Selamlar.
Her zaman goygoy yapılmaz. Oturun şuraya biraz ciddi konuşalım.
Her insanoğlunun birbirinden milyonlarca farklı karakteristik özelliği olduğu gibi birbirleriyle kurdukları herhangi bir ilişkide birbirinden epey farklıdır. Kişiye göre muamele gibi ama tam değil.
Kişiye göre şekil almak ne kadar doğru? Şekil almaya gerek duymamak ve oradan hızla uzaklaşmak yapılan en yerinde hareket olacaktır fakat ya "iyi geliyorsa"...YA İYİ GELİYORSA...
İşte, aklın doğru çalışmadığı sadece ve sadece duygusal yoksunluktan düşülen müthiş derinlikteki o kuyu...
Birinin size iyi gelmesi demek kafanızı dağılması, biraz rahatlamanız, az biraz büyülenmeniz, ucundan can sıkınızı aldırmanız demek ise yürüyün gidiyoruz. Böyle iyi gelmenin canını yerim.
Lakin... Eğer iyi gelmenin sonunda bir kalkınma, ayaklanma bir direnme ne bileyim bir çalkantılı ilişki bekliyor gibiyse aman... siz gidin, ben arkadan size yetişim.Her zaman gülüp eğlenilmez elbet. Hele ki uzun soluklu sıkıntılardan geçilmiş ise veya uzun soluklu sıkıntılar kendini gösteriyor ise gülmeler ve eğlenmeler pekte samimi olmayabilir.
A HA YİNE SAMİMİYET DEDİ...
Genelinizin bildiği samimiyet benim bahsettiğim samimiyet değil gençler. Baştaki konuyla alakalı olarakta, kişiye göre oynanabilir bir samimiyetten bahsediyorum.
E samimiyet o zaman bunun neresinde?
Doğru. Gayet haklı bir yırtınış.
Herkese aynı samimiyetle gitmek ne kadar doğru? Herkesi samimiyetinle doyurmak ne kadar mantıklı? Samimiyet demek bence kendin olmak demektir.
Herhangi bir kalıba girmeden, evde yalnız kaldığındaki senle milyonlarca insana karışıncadaki sen aynı olabilmektir.
Bütün benliğin, doğruların, yanlışlarınla, kendinden utanmadan ama yermeden, kendinden emin olarak ama yükseltmeden...
Şimdi bir soru daha...
Eğer ki sen bütün senliğini tanımadığın ya da tanımaya çalıştığın, sevmediğin ya da sevmek istemediğin 'herhangi bir' insana karşı gösterirsen bunun sonunda seni nasıl bir göt uyuşukluğu bekler?
Dur ben cevaplayayım.
-Araya 'güven' konusunu sıkıştırmadan-
Bu kadar samimi olduğun için kimse seni tebrik etmez. Kimse senin kapına güller sermez. Kimse 'sen gibi' samimi gelmez. Hiç kimse evinde oturup senin samimiyetinin yüceliğinden bahsetmez.
Yav olmasın zaten. Olmasın da, doğru amına koyim ya siz n'yaparsanız yapın. Sadece 'özel insan' kategorisine sokmadığınız insanlara karşı az sert olun. Kişiliğinizden ödün verin biraz. İyi yönde tabi.
Baktınız 'iyi gelmenin dışında' bir yola doğru yürüyorsunuz tamamdır. Çıkabilirsiniz.AH BU HATUNLAR
Derken 'kimse gelmesin' başlığı altındaki yayın açıldı ve bu gecelik kendimi yine o derin sulara atmaya gidiyorum. Arkamdan gelmeyin, boğulursunuz.
Sizlerde bu kısa ve öz bölümü okuyun. Ben geliyorum. Ama beyler siz erken gelmeyin amına koyim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BU KİTAP ÇOK AÇIK SEÇİK
HumorBir arkadaşa bakar gibi girin ve çıkın. İlişkiler, insanlar, kadınlar ve bazı bazı erkekler ama genel olarak beni çileden çıkaran durumlar ve olaylar üzerine yazıyor, fikrimi sizlerle paylaşıyorum. 'Bence' diye başlayıp sonunu ikna etme zorunluluğ...