Lauren
"A jakto že byl u tebe v práci?" Ozvala se z druhé strany telefonu opět stejná otázka. "Už jsem ti to říkala Camz, je to moje druhá ruka. Otec mi ho domluvil" odpověděla jsem a uvolnila si až moc těsně uvázanou kravatu. "Už musím, pa-" bez mé odpovědi hovor ukončila a já se vrátila zpět do práce.Camila
Shawn mi hned po rozpadu 5h zakázal pracovat. Prý se o o mě chce starat, takže celé dny se nudím a nemám co dělat. Dneska si, ale Shawn domluvil volno abychom si vyjeli na čerství vzduch do hor.
Doufám že bude Lauren s Austinem v pohodě kvůli naší minulosti když s ním musí trávit celé dny zavřená v jedné místnosti. Jsem si jistá že Austin bude v pořádku když jsme v jeho očích pouze kamarádky, ale vím jaká je žarlivá Lauren. "Lásko?" Chytl mě za stehno vysmátý brunet. "Ano?" Vrátila jsem se myšlenkami zpět do auta a pohled upřela na něj. "Jsi v pořádku?" Zeptal se když se mi do očí nahrnuli slzy, pouze jsem přikývla a opět se hlavou opřela o okénko.L: neplakej. Co se děje?
C: cože? Jak to víš?
L: William je náhodou i můj řidič a blízký přítel :dPo přečtení zprávy jsem se podívala dopředu na postaršího muže za volantem. Usmál se a mrkl do zrcádka. Opět jsem sklopila zrak k obrazovce mého telefonu.
C: takže máš napíchnutého špeha aby nás sledoval jo?
L: ne, jen abych věděla kdyby se něco dělo.
C: jako kdybych se náhodou se svým manželem pomilovala?
L: třeba
C: Chybiš mi
L: ty mě taky Camz
C: nechápu že jsme se neviděli týden
L: tak dneska přijď :(
C: dobře, až se vrátíme tak dám vědět <3Lauren
Můj příšerný den v práci konečně skončil. Začala jsem se vysvlékat z formálního oblečení s úmyslem jít do sprchy, ale vyrušil mě zvonek u dveří. Neobtěžovala jsem se opět obléct protože takhle pozdě mužů čekat jen jednu osobu "Camz" usmála jsem se na brunetku stojící mezi dveřmi. Mila si mě projela pohledem a s úsměvem se kousla do rtu. "Jsi na mě připravená jo?" Zeptala se a já i tak věděla že odpověď neočekává. Vtáhla jsem jí dovnitř a dveře za ní zabouchla. Beze slov se vrhla na moje rty a pokračovala cestou do mé ložnice, kterou zná už nejspíš nazpaměť.