Za dveřmi se ozývala hlasitá hudba, kterou překřikovalo hned několik neznámých hlasů. Rosie si z kabelky vytáhla malé zrcátko, ve kterém se ještě důkladně zkontrolovala a poté si na své plné rty nanesla další vrstvu rudě červené rtěnky. Naposledy jsem se zhluboka nadechla a chystala se zazvonit na zvonek u těch obrovských dveří, které mi připadaly jako brána do pekel.
,, Jess! co to sakra děláš? Pro dnešek ze sebe dostaň tu slušnou nevinou holku a normálně vejdi dovnitř. Žádné klepání a žádné zvonění, prostě jenom jdi," poručila mi Rous a já se musela lehce plácnout do čela. Co to se mnou sakra je? Musím se vzpamatovat a nedat na sobě znát, že pro mě byl doposud večírek neznámá věc. Dnešní večer všem dokážu, že se i Jessica Myersová dokáže bavit a dokonce se i pořádně odvázat. Vzala jsem za kliku a až příliš prudce otevřela dveře. Při tom prudkém pohybu jsem ucítila jak se dveře o něco zastavily a bylo mi jasné, že jsem s nimi někoho udeřila.
,,To se mi snad jenom zdá! Jakej kretén neumí otevírat dveře?" zvolal za dveřmi naštvaný mužský hlas a já nasucho polka. Vešla jsem dovnitř a opatrně nakoukla za dveře. Spatřila jsem za nimi kluka v černých šortkách a světle šedém tričku s nápisem Nike, který se povaloval na zemi. Byl mi povědomí a já si při důkladném pohledu na něj vzpomněla, že jsem ho tehdy viděla v té skupince lidí na pouti. Jeho blond vlasy byly vtipně rozcuchané a jeho oči, které byly podlité krví svědčily o tom, že už má něco popito.
,,Ten kretén jsem já. Jessica, těší mě," představila jsem se mu a natáhla k němu ruku, abych mu pomohla zpátky na nohy. Chvíli na mě jenom tiše zíral a pak se zeširoka zazubil. Pevným stiskem se uchopil mé ruky a já mu pomohla se opět postavit.
,,Omlouvám se za tu nadávku Jessico. Občas se prostě chovám jako vůl. Já jsem Alex a jsem upřímně rád, že jsi mi ze všech možných lidí způsobila bouli na hlavě právě ty," zavtipkoval a upřel pohled na Rosie, která stála kousek vedle mě.
,,Alexi, tohle je moje nejlepší kamarádka Rose. To ona mě sem dotáhla, takže bouli na hlavě máš hlavně kvůli ní," pronesla jsem a škádlivě se na ni usmála. Alex si s ní potřásl rukou a Rose z něj po celou tu dobu nespouštěla oči. Bylo mi hned jasné, že se jí líbí, protože se na něj dívala stejným pohledem, kterým se dívá i na toho vola Ethana. Alex působil mile a navíc je i velmi pohledný, takže by mi vůbec nevadilo, kdyby se ti dva dali dohromady.
,,Dámy, rád bych vám představil i zbytek naší party,tedy, pokud o to máte zájem," zeptal se nás a my mu s Rose pokynuli hlavou na souhlas. Alex nás zavedl do obývacího pokoje kde byla spousta neznámých a hlučných lidí. Většina z nich v rukou svírala bílé plastové kelímky, které obsahovaly nějakou tekutinu a kolem nás se linul slabý cigaretový dým, ze kterého se mi začalo lehce navalovat. Dovedl nás k malému hloučku lidí, kteří posedávali na bílém koberci před televizí a posílali si jakousi zapálenou smradlavou věc. Jako prvního jsem si povšimla Elliota, který se něčemu až přehnaně nahlas smál. Z jeho smíchu mi všude po těle naskočila husí kůže. Seděla tam s nimi i ta hezká dívka s červenými vlasy a dokonce i ten snědý vyhublý kluk, kterého si z poutě též vybavuji. Ale černovlasého podivína se zářivě zelenými oči jsem nikde nezahlédla.
,,No né, moje dvě oblíbenkyně. Zdravím vás krásky," houkl na nás Elliot se zapálenou ruličkou v puse. Jeho pohled mi byl nepříjemný a proto jsem se od něj rychle odvrátila.
,,Měl bych vás asi představit, protože moje natvrdlý kámoše to očividně nenapadne. Tohle je Victoria," oznámil nám Elliot a ukázal prstem vedle něj na červenovlásku. Victorie si nás prvně pečlivě prohlédla a ani se nenamáhala o pozdrav.
,,Určitě z nás budou skvělé kamarádky," pronesla Victorie s falešným úsměvem ve tváři a já měla chuť jí za to jednu ubalit.
,,A tohle je Thomas," pokračoval Elliot a loktem píchl do kluka vedle sebe. Ten se na nás ani nepodíval a se zrakem upřeným před sebe nám pozdrav otráveně oplatil.
,,A kde je Dylan? Ten k vám taky patří nebo snad ne?" zeptala jsem se a znovu se po něm rozhlédla po místnosti.
,,Jasně že k nám patří, jenom si musel něco zařídit. Každou chvilkou určitě přijde," houkla na mě Victorie a sepnula si své zářivě červené vlasy do ohonu.
,,Pojďte, posaďte se k nám, přece tu nad námi nebudete postávat," vyzval nás Elliot a dlaní poplácal prázdné místo vedle sebe. S Rose jsme se k nim posadili a já se cítila nejistě z toho, co bude následovat. ,,Co kdybych si zahráli seznamovací hru?" pokračoval neodbytně Elliot a popadl do ruky flašku s nápisem Malibu. Elliot si nejspíš všiml mého nechápavého výrazu a pokračoval s vysvětlováním ,, Je to naprosto jednoduché. Budeme si mezi sebou posílat tuhle flašku a pokaždé, co se dostane k vám, musíte říct největší šílenost, jakou jste kdy udělali. Pak si dáte loka a pošlete flašku dál," dokončil vysvětlování a já věděla, že mám vážný problém. Nikdy jsem žádnou šílenost neprovedla, takže jsem neměla nejmenší tušení o tom, co bych jim měla říct.
Viktorie se zběsile natáhla po láhvi a vytrhla ji Elliotovi z rukou. ,, Já začnu," oznámila nám přičemž důležitě našpulila rty. ,, Minulý rok jsem ho vykouřila svému učiteli z chemie přímo u něj v kabinetu. Díky tomu jsem nepropadla a nemusela na žádnou jeho nudnou hodinu,"dořekla a napila se z naší hrací flašky, kterou pak poslala vedle sebe Thomasovi. Thomas mlčky seděl a nejspíš přemýšlel nad tím, zda se má se svojí šíleností svěřit. Poté láhev odložil vedle sebe a zhluboka se nadechl.
,,Ve dvanácti jsem pobodal svého dementního otce, který mě i mámu pořád jenom mlátil. Když jsem ji našel ležet v louži krve bez známky života, tak jsem se prostě neovládl. Pobodal jsem ho nožem a doufal, že vykrvácí stejně jako moje máma. Bohužel jsem nezasáhl žádný důležitý orgán a ten sráč to přežil. Dostal dvacet let a já se nemůžu dočkat, až vyleze ven aby dostal to, co si zaslouží," svěřil nám Thomas a na jeden zátah vypil půl láhve průhledné tekutiny. Snažila jsem se potlačit slzy,které se mi draly do očí a pozorovala jeho utrápený výraz upnutý do země.
,,Tak fajn teď jsem na řadě já," zvolal Elliot, který se nejspíš snažil uvolnit napětí a vytrhl Thomasovi láhev od úst. ,, Mojí největší šíleností bylo přepadení čerpací stanice. Byl to nápad mého staršího bráchy, který si to už třetím rokem odpykává. Já jim naštěstí utekl, ale na ten strach z toho, že mě chytí nikdy nezapomenu," přihnul si z láhve a ihned na to ji podal mě. Všichni ke mě obrátili zrak a netrpělivě čekali, co ze mě vypadne.
,, No, žádný z mých příběhů se nemůže ani z poloviny vyrovnat těm vaším, ale největší šílenost jakou jsem kdy udělala je tohle," dopověděla jsem a opatrně si přitáhla Rose za hlavu. Bez přemýšlení jsem zabořila své rty do jejích a nechala se vést jejím jazykem. Neměla jsem nejmenší tušení, jestli to dělám správně, ale bylo mi to fuk. Vnímala jsem potlesk, kterým nás nejspíš obdaroval Elliot a užívala si chvilku slávy. Po chvíli jsem se od ni odtrhla a podívala se jí do tváře, ve které byl jasně viditelný zmatek.
,,Ty jsi šílená! vyprskla smíchy a já se k ní musela přidat. V životě by mě nenapadlo, že bude moje první vášnivá pusa patřit mé nejlepší kamarádce. Rozhlédla jsem se po ostatních a všimla si, že jsme upoutali pozornost snad všech lidí v místnosti. Elliot mě s úsměvem poplácal po zádech a já byla nadšená z toho, že konečně někam zapadám. Jako všichni ostatní jsem i já upila sladké tekutiny a byla překvapená tím, jak moc dobré to je. Zrovna jsem se chystala podat flašku Rosie, když v tom jsem na druhém konci místnosti spatřila stát Dylana. Byl opřený o zeď a už zase na mě upíral své neodbytné zelené oči.
ČTEŠ
SLIBUJI
Teen FictionJessica je obyčejná chytrá dívka se srdcem na správném místě. Kromě své nejlepší kamarádky Rosie a své polorozpadlé rodiny nemá nikoho. Při návštěvě místní poutě holky narazí na partu podivínů a jsou pozvané na víkendový večírek, který se koná na ch...