chapter 22

5 3 0
                                    


~it began as a mistake~
                                    Charles Bukowski

Ο Ντιόν ήθελε να μπει στο μπάνιο,
άνοιξε την πόρτα και αντίκρισε την Τεσσα. Εκείνη τρόμαξε και της έπεσε η πετσέτα .
Ντ:Συγνώμη , θεε μου είμαι απρόσεκτος, είπε καλύπτοντας τα μάτια του
Η Τέσσα έβαλε πάλι τη πετσέτα και είπε :Ξέχνα ότι είδες και έτρεξε προς την ντουλάπα ντροπιασμένη. Εκείνος έκανε το μπάνιο του χωρις να μπορεί να βγάλει από το μυαλό του την εικόνα του κορμιού της, ξεροκατάπιε προσπαθώντας να διώξει κάθε πονηρή σκέψη αλλά μάταια . Αργότερα όταν βγήκε την βρήκε να κοιτάει από το παράθυρο ,φορώντας ένα κοντό μαύρο νυχτικό . Πήγε και στάθηκε κοντά της την είδε να κοιτάει με τόση αφοσίωση την θέα που ένιωθε ότι κάτι προσπαθούσε να του κρύψει.
Ντ:Είσαι καλά ;
Τ:Ναι απλά ντρέπομαι
Ντ:Μην ανησυχείς δεν θα πω σε κανέναν τι είδα είπε παιχνιδιάρικα
Τ:Ευχαριστώ
Εκείνη τον άρπαξε και τον φίλησε η επαφή των χειλιών τους ,την έκανε να νιώσει καλύτερα και συνέχισαν να φιλιούνται εκείνη του δάγκωσε το κάτω χείλος του και εκείνος αναστέναξε ,ξαφνικά την απομάκρυνε και γύρισε το βλέμμα του προς το παράθυρο με σοβαρό υφος.
Τ:λάθος μου..
Ντ:Οχι κάθε άλλο ,είπε την ξανά φίλησε
Συνέχισαν να φιλιούνται για λίγο νιώθοντας την θερμοκρασία να ανεβαίνει και την αδρεναλίνη να διαπερνά τα κορμιά τους ,αποφάσισε να συγκρατήσει τις ορμές του και της  είπε :Πάμε μια βόλτα;
Τ:εντάξει
Πήρε κάποια ρούχα από την ντουλάπα και πήγε στο μπάνιο να ντυθεί.Βγήκε απο το μπάνιο φορώντας ενα μπλε πουλόβερ και ένα μαύρο παντελόνι αρκετά στενό ώστε να τονίζει της καμπύλες της.Έβαλαν τα πανωφόρια τους και έφυγαν απο το δωμάτιο σαν παιδάκια που έπαιζαν κυνηγητό.
Εκείνη έτρεχε στο διάδρομο και εκείνος απο πίσω της προσπαθούσε να την προφτάσει.
**
Όταν βγήκαν έξω αντίκρισαν ένα θαυμάσιο τοπίο ντυμένο με χιόνι.
Την πήγε έξω και έπαιξαν χιονοπόλεμο ,περνούσαν πολυ ωραία τότε η Τέσσα σκέφτηκε να φωνάξουν και τα παιδιά έτσι πήρε τηλέφωνο τον Έντουαρντ
Εν:Τεσσα όλα καλά ;είπε φανερά ανήσυχος
Τ:Ναι είμαστε έξω παίζουμε με τον Ντιόν χιονοπόλεμο , θέλετε να έρθετε ;
Ο Έντουαρντ ρώτησε την Άλις
Α:Μπαα βαριέμαι θα πάω στο σπα σε λιγο.
Εν:Οχι δεν θέλουμε
Τ:Εντάξει τα λέμε μετά είπε και έκλεισε το κινητό της
Τότε ο  Ντιόν ήρθε και την σήκωσε εκείνη τσίριξε και άρχισε να γελάει εκείνος την άφησε κάτω αλλά εκείνη δεν στηρίχθηκε καλά και έπεσαν και η δυο κάτω. Η Τέσσα δεν μπορούσε να ανασάνει απο το βάρος του Ντιόν εκείνος σηκώθηκε για να μην την πονέσει και την κοίταξε
Ντ:Είσαι καλά ;
Τ:Ναι θα ζήσω απάντησε
Ο Ντιόν έσκυψε και την φίλησε
Η Τέσσα του έκανε νόημα να την σηκώσει και αποφάσισαν ότι το παιχνίδι με το χιόνι μόλις είχε τελειώσει αντιθέτως κάτι άλλο άρχισε μεταξύ τους.
Τ:(Δεν ξέρω που θα πάει όλο αυτό αλλά αποφάσισα να ξεχάσω όλα τα υπόλοιπα και να απολαύσω την στιγμή μετά θα είχαν όλο τον χρόνο να ασχοληθώ με τις συνέπειες)
**
Ο Μέλιορν πέρασε το βράδυ του στο σπίτι της Βερόνικας πίνοντας καφέ, ναι καφέ φανταστείτε αϋπνίες που θα αποκτούσε .Ο Λουκάς ήθελε να ξαναδεί την Λένα και θα το έκανε με κάθε κόστος ακόμα και αν ήταν να ξανά φάει ξύλο για αυτήν.Από την άλλη η Νόρα έκανε σχέδια με τον Γιώργο για το παιδί τους.
Ενω η παρέα που ήταν στην Γαλλία θα έπρεπε να αγκαλιαστούν και να χουχουλιάσουν κάτω απο τα σκεπάσματα αν ήθελαν να περάσει ζεστά αυτή η νύχτα.
Η Άλις είχε κοιμηθεί και ο Έντουαρντ δεν μπορούσε να κοιμηθεί όχι μόνο γιατί είχε πιει και άλλο καφέ, αλλά και το ροχαλητό της Άλις ήταν ανυπόφορο.Αποφασισε να κάνει μια βόλτα στον διάδρομο για να χαλαρώσει .
Είχε βαρεθεί την συντροφιά της Άλις εξάλλου στην τελική δεν ταίριαζαν καθόλου.
***
Η Τεσσα κρύωνε και είχε μείνει μακρυά από το κρεβάτι ,δεν ήθελα να πλησιάσει τον Ντιόν, γιατί ένας θεός ξέρει τι μπορούσε να γίνει !!
Ντ:Ελα να σε σκεπάσω είπε και της έκανε νόημα να πλησιάσει
Τ:οχι ευχαριστώ
Ντ:Μα τρέμεις ολόκληρη!
Τ:καλά, έρχομαι ήρθε και κουρνιάζει δίπλα του εκείνος την σκέπασε και την κοίταξε στο μάτια της έβλεπε μια σπίθα επιθυμίας
Ντ:Τώρα θα σε ζεστάνω είπε και την φίλησε και άρχισε να την χαϊδευει εκτός και αν δεν θες είπε και σταμάτησε για λίγο
Τ:(μπορώ να κάνω ότι θέλω είμαι ελέυθερη )
Θέλω !
Τότε εκείνος την πήρε στην αγκαλιά του και συνέχισε να την φιλάει  έβγαλαν τα ρούχα τους μπήκαν κάτω από τα σκεπάσματα.
Ήταν πάνω του και άρχισε να κουνιέται επίμονα εκείνος της έβγαλε το σουτιέν της και πέρασε τα χέρια του στο ακάλυπτο δέρμα της.Η Τέρμα αναστέναζε και σε κάποια φάση παραδόθηκε τότε άλλαξαν πλευρες και εκείνη ήταν απο κάτω. Ο Ντιόν την κοίταξε με ένα πονηρό βλέμμα και της έβγαλε το εσώρουχο τράβηξε το σκεπασμα και το πεταξε .
Ν:Θελω να σε βλέπω της ψυθιρίσε και εκείνη ανατρίχιασε
Της άνοιξε τα πόδια και την πλησίασε
Ν:Ελπίζω αν μην το μετανιώσεις γιατί μετά από αυτό θα θες και άλλο είπε και πρι  προλάβει να του αντί μιλήσει μπήκε μέσα της και άρχισε να κουνιέται εκείνη στην αρχή δεν έκανε τίποτα αλλά μετά δεν μπορούσε να σκεφτεί τίποτα εκείνος είχε πέσει πάνω της ,την φιλούσε και της ψυθίριζε διάφορα
Ν:Μμμ μου φαίνεται σου αρέσει ε;
  Εκείνη αρχικά δίστασεδίστασεφρν ήθελε να του δώσει αυτή τη  ευχαρίστηση αλλά εκείνος συνέχισε να την ικανοποιεί και την χαϊδεύει
ώσπου δεν άντεξε άλλο
Τ:Ναι
Ν:Χαίρομαι που το ακούω αυτό είπε και την πήρε πάνω του τώρα η Τέρμα δεν μπορούσε να κρατήσει κανένα αναστεναγμό μέσα της, αναστέναζε δυνατά χωρίς να τη  νοιάζει και είχε ιδρώσει.
**
Ο Εντ πέρασε έξω απο το δωμάτιο και άκουσε τα βογκητά τους. (Ωραίος φίλος είσαι Ντιον, πολυ καλός ) Έφυγε απογοητευμένος για το δωμάτιο του. Είχε μετανιώσει να τα πάντα πρώτα η απόρριψη του από τη  Τέσσα μετά ο Μέλιορν βρίσκεται δίπλα της και τώρα και ο Ντιόν τον πρόδιδε για μια γυναίκα και ποια γυναίκα μάλιστα. Ο Έντουαρντ σκέφτηκε ότι το μόνο στήριγμα που έχει τώρα είναι η Άλις.
**
Β:Πλάκα μου κάνεις τα πέρασε όλα αυτά το κορίτσι μου ; είπε φανερά έκπληκτη μετά από την διήγηση του Μέλιορν για όσα προηγήθηκαν.
Μ:Ναι
Β:Και γιατί δεν ήσουν εσυ εκεί μαζί της ; απόρησε
Ο Μέλιορν καθισε και το σκέφτηκε για λίγο, είχε βρει την απάντηση αλλά δεν θα ηχούσε ωραία στα αυτιά της Βερόνικας (το είμαι μαλάκας με Μ κεφαλαίο)για αυτό και προτίμησε να μείνει σιωπηλός.

Guilty Thoughts  # 1ο ΒιβλίοWhere stories live. Discover now