Camila
„Lauren" vyřkla jsem pouze její jméno z radosti, že jsem ji hned našla. Radost však ze mě hned opadla když jsem si všimla že se topí ve svých slzách a whiskey na koženém gauči.„Mrzí mě to Camz.." Hned co to dořekla začala opět brečet. Klekla jsem si před ní, vzala ji z rukou poloprázdnou flašku a odložila jsem jí na stůl. Její rozklepané a studené ruce jsem chytla do svých. „Lauren vše se vyřešilo.." pousmála jsem se na ní, ale ona se na mě jen zmateně koukala.
„Jsem doma lásko!" Zakřičela jsem z chodby a čekala až z rohu vykoukne Shawn s jeho zářivým až přihlouplým usmevěm. Což se stalo, ale vypadal zničeně. „Stalo se něco Shawne?" Odložila jsem si kabelku na botník a čekala na jeho odpověď. „Miluješ jí?" Zvedl ke mě zrak a já si všimla jeho lesklých oči a zarudlé tváři. „O čem to mluvíš?" Snažila jsem se dělat hloupou i když nejspíš vím co nebo spíš koho myslí. „Moc dobře víš o kom mluvím Camilo! Tak miluješ jí?!" Začal na mě řvát což mě dost překvapilo a trochu jsem se lekla. Co mu mám odpovědět?
„Co je vyřešené?" Zeptala se po chvíli kdy si všimla, že se topím ve svých myšlenkách. „Shawn, rozešel se semnou" Přesměrovala jsem svoji pozornost opět na Lauren. „Já vím Camz, volala jsem mu a přiznala se" Přerušila oční kontakt a dívala se na naše spojené ruce. „Za což ti děkuju" Odpověděla jsem což ji zmátlo ještě víc než byla předtím. „Řekl, že chce abych byla šťastná a pokud jsem s tebou, tak mu to nevadí" Věnovala jsem jí šťastný úsměv který mi konečně opětovala. „Takže už můžeme být spolu?" Začaly ji zase téct slzy po tvářích, ale myslím že tentokrát štěstím. „Ano" Naklonila jsem se k ní pro pusu, ale uhnula. Pouze jsem se na ní zmateně podívala. „Jsem opilá, myslím že chuť whiskey není moc sexy" Zasmála se a já hned taky. „To mi nevadí" Naklonila jsem se znovu ale tentokrát se naše rty spojily.
„Dobrou noc Lolo" Řekla jsem do tmy s vědomím, že už dávno černovláska vedle mě spí. „Dobrou Camz, jsem ráda že jsi tady. Doufám že tu budeš i ráno" Rozezněl se po tmavé místnosti její unavený, chraplavý hlas. Z kterého mi naskočila husí kůže jako bychom byly opět puberťačky na tour s Fifth harmony a já se v sobě snažila popírat to jak mě Lauren přitahuje.