.

1.7K 31 36
                                    

SELAĞAĞAĞĞAĞAĞAĞAĞAĞĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞĞAĞAĞAM
YILLARDIR BÖLÜM ATMIYORDUM ÇÜNKÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜ DERS XWMXQWLŞQXÖŞĞÖŞĞXQŞÖİX
NEYSE AYNI BAHANELERİ KULLANMAYI ARTIK BIRAKMAYI DÜŞÜNÜYORUM SQXÖŞİŞASCŞİCAE
BUGÜN ELMALI TURTA YAZICAM ARTIK DERS ÇALIŞMAYA ARA VERDİM WATPADD'DA KİTAP YAZACAĞIM. BEN HEM BU KİTABA HEM DE DİĞER KİTABIMA DEVAM EDECEĞİM TEK UMUT'A DEVAM ETMEYECEĞİM ÇÜNKÜÜÜ OKUNMUYOR XÖPXŞİWCŞİCŞİ
NEYSEĞ E, BANAĞ VAR DENDİĞĞĞ BÖLÜME GEÇELİM AQAAA CASLİ ASCÖŞİCSİÖŞCEŞÖİAECŞİ

Belimden düşen pijamamın lastiğini çekiştirerek kapıya doğru yürüdüm.
Emir uyumadan önce bana kendi pijama ve tişörtlerinden birini vermişti.
Ben bu odada yatarken, Emir ise girişteki koltuklarda uyuyacağını söylemişti.
Çünkü koca evde başka yataklı yoktu.
Bunun sebebini sorduğumda ise hiç utanmadan, "İnsanlar yatak olmayan evde kalmaya çalışmıyorlar ve ben de insanların evimde uyumasını istemiyorum," demişti.
Kapının önüne gelip yüzüne sinirle baktım.
Elim kapı kolunu tutup kapatmak için hamle yapıyordu ki, beni durdurmak için güçlü elini yavaşça kapının gövdesinde koyması yetti.
Onunla kazanamayacağım bir yarışa girmek yerine elini çekmesi için ifadesizce yüzüne baktım.
Ama o sırıtarak başını bana yaklaştırdı.
"Utanmana gerek yok Juliet. Ben de sen üst katımda uyurken uykuya dalamadım. Sonra yattığım yerde seni düşünmek yerine, gelip uyuyan yüzünü seyretmemin daha iyi olacağına karar verdim."
Söylediği şey beni utandırdığı kadar kızdırmıştıda.
"Sen bütün gece beni mi izledin?" diye sordum dişlerimin arasından.
Ama onun gram utanması yoktu.
"Güneş doğduktan sonra yatağa yattığımızı düşünecek olursak, tüm sabahı ve öğleni seni izleyerek geçirdim diyebilirim. Ve şunu da söylemeliyim ki Juliet, hala ufak bir kız çocuğu gibi uyuyorsun. Üstünü defalarca örtmeseydim çoktan şifayı kapmış olurdun."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 27, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Elmalı turta Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin