Κεφάλαιο 42

139 4 0
                                    

Αγαπημενο μου ημερολόγιο

Χτες το απόγευμα καθόμουν και έβλεπα τηλεόραση. Κανονικά όπως κάθε Φορα. Αλλά αυτή την φορά ο Λιακος είχε πει στην μητέρα του και εγώ ήμουν μόνη μου. Κάποια στιγμή ακούω έναν ήχο.

Ε:Τι ήταν αυτό;

Είπα και γουρλωσα τα μάτια μου.

Ε:Ααα η γάτα θα είναι.

Είπα και ηρέμησα. Μετά από 5 λεπτά συνηδητοποιησα ότι....

Ε:ΔΕΝ ΈΧΟΥΜΕ ΓΆΤΑ.

Πόσο βλαμενη είμαι. Πήγα κατευθείαν να ελενξω αν όλα ήταν κλειστά. Είμαι και φοβιτσιαρα. Έτσι όπως έκλεινα ένα παράθυρο άκουσα από πίσω μου κάποιον να οπλιζει όπλο. Παναγία μου είμαι και έγκυος.

Κλεφτης:Ακίνητη.
Ε:Μα.. Μα...μαλιστα..
Κλ:Δωσε μας τα λεφτά σου.
Ε:Σε παρακαλώ μην με πειράξεις είμαι εγκυος
Κλ:Ωωω συγνώμη κυρία μου. ΤΙ ΛΕΣ ΡΕ. ΚΑΙ ΕΓΏ ΤΙ ΘΕΣ ΝΑ ΚΆΝΩ; ΤΕΛΕΊΩΝΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΟΥ ΛΈΩ ΜΗΝ ΣΟΥ ΡΊΞΩ.

Άρχισα να κλαίω και να αναρωτιέμαι γτ άφησα τον Λιακο να φύγει. Δεν μπορούσα να σηκωθώ. Δεν ήθελα κι ολας να δώσω τα λεφτά γτ τα θέλουμε για την γέννα.

Κλ:Είπα κατιιιι
Ε:Ναι..... Ναιιιι. Αλλά δεν ξέρω που είναι ο άντρας μου ξέρει μόνο.
Κλ:Άστα αυτά. Και λεγε.
Ε:Αλήθεια σου λέω.

Εκείνη την στιγμή άκουσα από πίσω μου ένα πυροβολισμό. Τρόμαξα δεν ήξερα τι έγινε. Γύρισα σιγά σιγά και είδα τον Λιακο να είναι πάνω από τον Κλεφτη.

Ε:Μρ μου. Τον σκωτοσες;
Λ:Όχι τον χτύπησα απλα
Ε:Μρ μου κι αν μπεις μέσα;
Λ:Δεν θα μπω γτ είναι ληστής και προσπάθησα να τον εφνιδιασω εκείνος πάτησε την σκανδάλη.
Μιλ:Καλααα.

Είπα και μπήκα στην αγκαλιά του και άρχισα να κλαίω. Άρχισε να χαϊδεύει τα μαλλιά μου.

Λ:Σσσσ είμαι εδώ τώρα.
Ε:Λιακο φοβήθηκα πάρα πολυυυ.
Λ:Μην ανυσηχεις δεν θα άφηνα ποτέ κανέναν να σε πειράξει.
Ε:Σ αγαπάω.
Λ:Κι εγώ.

Και έτσι μας πήρε ο ύπνος αγκαλιά. Πραγματικά φοβήθηκα πολύ. Αφού και σήμερα που ήταν να φύγει του ζήτησα να με πάει στον αδερφό μου.

Ε:Λιακο μου.
Λ:Ελα
Ε:Θα με πας στον Διονύση
Λ:Αγάπη μου θα πάω με την μηχανη
Ε:Σε παρακαλώ φοβάμαι μόνη μου.

Είπα και άρχισα να κλαιω. Ήρθε με πήρε αγκαλιά και μου ψυθιρισε στο αυτί.

Λ:Ετοιμάσου να σε πάω.
Ε::Σε αυχαριστω.

Του είπα κι ανέβηκα πάνω να ντυθώ. Τώρα είμαι στον αδερφό μου και κάθομαι με την Κατερίνα μέχρι να γυρίσει ο αδερφός μου από την δουλειά. Έπιασε δουλειά για το καλοκαίρι σε ένα καλοκαιρινό μπαράκι αν και είναι ακόμα αρχές Ιουνίου αλλά ενιγουεϊ. Καλύτερα έτσι.

[...]

Ήρθες και ο αδερφός μου σπίτι και όταν με είδε τρόμαξε.

Δ:Αγάπη μου τι κνς εδώ; χωρισατε; δεν συνηθίζεις να έρχεσαι εσυ
Ε:όχι απλά χτες μπήκε κλέφτης και από εκείνη τη στιγμή φοβάμαι να μείνω μόνη μου. Και σκέφτηκα ότι ίσως... Ξέρεις δεν είχες θέμα να κάτσω εδώ. Εκτως αν ενοχλώ τότε πάω ΣΤΗΝ νεφελη😏.
Δ:όχι αγάπη μου κάτσε. Σιγά υπάρχουν μέρες για τέτοια. Εεε Κατερίνα;
Κ:Φυσικά.

Άρχισα να γελάω με αυτά που λέγανε 😂

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ααα ρε που έμπλεξε. 😂

Και αγόρι ανώμαλο και φίλες και αδερφό. Την λυπάμαι λίγο 😂❣️

dear diary #sbco20 #Boco2k20 Onde histórias criam vida. Descubra agora