Zdravím, som Elenor a myslím si, že vzťahy sú úplne na nič.
Tráviš svoj voľný čas s niekým ďalším, možno sa aj ľúbite, začnete spolu žiť, plodiť deti a tak ďalej.
Nasťahujete sa do malého domu niekde na dedine, počítate drobné ktoré vám zvýšili z výplaty, teda v prípade, že nejaké vôbec ostali.
Potom prídu deti, vnúčatá a uvedomíte si ako ten čas letí, až keď budete celý zvráskavení sedieť pred domom na verande, ktorá sa po toľkých rokoch sama bude prosiť aby ju niekto opravil, tak ako aj zvyšok domu. Pospomínate na spoločné chvíle, veľké jubileá, príchod detí a na kopec podstatných, ale aj nad mieru zbytočných vecí.
Pozeráte na svojho zvráskaveného partnera a uvedomujete si, že ten atraktívny 25 ročný muž v koženej bunde a úškrnom zlého chlapca sa premenil na muža, ktorý každé ráno prejde do obchodu po čerstvé rožky a lúšti si pol dňa krížovky, na ktoré už pomaly takmer vôbec nevidí.
Mladosť, pochabosť, tá už je nenávratne preč.
Začnem od začiatku.
Ahoj, volám sa Elenor a kedysi som si myslela, že vzťahy sú na nič. Mala som k ním skeptický postoj a neprikladala som im nejaký extra zvláštny význam.
Načo by som sa predsa preboha upísala jednému chlapovi na celý život, no nie?
Neverila som na lásku ani na všetky veci čo s tým prichádzajú.
Ale, presne tak, teraz prichádza ALE, trošku som medzi časom svoj, pre niektorých ľudí dosť neoptimistický prístup prehodnotila.
Takže ešte raz a naposledy, teší ma, som Elenor a vyše troch rokov chodím s Petrom.
No a teraz nastal čas, aby som začala príbeh rozprávať tam kde sa to začalo a zároveň celé zamotalo horšie ako slúchadká vo vrecku bundy.
Veru, nebolo všetko také zložité od začiatku. Nastala však jedna vec, ktorá trošku premiešala karty. No, že sa niečo stane, o tom sme nemali spočiatku ani páru.
YOU ARE READING
KTO Z KOHO ✓
RomanceAnotácia: Ona cynická mrcha, on chorobne žiarlivý. No napriek tomu im to elegantne funguje. Alebo fungovalo? Ľudia majú často krát pocit absolútnej dokonalosti vo chvíľach, keď sa všetko začne rúcať. Ich príbeh začne pokračovať tam, kde by práve mal...