~Μέλιορν~

4 3 0
                                    

Η Λούσι έφτιαχνε καφέ και αναρωτιόταν τι φαγητό να φτιάξει για το μεσημέρι, όταν τον ένιωσε να την αγκαλιάζει.
Μ:Καλημέρα Λου ,είπε και της φίλησε τον λαιμό
Λ:Καλημέρα Μελ σου έφτιαξα καφέ είπε και σέρβιρε σε μια κούπα κρύο καφέ ,εκείνος πήρε την κούπα και ήπιε μια γουλιά.
Εκείνη κάθισε απέναντι του και τον χάζευε, της άρεσε πολύ να τον κοιτάει. Τα κάστανα του μαλλιά πάντα περιποιημένα και ένα θερμό χαμόγελο που πάντα την έκανε χαρούμενη.
Μ:Αγάπη μου
Λ:Ναι ;
Μ:πρέπει να πάω την βαπτιστήρα μου στην Τέσσα
Λ:εντάξει να πας είπε και τον φίλησε στο μάγουλο
Ο Μέλιορν πήρε τα κλειδιά από τον πάγκο της κουζίνας και πλησίασε την πόρτα , γύρισε και έστειλε ένα φιλί στην Λου εκείνη γέλασε και του έκλεισε το μάτι.
Ο Μέλιορν βγήκε έξω και πήρε μια βαθιά ανάσα, ήταν από τις πρώτες μέρες της άνοιξης και ο καιρός ήταν ηλιόλουστος. Μπήκε στο αμάξι του και έβαλε μπρός για το σπίτι της Τέσσας.
**
Η Ισμήνη πήγε και έριξε μια ματιά στον καθρέφτη, τα καστανό ξανθά
μαλλιά της ήταν πιασμένα σε μια πλεξούδα , φορούσε ένα μπλε φόρεμα και άσπρα αθλητικά. Μετά πήγε στο σαλόνι και κάθισε στον καναπέ εκεί βρήκε ένα άλμπουμ με φωτογραφίες, το πήρε στα χέρια της και το ξεφύλλισε σταμάτησε σε μια σελίδα και είδε μια φωτογραφία στην οποία ήταν η μαμά της και ο μπαμπάς της την μέρα του γάμου τους, απ'οτι της είχαν πει ο γάμος έγινε σε ένα κρουαζιερόπλοιο ,φαινόντουσαν ευτυχισμένοι .
Ξαφνικά άκουσε το κουδούνι, άφησε το άλμπουμ πάνω στον καναπέ και πήγε να ανοίξει, στο κατώφλι της πόρτα αντίκρισε τον νονό της. Εκείνος της χαμογέλασε και έσκυψε να την αγκαλιάσει. Ήταν ο καλύτερος νονός ,είχε πολύ πλάκα και πήγαιναν πολλές βόλτες πότε στο ζωολογικό και πότε σε κανένα πάρκο , η Ισμήνη τον λάτρευε.
Μ :Έτοιμη μικρούλα;
Ι:Ναι
Ο Μέλιορν την πήρε αγκαλιά και εκείνη γέλασε.
Το γέλιο της ,του θύμισε την Τέσσα, έτσι γελούσε και εκείνη οπότε την σήκωνε . Αν και η αλήθεια είναι ότι είχε πολυ καιρό να την σηκώσει από τότε, αυτή την δουλειά την είχε αναλάβει ο άντρας της, ο Κόνραντ ο οποίος ήταν πολλή ζηλιάρης και δεν συμπαθούσε τον Μέλιορν.Αν και εδώ που τα λέμε ούτε ο Μέλιορν τον συμπαθούσε απλά έκανε τα στραβά μάτια .
Σταμάτησε το αμάξι έξω από το αεροδρόμιο και κατέβηκαν προχώρησαν μέσα στο αεροδρόμιο για κάμποσα λεπτά μέχρι τις πύλες αναχώρησης ,εκεί συνάντησαν την Τέσσα και τον Κον, τους πλησίασαν και η μικρή αγκάλιασε την μαμά της. Ο Μέλιορν γύρισε και ρώτησε την Τέσσα.
Μ:Που θα ταξιδέψετε;
Τ:Στην Ισπανία
Μ:Ολε! Καλά να περάσετε
Κ:ευχαριστούμε είπε ψυχρά ο Κον, δεν του άρεσε που ήταν εκτός συζήτησης . Ο Μέλιορν γύρισε και τον κοίταξε με ένα ειρωνικό υφάκι. Η Τέσσα συνειδητοποίησε ότι αν δεν έκανε κάτι σύντομα θα πιανόντουσαν στα χέρια οπότε μπήκε ανάμεσα τους και είπε
Τ:Λοιπον αντε να πηγαίνουμε τώρα είπε και έπιασε το χέρι της μικρής
Μ:Εντάξει καλό ταξίδι!
Ι:ευχαριστούμε
Τ:Τα λέμε Μέλιορν είπε και σήκωσε το χέρι της για τον χαιρετήσει
Ο Κον απλά γύρισε την πλάτη του και της συνόδεψε σιωπηλός.

Guilty Thoughts  # 1ο ΒιβλίοWhere stories live. Discover now