Po dlouhé, horké sprše jsem se pustila do vysoušení mých světle hnědých vlasů, což by nebylo tak hrozné, kdyby mi nekončili až těsně pod zadkem. Po každém fénování na nějakou chvíli přestanu cítit ruce z toho, jak namáhavé to je. Máma se mě pořád snažila dostat ke kadeřnici, ale když konečně pochopila, že si vlasy ostříhat nenechám, tak to konečně vzdala. Po vyčerpávajícím souboji s vlasy jsem si nanesla vrstvu lesku na rty a v zrcadle svůj výsledek zhodnotila za dostačující.
Na kuchyňské lince jsem nechala mámě vzkaz, aby si až se vrátí z práce nedělala starosti, že jdu za Rosie. Máma Rosie zbožňuje a bere ji jako svojí vlastní dceru. Za což jsem ráda, ale myslím, že kdyby znala její rebelskou stránku, asi bych měla doživotní zákaz se sní vídat. Do batohu jsem si ještě přibalila flašku s vychlazenou, neperlivou vodou, a šedou mikinu s kapucí, kdyby se počasí rozhodlo, že mi pokus o zářivé, nadýchané vlasy zatrhne. Z věšáku jsem popadla klíče a vydala se na cestu.
K Rosie trvá cesta necelých deset minut a vzhledem k tomu, že jsem nikam nespěchala, jsem se rozhodla, že se cestou zastavím ve Starbucksu. Dnes byl přesně ten den, kdy jsem chtěla zhřešit a dopřát si horké, karemelovo medové latté s obří dávkou šlehačky a nezastavilo by mě, ani kdybych si pro něj musela dojít přes mrtvoly.
Vešla jsem dovnitř a zařadila se do příšerně dlouhé fronty, která vedla skoro až ke vchodovým dveřím. Ze zadní kapsy u kalhot jsem vytáhla mobil, abych napsala Rosie esemesku o tom, že se ještě krapet zdržím, ale zvýšený mužský hlas, který se linul směrem od baru mě přerušil. Vykoukla jsem, abych zjistila, co se to děje a všimla si kluka v černých, lehce roztrhaných džínách a bílém tričku, který tam rozčíleně máchal rukama do všech stran a vykřikoval jednu nadávku za druhou. Zničehonic popadl od blonďaté dívky za barem kelímek s kávou, mrštil s ní o zem, otočil se na patě a s další dávkou nadávek opustil frontu. Když procházel kolem mě, zabodl do mě své světle modré oči, ve kterých se odrážela hromada vzteku. I přesto, jak náramně se mi líbil jsem se na něj lehce zamračila, abych mu dala jasně najevo, že se zachoval jako totální kretén. Pohled ode mě rychle odvrátil , prohrábl si své tmavě černé vlasy a vyšel ven jako by se nic nestalo.
,,To byl ale kus vola," pronesla dotčeně cizí holka s rezavými vlasy, která stála ve frontě přede mnou a já ji na souhlas pokývla hlavou.
Pár minut po jedenácté jsem stála před hlavními dveřmi, které vedou do domu mé nejlepší kamarádky se dvěma lattéčkama v ruce. Bylo mi jasné, že by ode mě Rosie upíjela tak dlouho, dokud mi by nic nezbylo, a tak jsem se rozhodla vzít jedno i pro ni.
Nestihla jsem ještě ani zazvonit a už se rozletěly dveře, ve kterých stála polonahá Rosie s telefonem v ruce. Sklouzla jsem očima po jejím outfitu, který se skládal pouze z černé, krajkové podprsenky a džínové sukně. Významně jsem povytáhla obočí a čekala na vysvětlení, proč tu pobíhá jako nějaká barová striptérka a podala ji kelímek, na kterém bylo černou fixou napsáno její jméno.
,,Co je? Víš jaký tu je vedro? " zeptala se mě a s úsměvem na rtech se natáhla po kelímku v mé pravé ruce. Vešla jsem za ni dovnitř a rozhlížela se , jestli někde nezahlídnu pana Glovera.
,,Jestli hledáš tátu, tak ten tu není. Odjel do práce už brzy ráno, ne každý spí do oběda jako ty." Oznámila mi Rosie a já dneska už minimálně po třetí protočila oči v sloup. Vyzula jsem si svoje ošoupané Vansky a následovala ji do jejího pokoje.
Její pokoj je doslova senzační. Má tu svoji vlastní televizi, která je minimálně dvakrát tak velká, než jakou máme doma my. Svoji vlastní šatnu, která je zaplněná těmi nejdražšími kousky a dokonce i svoji vlastní koupelnu. Otec Rosie dělá právníka, takže není divu, že je jejich dům tak přepychový. Ani my se nemáme vůbec špatně, mámina restaurace vydělává slušné peníze, jenom žijeme o něco skromněji. Máma nám schovává peníze bokem, abychom se v dospělosti nemuseli kvůli hezkému domku dřít tak, jako kdysi ona.
,,Jess. Dneska je ve městě pouť a ještě než řekneš ne, chci aby jsi věděla, že bych tam strašně moc chtěla jít. Vždyť víš, jak já tyhle akce zbožňuju," Chodila po pokoji sem a tam a zběsile u toho máchala rukama, aby jí na prstech zaschl čerstvě nanesený, černý lak.
Chvíli jsem jen seděla na jejím černém chlupatém koberci a zvažovala všechny možné pro i proti. Nejsem zrovna společenský typ a místům kde je hromada lidí se spíše obloukem vyhýbám. Rosie si nejspíše všimla mého nejistého výrazu, a když jsem ještě pořád nic neřekla, dala se znovu do přemlouvání.
,,Ale noták, Jess prosím. Uvidíš, že tam bude sranda. Slibuji, že půjdeme domů hned jak budeš chtít." naléhala na mě, zatímco si velice pečlivě dodělávala svojí manikúru.
,,No, je pravda, že jsme už dlouho nic pořádného nepodnikly. Možná to nebude zase tak špatný nápad." Uznala jsem a vypustila své obavy z hlavy. Rosie vypískla se stejným nadšením jako dnes ráno Amy a mě při jejím vysokým tonu hlasu píchlo bolestí v hlavě.
Rosie mi pak s nadšením a velice podrobně vyprávěla sen, který se jí minulou noc zdál. Byl o klukovi jménem Ethan, do kterého je snad každá holka u nás ve škole zblázněná. Jsem asi jediná, ale mě se nikdy nelíbil. Střídá jednu holku za druhou a myslí si o sobě bůh ví co. Rosie je do něj blázen od té doby, co jsme nastoupili na střední. Párkrát mu psala přes facebook, ale on se nikdy nenamáhal ji odpovědět. Za což jsem upřímně ráda, protože bych mu musela dát pár facek, kdyby ji pouze využil a pak odkopl. Nechápu, co na něm vidí, vždyť by mohla mít kohokoliv by chtěla. Rosie je kásná, ale přirozeně krásná, ne jako holky, které k tomu potřebují tunu make-upu a dvě hodiny strávené v koupelně. Kluci se za ní vždycky jenom hrnuli a já se jim ani nedivím. Její dlouhé, blond vlasy v kombinaci se světle zelenýma očima by odrovnaly snad každého.
Dala jsem mámě pomocí esemes zprávy vědět o našem dnešním plánu s Rose a připravila ji na to, že přijdu domů o něco později. Malá část mě ( ta zbabělá a ta, co mi zkazila už tolik podobných akcí) si přála, aby mi to máma zatrhla a nařídila mi, ať jdu okamžitě domů, jenomže to se nestalo. Máma byla vždycky ráda, když jsem chtěla více času trávit ve společnosti a nebylan pořád jen zalezlá v knihách.
Po chvíli jsme už obě měli šílený hlad a v ledničce kromě pár krabic s mlékem a másla nic nebylo. ,,Na to, jací jste boháči tu máte pěkný prd," utrousila jsem rýpavou poznámku, za což jsem od ní schytala zdvižený prostředníček.
Nakonec jsme se rozhodly pro pizzu. Zavolala jsem do nejlepší pizzérie ve městě a objednala jednu vegetariánskou pro mě a jednu šunkovou pro Rosie. Než nám jídlo dovezli, vyprávěla jsem ji o tom idiotovi, který ztropil scénu v mé oblíbené kavárně a musela se zachvět se při vzpomínce, jak atraktivní byl. Celé odpoledne jsme strávili díváním se na Euphorii a pomlouváním naší třídní princezny Rachel, která je vážně příšerná. Stejně příšerná a rozmazlená jako je Ethan. Jednu dobu spolu dokonce chodili, ale jejich přehnaně vysoký ega to spolu déle než týden nevydržely.
Ležela jsem na posteli vedle Rose a cítila se opravdu šťastně. Dokonce jsem si užívala každou její pitomou poznámku, kterou k seriálu měla. Jsem vážně vděčná za to, že jsem zrovna já její kamarádka. Rous mi vždycky dodá sebedůvěru a jen díky ní zvládám snášet všechny ty urážky od mých nedospělých spolužáků. Stojí vždycky při mě a já vím, že tu pro mě vždycky bude, stejně tak, jako já pro ni.
Po posledním, dokoukaném dílu jsme uklidily všechen nepořádek, který jsme za pár hodin stihly udělat a o půl šesté se vydaly na autobus, který nás zavezl do středu města na místo, kde se konala pouť a odehrávala se má noční můra.
ČTEŠ
SLIBUJI
Teen FictionJessica je obyčejná chytrá dívka se srdcem na správném místě. Kromě své nejlepší kamarádky Rosie a své polorozpadlé rodiny nemá nikoho. Při návštěvě místní poutě holky narazí na partu podivínů a jsou pozvané na víkendový večírek, který se koná na ch...