chapter 1

12 3 0
                                    

Το φως του ηλιου ίσα ίσα που εμπαινε απο το μισό κλειστό πατζουρι του παραθυρου φωτειζοντας το μικρό δωμάτιο της.Η Τεσσα κοιμόταν όταν χτυπησε το τηλέφωνο της.Εκεινη σηκώθηκε και έτριψε τα μάτια της, πήρε το κινητό της και απάντησε .
Τ:Παρακαλώ; είπε νυσταγμενη
Ν:Καλημέρα υπναρού! Τι κάνεις ;
Τ:Μόλις ξύπνησα
Ν:Συγγνώμη
Τ:Δεν πειράζει , λοιπόν πες μου τι με ήθελες ;
Ν:Θες να κάνουμε ένα ταξίδι ;
Τ:Ένα ταξίδι που;
Ν:Χμμ τι λες για το Βέλγιο, έχω ακούσει οτι θα ειναι τέλεια εκεί τον χειμώνα
Τ:Εμ δεν ξέρω
Ν:Θα μπορουσαμε να επισκεφθουμε και τον Ιβάν!
Τ:Μήπως να το αφήναμε καλυτερα είναι πολυ απασχολημένος αυτό τον καιρο με την δουλειά του
Ν:Ωω ελα τώρα , δεν θα ήταν ωραίο να του κάναμε έκπληξη; Ούτως συ άλλος τι σοι αγόρι σου είναι ;
Τ:Έχεις δίκιο ας το κάνουμε!

Η Νόρα κανόνισε να βγάλει τα εισιτήρια και μετά αυτή και η Τεσσα έφτιαξαν τις βαλίτσες τους μετά έκαναν ένα διάλλειμα και πήγαν στην κουζίνα να πιούνε ζέστη σοκολάτα.
Η Νόρα είπε στην Τεσσα ότι θα έφευγαν αύριο και από τον ενθουσιασμό τους έκαναν μια λίστα με πράγματα που θα έκαναν όταν θα έφταναν εκεί.
Τ:Μην ξεχάσουμε να περάσουμε και από το πατρικό μου
Ν:Εντάξει θα το βάλω και αυτό στην λίστα. Η Τεσσα σκέφτηκε ότι θα μπορούσε να γνωρίσει επιτέλους τον Ιβάν στους δικούς της.
*
Ήταν αργά το βράδυ όταν η Τεσσα επιχείρησε να επικοινωνήσει με το αγόρι της, πήρε το τηλέφωνο και του τηλεφώνησε αλλά εκείνος δεν το σήκωσε, ξανά προσπάθησε άλλες δυο φορές χωρίς αποτέλεσμα και μετά το πήρε απόφαση και κοιμήθηκε καθώς ήταν πολυ κουρασμένη.
*
Το άλλο πρωί η Τεσσα σηκώθηκε και ήταν πολυ ενθουσιασμένη , επιτέλους θα έβλεπε το αγόρι της, το οποίου είχε τρεις μήνες να δει ,γιατί εκείνος βρήκε δουλειά στο Βέλγιο, ενώ εκείνη πήγαινε σχολείο ακόμα. Κάθισε στην κουζίνα με την Νόρα και έφαγαν το πρωινό τους. Μετά μάζεψαν τα πράγματα τους και πήραν ένα ταξί για το αεροδρόμιο.
*
Λίγες ώρες μετά
Η Τεσσα πλήρωσε τον ταξιτζή και εκείνος τις βοήθησε με τις βαλίτσες τους. Η Νόρα έμεινε άναυδη όταν είδε το πατρικό σπίτι της Τεσσας.
Ηταν μια μεγάλη διώροφη μονοκατοικία με ένα μικρό κήπου στο πίσω μέρος της.
Ν:Είναι υπέροχο
Τ:Ναι κρίμα που οι γονείς μου λείπουν
Ν:Τι ;
Τ:ΑΑ ναι δεν σου το είπα όσο εσυ ήσουν στην τουαλέτα με πήρε τηλέφωνο η μητέρα μου και μου είπε ότι θα είναι στη Νέα Υόρκη για δουλειά.
Ν:Κατάλαβα, άρα το σπίτι θα είναι όλο δικό μας
Τ:Ναι!
Ν:Τέλεια! Είπε και έτρεξε με την βαλίτσα της
Τ:Ει! Περίμενε με και εμένα είπε και έκανε να την προφτάσει
*
Μπήκαν στο σπίτι και τακτοποίησαν τα πράγματα τους παίρνοντας το μεγάλο υπνοδωμάτιο που κάποτε μοιραζόταν με την μικρή της αδερφή ,που τώρα είχε πάει μαζί με την μητέρα της στην Νέα Υόρκη.
Αργότερα κατέβηκαν στην κουζίνα να φτιάξουν κάτι να φάνε. Η Τεσσα είδε έναν φάκελο πάνω στο τραπέζι. Τον πήρε στα χέρια της και διάβασε οτι ήταν από μια αρκετά γνωστή διαφημιστική εταιρεία. Απόρησε γιατί δεν θυμόταν να είχε στείλει το βιογραφικό της εκεί έτσι πήρε έκανε ένα τηλεφώνημα στην εταιρεία.
Το σήκωσε η κοπέλα από την ρεσεψιόν
Κ:Καλησπέρα σας εδώ διαφημιστική εταιρεία Σκετσ πως μπορώ να σας βοηθήσω ;
Τ:Καλησπέρα σας είμαι η Τεσσα Λονγκάιλντ , έλαβα ένα γράμμα από την εταιρεία σας
Κ:Αα δεσποινίς Λονγκάιλντ, μα φυσικά !
Τ:Λοιπόν πότε μπορώ να περάσω για την συνέντευξη ;
Κ:Δωστε μου δυο λεπτά να δω, Αα ναι μπορείτε να έρθετε αύριο το πρωί στις 8:00
Τ:Εντάξει
Κ:Θα σας περιμένει ο Κ.Σκετσ στο δεύτερο όροφο ,παρακαλώ να είστε στην ώρα σας δεν του αρέσει να περιμένει
Τ:Θα είμαι
Κ:εντάξει καλό σας απόγευμα
Τ:επίσης, είπε και έκλεισε το τηλέφωνο
Τ:Κ.Σκετσ τι παράξενο επίθετο και όμως μου φαίνεται γνωστό, Μπαα η κούραση του ταξιδιού θα είναι που με έχει ζαλίσει έτσι.
Γύρισε και είπε τα καλά στην Νόρα, που τώρα μαγείρευε για να φάνε.
Εκείνη άφησε το φαγητό και έτρεξε στην αγκαλιά της
Ν:Είμαι πολυ περήφανη για εσένα
Τ:Ευχαριστώ
Ν:Ελα τώρα να φάμε το φαγητό είναι έτοιμο!
Τ:Δεν πεινάω , λέω να πάω να δω τον Ιβάν τι λες ;
Ν:Αα ναι , πήγαινε αλλά με το γυρίσεις θέλω να πεις τα πάντα!
Τ:Έγινε!
Πήρε το λεωφορείο για να κατέβει στο κέντρο της πόλης. Όταν έφτασε εκεί αγόρασε από ένα σουπερμάρκετ ένα μπουκάλι κρασί . Τώρα ανέβαινε τα σκαλιά της πολυκατοικίας . Όταν έφτασε στην πόρτα άρχισε να ακούει κατι βογκητά. Μπήκε όσο πιο ήσυχα μπορούσε και έκλεισε την πόρτα πίσω της. Προχώρησε προς το δωμάτιο του και άνοιξε την πόρτα.
Τ:Έκπληξη μωρ..
Δεν πρόλαβε να ολοκληρώσει την πρόταση της ,όταν αντίκρισε τον Ιβάν ξαπλωμένο στο κρεβάτι με τον καλύτερο της φίλο τον Πέρση
Ι:Τεσσα δεν είναι αυτό που νομίζεις!
Τ:Αλήθεια τώρα!! Πως μπόρεσες να μου το κάνεις αυτό ;και μάλιστα με τον καλύτερο μου φίλο!
Π:Μπορώ να σου εξηγήσω εγώ τι έγινε
Τ:Σκάσε Πέρση!

Συνεχίζεται
Ελπίζω να σας άρεσε 😃

Guilty Thoughts  # 1ο ΒιβλίοWhere stories live. Discover now