ ΚΑΙ ΣΤΟ "ΕΓΏ ΜΕ ΑΥΤΌΝ?! ΠΟΤΕ" Η ΣΤΟ. "YOU CHANGE ME" 💝

dear diary #sbco20 #Boco2k20 Donde viven las historias. Descúbrelo ahora