İçinizden Geldiği Gibi
Bir şeyleri söylemek, kendinizi eksiksiz ifade etmek, detaylara takılmadan, sonunu düşünmeden en içten duygularınızla ağız dolusu gülümsemek, sizi iyi hissettirecek belki de bütün duygularınızı bir anda, bir insan da harcamak ne kadar zor olabilir ki?
Hiç.
Burada entrikalarla dönen ilişkilere yön vermeye çalışsakta el birliğiyle, samimi ilişkilerin de yokluğunu görmezden gelemeyiz.
Bu başlık onlara gelsin.
Her şey içinizden geçen saflıkta, durulukta, amaçsızlıkta olsun.Görünenin Öteki Yüzü Daha Bi Korkutucudur
Çünkü görünmezdir o. Çünkü saklıdır, gizlidir, gizemlidir. Ne çıkacağı belli olmayan dondurma kutusudur o. Yalnız başına tatile çıkan kadın bavuludur. Tv ünitesinin en alt çekmecesidir, dokunmayın ona. Görmeyin görmezden gelin onu.
Yaşadığımız herhangi bir ilişkinin öteki yüzünü tahmin etmek her yiğidin harcı değildir. Kişilerin bile çoğu zaman öteki yüzünü tahmin etmek bi hayli zordur. Peki bu durumda biz ne yapacağız biz nerelere gideceğiz?
İlişkinin ilk safhalarında kurduğumuz samimiyet derecesini, bağlılığını, açıklığını, kalitesini önceden belirleyeceğiz. Sonradan ağzımız yanmasın, beynimiz yanlış sinyallere maruz kalmasın diye.
Öyle dönemlerden geçiyoruz ki aslında hepimiz şu an enkaz yaratacak bütün olasılıklara kabak gibiyiz.
Muazzam bir boşluk duygusu ve ağza alınmaması gereken ilişki çeşitleriyle şu yaşadığımız ev hallerini atlatmaya çalışıyoruz.
Hali hazırda bulunan ilişkilerimizin de öteki yüzüyle pek bir haşır neşiriz, farkındayız; aslında biraz da bok yolundayız.
Siz sakinliğinizi takım elbise gibi saklarken ben bu takım elbiseyi nerede giysek hazzı yaşarız onu düşüneyim... nargile kafeler hariç....DENGESİZ Ruh
Bu bir hal değil karakterdir. Kişinin kurduğu herhangi bir -sayko olmaksızın- ilişkinin içine edebilecek muhteşem ötesi karakterdir.
Bu dengesiz arkadaşları aranıza almamanızı, bu arkadaşlarla katiyen ciddiyete gönül veren ilişkiler kurmamızı önemle rica ederim.
Dengesiz ruh halini karaktere dönüştürmüş bu arkadaşları biz nasıl fark edip onlardan hızla uzaklaşırız ona bakalım...
Bunlar genelde kolay gaza gelebilen, aldığı gazı tuvalete gitmeden tüketebilen arkadaşlardır. "Ya kaçarken ya sıçarken" deyimi bu arkadaşlar için türemiştir, elden ele yayalım.
İnanılmaz hızlı karar alabilen ve aldığı kararın bütün olumsuzluklarını aynı hız da önüne serebilen bu muazzam arkadaşlar, hayattan da pek beklentisi olmayan, ipe sapa gelmez, daldan dala, senden ona kolayca geçebilir ve bunu herhangi bir vicdani mesele haline getirmezlerdir. İçleri rahattır.
Aslında bakıldığı zaman iyi bir şeymiş gibi geliyor ama siz yine de bakmamayı tercih edin. Bırakın kendi hallerine.
Bu arkadaşların dediklerine, verdiği sözlere, yaparken kendinin bile inandığı plan, projelere katiyen siz inanmayın.
Anlık iyilerdir pezevenkler. Fazlası yoktur, inanın.
Dengesiz biriyle ilişki içersindesiniz, kalp yine boka kondu diyelim ne yapacağız?
Çevrede başka bir bok parçası arayın bulmanız iki dakikanızı almaz demek geliyor içimden ama şu an duygusal bir pezevenk olduğum için anlıkta keyfim yerinde iken diyemiyorum.
Siz o arkadaşı yontmaya çalışmış, anlamak için beyninizle bitmez bir savaşa girmiş, kendinizden defalarca ödün vermiş ve çok kez tadı damağınızda kalmadan kaçmış olabilir.
Onu öyle kabullenin.
Yapabileceğiniz en maksimum hareket budur.
Aklı olan gider, kalbi olan kalıp olanı kabul etmeye ve bundan keyif alabilmeye bakar.
Tercihinizi yapın.Bu tatlı gönlüm hepinizin dengeli kişilerle dengeli ilişkiler kurmanızı istiyor; anlık.
Siz kendinize yakışanı bulmanıza gerek yok ki zaten siz kimsiniz ki siz yakışan kim olsun? Bir insanın karakterini ilişkiye başlamadan önce anlamaya çalışın. Bu arkadaşlık ilişkisi de olabilir, bir iş ilişkisi de olabilir veya flörtte kaldığınız size sadece iyi gelen bir insan da olabilir.
Anlamaya çalışın ki sonradan öteki yüzünü düşünmeyin.
Dediğim gibi öteki yüzün arkadasından ne çıkabilir tahmin edemezsiniz ve olayların sonunda sadece giden 'zaman' a bile oturup diz dövebilirsiniz ki zaman dediğimiz şeyin kıymetini artık hepimiz daha iyi kavradık.
O zaman siz hayatınızdaki dengesiz insanlarla dengeli bir ilişki kurmaya çalışırken bende dengesizliğimi nasıl daha dengeli hale sokabilirim bir düşüneyim. Öteki yüzlere denk gelmeden, çığırından çıkmadan, kendinizden ödün vermeden ve zamanı yormadan diğer bölümde görüşme ümidi ile. Hoşça kalın ve hepiniz boşta kalın. Bir keyifli bir keyifli anlatıp zaman kaybetmek istemem, yaşayın görün.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BU KİTAP ÇOK AÇIK SEÇİK
HumorBir arkadaşa bakar gibi girin ve çıkın. İlişkiler, insanlar, kadınlar ve bazı bazı erkekler ama genel olarak beni çileden çıkaran durumlar ve olaylar üzerine yazıyor, fikrimi sizlerle paylaşıyorum. 'Bence' diye başlayıp sonunu ikna etme zorunluluğ...