Κεφάλαιο 2

325 16 4
                                    

Αγαπημένο μου ημερολόγιο.

Σήμερα ήρθα στην κατασκήνωση. Ίσως είναι η μοναδική φορά που έρχομαι. Αφού είμαι 14 και δεν είναι εύκολο να έρθουν μεγαλύτερα παιδιά. Δεν ξέρω πολλά παιδιά από δω. Η μόνη κοπέλα που ξέρω είναι η Άννα που την ξέρω από τα 3 μου😒. Δεν έχω θέμα απλά φοβάμαι ότι δεν θα με συμπαθησουν. Πάντως για 1η μέρα είναι χάλια. Βρέχει και ειμαστε μέσα στο σπιτάκι μας. Αυτό είναι και καλό και κακό. Από την μία δεν ξέρω τι κάνουμε τα βράδια από την άλλη θα γνωρίσω τα κορίτσια στο σπιτάκι μου.

Αγαπημένο μου ημερολόγιο.
Συγνώμη που δεν έγραφα απλά γνώρισα σήμερα μια κοπέλα και δεχθήκαμε είδη. Καθόμασταν στο θεατράκι και εκείνη κοίταγε το κινητό της με μια φίλη της.Για τον αγαπημένο διάσημο.

Ευα:Ο Λιακος είναι αυτός;
Στελλα :Εμμμ ναι
Ε:Πωωωωω τον λατρευω να κάτσω;
Στ:Φυσικά. Αχχχ βρικα κάποια με τα ίδια γούστα με εμενα

Είναι καταπληκτική νομίζω θα γίνουμε πολύ καλές φίλες. Όλοι κοιτούσαν τα παιχνίδια που έπαιζαν τα παιδιά ενώ εμείς κοίταγα με για τον Λιακο.Μολις τελειώσαμε σηκωθήκαμε όλοι και πήγαμε στα σπιτάκια μας.

Ε:Λοιπόν πάω να βάλω παντόφλες και να φέρω οδοντοβουρτσα κτλ. Και θα σε περιμένω εδώ.
Στ:Οκ πάω και εγώ.

Πήραμε τα πράγματα και πήγαμε να κάνουμε αυτά που πρέπει κάθε βράδυ.

Ε:Στέλλα πάμε;
Στ:Ναιι
Ε:Λοιπόν πόσο καιρό βλέπεις τον Λιακο;
Στ:Αρκετο εσύ;
Ε:Και εγω. Σε 2 μέρες έχει γενέθλια
Στ:Ναιιι.
Ε:Το βρικα.
Στ:Τιιι
Ε:Θα κάνουμε ότι μπορούμε σαν δώρο γενεθλίων.
Στ:Και πως θα το δει;
Ε:Θα το ανεβάσεις στο fanpage που εχεις
Στ:Πωωω ναι.
Ε:Θα γίνουμε τέλειες φίλες
Στ:Ναιι το πιστεύωωω.

Mlnspelman❤️

dear diary #sbco20 #Boco2k20 Donde viven las historias. Descúbrelo ahora