#8

429 20 4
                                    

Camila
„nech mě jít" řekla a v půlce se ji zlomil hlas. „ne prosím ne" rozbrečela jsem se a nevěděla co dělat. Bez ní jsem ztracená. „Miluju tě" nic neodpovídala. Pouze se rozešla k autu. Proč mě teda políbila když mě opouští? Nesmí.. Nenechám ji jen tak odejit. Vše napravím.

„Lo-" promluvila jsem do trapného ticha během jízdy. „nemluv na mě prosím" odpověděla a dále se koukala z okna. Camilo nebreč, řídíš. Nechceš ji přece ještě zabít.

Lauren
Úplně zničená jsem si sundala sako a mířila si to rovnou k flašce whiskey. „Austine?" Zamžourala jsem očima abych se přesvědčila že opravdu stojí uprostřed mého obývacího pokoje. „ach ano Lauren, konečně" usmál se a o krok přistoupil blíž. „chci si s tebou promluvit" řekl a posadil se na gauč. „jak si se sem dostal?" Měla jsem hlavu plnou otázek. "Oh ubohá Lauren, sestra se ti nepochlubila? Spíme spolu" zasmál se. „jakým tónem to semnou mluvíš?" Zvýšila jsem hlas a přišla blíž k gauči. „ty děvko tady nejsme v práci, budu s tebou mluvit jak budu chtít" stoupl si tváři přímo naproti té mé a rozepl mi knoflík u košile, ruku jsem mu sundala a čekala co z něj vypadne. „v téhle žluté obálce jsou důkazy a fotky tebe a Camily zlatičko. Jak si to rozdávate v kanceláři, obýváku, ložnici, sprše a dalších místech.. nebo jak jste byly na rande a romantická pusinka na parkovišti" listoval mezi kusy papírů. Jak ty fotky mohl pořídit? Tohle nejspíš není můj největší problém momentálně. „nevěřím ti" protočila jsem oči a napila se z flašky. Začal mávat fotkami před mým obličejem. "Co chceš?" Zeptala jsem se se strachem v hlase. „zavoláš Shawnovi a řekneš mu vše o vašem milostném románku" podal mi můj telefon a stále se usmíval. "K čemu? Stejně to už skočilo" „to je mi jedno, řekněme že mi kvůli Camile nevyšlo rande proto to musí skončit" vzala jsem si od něj telefon a našla v kontaktech Shawnovo číslo.

„ano Lauren děje se něco?" Ozval se milý hlas z druhého konce telefonu čemuž moc nepomohl v tom co se hodlám právě udělat.
„Shawne musím ti něco říct- ale nesmiš se zlobit na Camilu. Za vše mužů já" polkla jsem hlasitě.
„noo, povídej"
„spala jsem s Camilou a ne jednou"
„co-cože?" Nedokážu rozeznat jestli je víc smutný nebo naštvaný ale to asi nejhraje žádnou roli.
„omlouvám se-" rozbrečela jsem se a hovor típla. „šikulka" Austin mě pohladil po vlasech, podal obálku a odešel.

Show me your loyaltyKde žijí příběhy. Začni objevovat