Αγαπημενο μου ημερολόγιο
Χθες παντρεύτηκα με τον άντρα της ζωής μου. Ο γάμος μας ήταν πολύ πρωτότυπος. Εγώ πήγα κανονικά με κάμπριο στην εκκλησία αλλά ο Λιακος μου ήρθε Καβάλα σε ένα άσπρο άλογο. Ναι όπως λέμε ο πρίγκιπας στο άσπρο άλογο Εεε ο Λιακος μου ήταν ο πρίγκιπας μου και εγώ η πριγκίπισσα του. Με παρεδωσε Ο Διονύσης στον Λιακο και του ψιθύρισε.
Δ:Να την προσέχεις.
Ο Λιακος του έκανε ένα καταφατικο νεύμα και μου είπε.
Λ:Είσαι έτοιμη.
Ε:Πάντα ειμουν.Μπήκαμε στην εκκλησία και άρχισε το μυστήριο. Μου φάνηκε αιώνας μέχρι να τον παντρευτώ. Φοβόμουν ότι θα ανοίξει κάποια την πόρτα όπως τις ταινίες και λένε έχω αντίρρηση και παίρνουν τον γαμπρό ή την νύφη μακριά. Εεε έτσι φοβόμουν εγώ και του εσφιγκα συνέχεια το χέρι. Όταν επιτέλους τελείωσε και πήγαμε στο αμαξι μιλήσαμε.
Λ:Μρ μ γτ μου εσφιγκες τόσο το χέρι;
Ε:Δεν ξρ φοβόμουν ότι κάποια θα ανοίξει την πόρτα και θα σε πάρει μακριά μου.
Λ:ωωωω γλυκούλα μου.Είπε και με πήρε αγκαλιά.
Λ:πολλές ταινίες βλεπεις😂
Είπε και άρχισε να γελάει με ΤΟΝ Διονύση που οδηγούσε.
Ε:Εγώ φταίω που φοβόμουν μην σε χάσω.
Του είπα και έκανα όπως τα 5χρονα που σταυρονουν τα χέρια τους και σουφρωνουν τα χείλη τους.
Λ:ωωω γλυκούλα μου έλα δω.
Είπε και με φίλησε.
Λ:Συγνώμη.
Ε:Δν πειράζει.Πήγα με σε ένα μαγαζί που είχαμε κλείσει για μετά. Ήταν τεράστιο. Όπως όλοι ξέρετε στο τραπέζι της νύφης κάθονται οι συγγενείς και οι κουμπάροι. Εε εμένα έκατσαν οι :η μητέρα του λιακ, η Στέλλα, η Βασιλική, ο αδερφός του λιακ, ο Διονύσης, η Κατερίνα, ο Γιώργος και ο Myriio . Λίγοι γενικα😂Εεε τι δεν ήθελα να κάτσουν οι δικοί μου μαζί με τον Διονύση. Τον έδιωξαν μακριά μου. Δεν θέλω τώρα να ανοίξουμε συζήτηση για όλο αυτό. Λοιπόν σηκώθηκα χόρεψα με τον Λιακο και μετά ήρθε ο πατέρας μου να χορέψουμε τον χορό πατέρας με κόρης. Εγώ όμως αντί να σηκωθώ να χορέψω μαζί του πήρα τον αδερφό μου και χορέψαμε μαζί. Μόλις τελείωσα τον χορό με τον αδερφό μου πήγα και άλλαξα. Τιιι δεν μπορούσα να χορεύω με το νυφικό. Πήγα και έβαλα κάτι απλό. Μετά πήγα και χόρεψα με την Βασιλική και την Στέλλα. Εντάξει εκεί σήκωσα και την Νεφέλη και την Μαρία και αρχίσαμε να χορεύουμε σαν βλαμμένα. Όταν επιτέλους γύρισα σπίτι πήγα και ξάπλωσα.
Ε:Αχχχχχ επιτέλους είμαι πτώμα.
Λ:Σίγουρα; 😏😏
Ε:Αχχ λιακο σε παρακαλώ είναι 7 το πρωί και έχω ένα παιδί.
Λ:καλά αλλά δεν μου την γλιτώνεις.
Ε:Λιακοο
Λ:Έλα μρ μου.
Ε:Είναι αγορι
Λ:Τι πράγμα;
Ε:ναιι
Λ:Σ αγαπωωωω❤️Είπε και με φιλισε. Μετά από αρκετή ώρα με πήρε ο ύπνος γτ ο μικρός δεν με άφηνε να κοιμηθώ. ❤️ Δεν πειράζει χαλαλι του. Σκέφτομαι να τον πούμε Νίκο. Αν συμφωνεί και ο Λιακος μου.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Wedding day❤️
Ζηλευωω😱
Ααα ρε λιακο πονηρεεε😏❣️
ESTÁS LEYENDO
dear diary #sbco20 #Boco2k20
Historia Corta𝐀𝐟𝐡𝐠𝐡𝐬𝐡 𝐚𝐩𝐨 𝐭𝐨 𝐩𝐚𝐫𝐞𝐥𝐭𝐡𝐨𝐧🥰 Ζ:ΜΑΜΑΑΑΑ Ε:Ελααα Ζ:Τι είναι αυτό το τετράδιο; Ε:το παλιό μου ημερολόγιο. Ν:Σταματήστε διαβαζω Ζ:ωωω Σκασε εσυ Ε:Ησυχια. Νίκο κατέβα κάτω. Ν:Μάλιστα. Εξώφυλλο by: @LittleBlackbubble62