Κεφάλαιο 35

152 9 0
                                    

Αγαπημενο μου ημερολόγιο

Μετα από εκείνο το κουράστηκο 7ωρο ήταν ώρα να βγούμε με τα παιδιά. Εγώ όλη μέρα ειμουν με τον Διονύση και δεν είδα κοθολου τα κορίτσια. Καλά λογικά κάνουν παρέες. Εγώ ειμουν πάντα με 1/2 άτομα δεν άντεχα περισσότερα. Βγήκα από την τάξη με Τον Διονύση. Όταν μας είδε ο Λιακος φάνηκε να ζηλεύει. Χαιρέτησα τον Διονύση και πηγενα προς ΤΟΝ λιακο. Τότε η Βλαμμένη αυτή που κάθεται δίπλα στην Βασιλική και με σπρώχνει για να πάει στον ΛΙΑΚΟ ΜΟΥΥΥΥ. Πήγε και τον πήρε αγκαλιά και τον φίλησε στο μάγουλο. Η Μλκσμν με έριξε κάτω. Ήρθε  Διονύσης να με σηκώσει.

Δ:Σου είπα να προσέχεις την Παναγιώτα.
Ε:Παναγιώτα την λένε 🙄
Δ:Ναιιι άστα κουνιέται πολύ.
Ε:Ασ τολμήσει και μετά δεν θα μπορεί να κουνήσει ούτε δαχτυλάκι.
Δ:όπα ρε😂.
Ε:Σ ευχαριστώ πάντως για σμρ.
Δ:Τπτ ρε.

Τον πήρα αγκαλιά και έφυγα.

Ε:Γειά σας παιδιά.
Ολοι:Γειά
Ε:Παναγιώτα ώρα να φύγεις.
Π:Μπααα και ποιος το λέει;
Ε:Εγωω
Π:Εγώ δεν φεύγω αν δεν μου το πει ο Λιακος
Ε:Λιακο?
Λ:Η Παναγίωτα θα έρθει μαζί μας.
Ολοι:Τι πράγμα;;;
Π:Φατετα
Ε:Και γτ αυτό;
Λ:έτσι
Ε:Ωραία Ασ έρθει. Εγώ θα φύγω.

Είπα και άρχισα να περπατάω. Τα παιδιά πήγανε κανονικά την βόλτα τους ενώ εγώ εκλεγα. Δεν με πείραζε που τα κορίτσια δεν ήθελαν να έρθουν μαζί μου ίσα ίσα ήθελα να μείνω μόνη μου. Έβαλα ακουστικά και άρχισα να κλαίω. Τότε ένιωσα ένα χέρι στον ώμο μου. Ήταν ο Διονύσης.

Δ:Είδα τι εγινε
Ε:τι θα κάνω ρε Διονύση;
Δ:Σσσσ πάμε προς το παρόν κάπου να φάμε γτ δεν μπορώ να σκεφτώ αλλιως

Τότε τον κοίταξα με απορία και άρχισα να γελάω. 😂

Ε:ούτε αδερφός μου να εισουν🤣
Δ:χαχαχ. Μου αρέσει όταν σε κάνω να χαμογελάς.

Είπε καθώς έβγαζε μια τούφα από τη μούρη μου. Εγώ τότε απομακρυνθηκα γτ πίστευα ότι ήθελε να κάνει κτ.

Δ:μην φοβάσαι. Δεν είμαι τέτοιος άνθρωπος. Εξάλλου σε βλέπω σαν αδερφή μου.
Ε:πως καλέ ούτε μια μέρα δεν με ξέρεις.
Δ:Ναι αλλα νιώθω σαν να σε ξέρω χρόνια.

Πέρασαν όλη την μέρα με τον Διονύση. Αυτό που μου είπε ισχύει και εμένα μου φαίνεται σαν να τον ξέρω χρόνια. Είχα κι εγώ έναν αδερφό κάποτε αλλά δεν ξέρουμε τι έγινε. Ο Πατέρας μου είπε ότι τον έδωσε για υιοθεσία γτ δεν άντεχε 2 παιδιά. Έλεος τι άνθρωπος το κάνει αυτό. 🤦‍♀️Λες να είναι αυτός; Μπααα δεν νομίζω. Αλλά μακάρι.Γύρισα σπίτι κατά τις 11 το βράδυ. Ανέβηκα σπίτι της Νεφελης και είδα πως όλοι ήταν εκεί. Όταν μπήκα ο Λιακος με έπιασε από το χέρι και με πήγε στο δωμάτιο.

Λ:Που εισουν;
Ε:Οπου θεοω
Λ:Άστα αυτά που εισουν
Ε:ΟΠΟΥ ΘΕΛΩΩ.

Τοτε σήκωσε το χέρι του και μου έχωσε χαστούκι. Ένιωσα καυτά δάκρυα να κυλούν στο πρόσωπο μου. Έβαλα το χερι μου στο μάγουλο μου και σήκωσα το βλέμμα μου. Είδα τον Λιακο να έχει κλείσει τα μάτια του.

Λ:ΣΥ.. ΣΥΓΝΏΜΗ. Δεν το ήθελα.
Ε:Το έκανες όμως.

Πήγα κάτω και πήρα την βαλίτσα μου. Πήρα τηλέφωνο τον Διονύση και του είπα να με περιμένει έκει που με άφησε. Ήρθε με πήρε και του τα είπα όλα.

Δ:Πωωω. Τι μλκς
Ε:Ναι. Αλλά ειμουν και εγώ λίγο απότομη μαζί του.
Δ:Μια χαρά εισουν. Λοιπό. Θες να έρθει σπίτι μουμ
Ε:όχι ρε σιγά
Δ:Έλα θα έρθεις δεν σε αφήνω μόνη σου σε τέτοιο χαλί.
Ε:Είσαι οτκ.

Πήγα σπίτι του Διονύση και ξάπλωσα με. Ανέβασε ο Διονύσης μια φωτογραφία που χορεύουμε και έγραψε.

 Ανέβασε ο Διονύσης μια φωτογραφία που χορεύουμε και έγραψε

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

@Dionushs__ Η αδερφή μου δεν είναι το παιχνιδάκι σου.

@Eua__Mau:Αδερφουλη μου❤️

Εγώ ανέβασα μια φώτο που με χει αγκαλιά και έγραψα.

Εγώ ανέβασα μια φώτο που με χει αγκαλιά και έγραψα

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

@Eua__Mau:Ο αδερφός μου είναι δίπλα μου σε όλα.

@Dionushs__:Χαχαχ ναι😂
@liak__si:που είσαι μρ μου;;; 🙏
@yungmyriiio:που είσαι ρε σισ απαντα.
@nefelimrk:κουκλα🥰

Η Νεφέλη με τον πόνο της😂. Φυσικά και ήξεραν τα κορίτσια που είμαι απλά είχα πει μην πουν τπτ στα αγόρια.

Δ:Λοιπον κοιμήσου τώρα μικρή και αύριο θα μείνεις εδώ.
Ε:Εδώ;
Δ:Ναι θα πάω εγώ σχολείο για σενα 😂και εσύ θα κάνεις δουλειές εδω
Ε:Πρωτημαω το σχολειο😂
Δ:ναι αλλά αν έρθεις θα σε βρει Ο λιακος
Ε:Αααα ναι. Δεν θα έρθω άστο.
Δ:Κλνχτ αδερφούλα μου.
Ε:κλνχτ αδερφούλη μου.

Δεν μπορώ να πιστέψω ότι δέθηκα μαζί του τόσο γρήγορα. Σαν ψέμα φαίνεται.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Όπα τι έγινε εδώ;

Λιακο;;;;

Τι έκανες ρε;;; 🤦‍♀️

dear diary #sbco20 #Boco2k20 Место, где живут истории. Откройте их для себя