2

503 25 15
                                    

Camila
Vzbudil mě východ slunce. Lauren má obrovské okno naproti posteli takže dobrý budíček pro nás, ale nevýhodné pro lidi co se jdou nevině projít na pláž a mají výhled do okna. Vstala jsem z pohodlné postele a šla se podívat na telefon kolik je hodin.

(12) zmeškaný hovor od Shawn

Ignorovala jsem oznámení a šla rovnou do sprchy.
Užívala jsem si horké kapky vody na mém rozpáleném těle když jsem ucítila něčí ruce na mých bocích. "Lo-" políbila mě na krk a pokračovala.

"Fajn sprcha" řekla černovláska v ručníku s úsměvem na tváři. "Taky myslím, ale příště bych ji preferovala osamotě" vyšla jsem ze sprchy a sundala z ní ručník který jsem měla připravený pro sebe. "Myslím že tvoje vzdychaní říkalo něco jiného" šeptla a odešla pryč z koupelny. Upravila jsem si vlasy, udělala decentní makeup a šla do kuchyně.
"Co to bude až to bude?" Zeptala jsem se Lauren která stála v kuchyni a dělala něco k jídlu. "Vajíčka" oznámila a pokračovala ve svém soukromém koncertě.

"Bylo to výborný" políbila jsem jí na tvář a odešla do předsíně pro mikinu a boty "už jdeš?" Spadl jí úsměv z tváře. "Musím za Shawnem" zklamaně jsem se podívala a přistoupila k ní blíž. "Slib mi že s nín nic nebudeš mít" zašeptala tak potichu že jsem to skoro neslyšela. "Slibuju" políbila jsem jí a odešla z Lauren bytu. Budu se modlit že před domem nestojí paparazzi.

"Kde jsi byla?" Stál Shawn u dveří jako by se od nich celou noc nepohl a čekal až nimi projdu. "U Dinah, má nějaký problémy v rodině a potřebovala podpořit" věnovala jsem mu omluvný úsměv, on se na mě pouze chapavě podíval a odešel. Za tohle skončím v pekle.

Show me your loyaltyKde žijí příběhy. Začni objevovat