chapter 20

5 3 0
                                    

Ήμουν σε μια καφετέρια λίγο πιο έξω από το κέντρο και έπινα καφέ με τον Ντιόν είχαμε αρκετό χρόνο στην διάθεση μας πριν πάμε στο αεροδρόμιο.
Ο Ντιόν ήπιε μια γουλιά από τον καφέ του και την ρώτησε  : ανυπομονείς;
Τ:Ναιι εσυ;
Ντ:δεν φαντάζεσαι πόσο
Εκείνη την στιγμή χτύπησε το τηλέφωνο της Τέσσας, εκείνη το πήρε στα χέρια της και απάντησε.
Μ:Τεσσα
Τ:Τι θες Μέλιορν; είπε επιθετικά
Μ:Θα μου λείψεις
Τ:εμένα πάντως όχι ,είπε έκλεισε το τηλέφωνο. (δεν θα τον αφήσω να με επηρεάσει)
Ντ:Όλα καλά;
Τ:Ναι απλά ένας ηλίθιος με ενόχλησε
Ντ:Πφ τι να πεις ηλίθιοι, τέλος πάντων πληρώνω και φεύγουμε, έχουμε δρόμο μπροστά μας. Σηκώθηκε και πήγε να βρει έναν σερβιτόρο,βρήκε ένα αγόρι να μαζεύει κάτι ποτήρια και τον πλήρωσε . Μετά πήγε προς την Τέσσα και της έκανε νόημα να πάνε προς το αμάξι. Ο Ντιόν ήξερε ποιος ήταν ο ηλίθιος στο τηλέφωνο, προφανώς ο ανηψιός του δεν το έβαζε κάτω, ίσως τελικά να ένιωθε κάτι για την Τέσσα.
Μπήκαν στο αμάξι και έφυγαν για το αεροδρόμιο.
**
Μισή ώρα πριν την πτήση μπήκαν στο αεροδρόμιο και αφού περπάτησαν λίγο είδαν τον Έντουαρτ με την Άλις να κάθονται σε ένα πλαστικό καναπέ και να συζητούν. Όταν η Άλις γύρισε και τους είδε πετάχτηκε από την θέση της και έτρεξε να τους πλησιάσει.
Α:Αα ωραία ηρθατε!
Ντ:Δεν θα το χάναμε
Τ:Έντουαρτ είσαι έτοιμος ;
Εν:όπως πάντα!
Έτσι λοιπόν προχώρησαν χωρίς να χάνουν τον καιρό τους ,προς τις πύλες αναχώρησης
**
Ο Μελιορν ήταν στο μπαλκόνι του δωματίου και αναρωτιόταν τι να έκανε τώρα η Τεσσα. Γελιε δεν σε θέλει, ούτε που της λείπεις !.Ένιωθε καταρακομμένος .Αποφάσισε να πάρει τηλέφωνο  μια γνωστή του, που τον βοηθούσε στις δύσκολες καταστάσεις σαν και αυτήν εδώ.

Μ:Ραφαέλα είσαι ελευθερη απόψε,
Ωραία , ναι, με βολεύει, εντάξει τα λέμε εκεί. Ντύθηκε και έφυγε απο το σπίτι φουριόζος με την μόνη σκέψη να κυριαρχεί το μυαλό του (ξέχνα την).
**
Λίγο πριν περάσουν την πύλη η Σάντρα φώναξε :ΤΕΣΣΑ!
Η Τεσσα ξαφνιάστηκε και γύρισε να δει ποιός ήταν , η Σάντρα η άλλη της φίλη στεκόταν εκεί λίγα μέτρα μακρυά της,δεν το περίμενε ότι θα ερχόταν να την αποχαιρετήσει ήταν η καλύτερη έκπληξη που θα μπορούσε να την βρει τώρα,άρχισε να τρέχει προς το μέρος της και όταν έφτασε  αρκετά κοντά αγκαλιάστηκαν.
Τ:Δεν έχω πολύ χρόνο
Σ:Κάτι κατάλαβα
Τ:Θα μου λείψεις
Σ:Και εμένα είπε και την έσφιξε στη αγκαλιά της
Η Τεσσα δάκρυσε και της είπε :Θα σου στέλνω κάθε μέρα
Σ:Καλε πέντε μέρες είναι !
Τ:Δεν έχει σημασία είπε και  την χαιρέτησε ,πέρασε την πύλη και ο Ντιόν της έπιασε το χέρι ως ένδειξη παρηγοριάς .
Σ:Τι στο καλό έχασα αναρωτήθηκε η Σάντρα και πήρε τον δρόμο του γυρισμού.
Πέρασαν την πύλη και επιβιβάστηκαν στο αεροπλάνο .Μια αεροσυνοδός τους βοήθησε να βρουν τις θέσεις τους.Κάθισαν και βολεύτηκαν στις θέσεις τους. Η Άλις δίπλα στον Έντουαρντ και η Τέσσα δίπλα στον Ντιόν.
Η Τέσσα δεν μπορούσε να κρατηθεί ξύπνια, δεν είχε κοιμηθεί καλά το προηγούμενο βράδυ και τώρα αυτό θα της στοίχιζε κάποιες ώρες από την πτήση .
Ντ:Αν θες ξάπλωσε στον ώμο μου
Τ:Ωω όχι ευχαριστώ
Μετά από μιάμιση ώρα είχε ξαπλώσει πάνω στον ώμο του και είχε αποκοιμηθεί για τα καλά.
**
Ξαφνικά το αεροπλάνο τραντάχτικε και η Τεσσα ξύπνησε και συνειδητοποίησε ότι ήταν πάνω στον ώμο του ,σηκώθηκε ντροπιασμένη
Ντ:Μπορείς να ξανά ξαπλώσεις αν θες
Τ:Οχι ευχαριστώ σε λίγο φτάνουμε ούτως συ άλλος είπε φτιάχνοντας τα μαλλιά της
Ντ:Ότι θες
Στο εντωμεταξύ ο Έντουαρντ κοιμόταν στον ώμο της Άλις
Α:ΕΝΤ! ( φώναξε)
Ο Έντουαρντ ταράχτηκε και ανακάθισε
Ε:Τι τι έγινε ;
Α:ΞΥΠΝΑ σε λίγο φτάνουμε
Ε:Αα εντάξει δεν χρειαζόταν να φωνάξεις ξέρεις
Εκεί τον κοίταξε αδιάφορα και γύρισε το βλέμμα της προς το παράθυρο
**
Ο Γιώργος γύρισε από την κουζίνα στην κρεβατοκάμαρα.
Γ:είσαι έτοιμη για έναν ακόμα ένα γύρο ;
Ν:Ναι
Γ:υπέροχα είπε και την έσπρωξε στο κρεβάτι και πήγε από πάνω της
Θυμάσαι ,είναι όπως την πρώτη νύχτα του γάμου μας
Ν:Ναι το θυμάμαι
Η Νόρα δεν μπορούσε να ανασάνει καθώς πάσχιζε να κρατηθεί πάνω του,ο Γιώργος την τρέλενε .
Συνέχισαν ώσπου δεν μπορούσαν άλλο, η θερμοκρασία ανέβαινε και τα κορμιά τους είχαν γίνει ένα
Τώρα κανένας από τους δυο δεν σκεφτόντουσαν τίποτα άλλο πέρα από την ικανοποίηση τους
**
Μπήκαν στο δωμάτιο τους ήταν ευρύχωρο για δίκλινο και το κρεβάτι είχε πολυ μαλακό στρώμα η Τέσσα ξάπλωσε και απλά χαλάρωσε , ένιωθε πιο άνετα και από το σπίτι της.
Ντ:Σ'αρέσει βλέπω
Τ:Πολυ είπε και χαμογέλασε πλατιά
Ντ:Να σου κάνω παρέα;
Τ:Ναι ελα είπε και του έκανε χώρο μετακινώντας το κορμί της λίγο πιο δεξιά. Εκείνος έβγαλε τα παπούτσια του και κούρνιασε δίπλα της , της χάιδεψε το μάγουλο είσαι τόσο γλυκιά όταν χαμογελάς
Τα πρόσωπα τους είχαν έρθει πολυ κοντά.
Τ:ευχαριστώ, εσυ γιατί χαμογελάς όμως;
Ντ:Γιατί κοιτάω κάτι που μου αρέσει είπε και έκανε να την φιλήσει αλλά σταμάτησε μαζεύτηκε λίγο πιο πέρα και απολογήθηκε.
Ντ:συγνώμη δεν πρέπει
Τ:Ναι δεν πρέπει ,εκείνη κοκκίνισε, κατά βάθος κάτι την παρακινούσε να δεχτεί το φιλί του,αλλά δεν ήξερε τι ήταν αυτό το ένστικτο.
Εκείνος σηκώθηκε και πήγε στο μπαλκόνι αν και έκανε κρυο ήθελε να παρει λίγο καθαρό αέρα.
Δεν μπορούσε να της το κάνει αυτό, θα ήταν αμαρτία να εξαπατήσω μια τόσο αγνή καρδιά και γιατί όλα αυτά ;
το τίμημα ήταν μεγάλο για ένα τόσο μικρό κέρδος.
**
Η Τζοάννα έφευγε από την εταιρεία για να πάει σπίτι της, περνούσε από τον δρόμο και είχε πολλά πράγματα στο μυαλό της
Τζ:Ποτε θα παντρευτεί ο γιος μου ; ,θα κάνει άραγε παιδιά ,τι θα απογίνει η εταιρεία;
Ξαφνικά την χτύπησε ένα αμάξι και εκείνη έπεσε κάτω και έχασε τις αισθήσεις της,νόμιζε ότι είχε έρθει το τέλος όταν όλα γύρω της έσβησαν και έμεινε εκεί πεσμένη.
Ο οδηγός γέλασε σατανικά και άνοιξε λίγο το παράθυρο του αυτοκινήτου.
Ε:Να δούμε τι θα πει ο γιος σου τώρα
Έβαλες μπρος και έφυγε. Ένας τυχαίος περαστικός  είδε την Τζοάννα  να υποφέρει και κάλεσε το ασθενοφόρο.
**
Ο Έντουαρντ ήθελε να κοιμηθεί αλλά η Άλις δεν τον άφηνε.
Α:Πάμε να φάμε
Εν:θέλω να κοιμηθώ είπε με ένα παράπονο
Α:Πεινάω όμως !!
Εν:Ωραια,έχω σάντουιτς στην τσάντα μου είπε και κοιμήθηκε
Α:(Πφφ έλεος γιατί είναι τόσο άχρηστος;)
Σηκώθηκε και πήγε στην ντουλάπα την άνοιξε και βρήκε την τσάντα του Έντ, την άνοιξε και δεν βρήκε τίποτα
Α:Την τύχη μου!
**
Ήταν δώδεκα το βράδυ και η Τέσσα δεν μπορούσε να κοιμηθεί όχι επειδή είχε πιει καφέ ,αλλά από την υπερένταση του ταξιδιού έτσι είπε να μπει για μπάνιο.Μπήκε στο ντουζ και έβαλε να τρέχει ζεστό νερό.Ο Ντιόν ήταν ξύπνιος και την άκουγε να τραγουδάει το all by myself(Whitney Houston) και απλά του άρεσε τόσο η φωνή της που ήθελε να μπει στο ντουζ μαζί της.Αλλα ήξερε ότι αν το έκανε, ήταν νεκρός και η όποια συμπάθεια του είχε θα εξαφανιζόταν ,έτσι έκλεισε τα μάτια και έκανε πως κοιμάται. Εκείνη βγήκε από το μπάνιο φορώντας ένα μπλε νυχτικό που έφτανε μέχρι το γόνατο.Τον είδε να κοιμάται και σκέφτηκε (Είσαι τόσο γλυκιά όταν χαμογελάς) και εκείνη την στιγμή χαμογέλασε ένιωθε περίεργα μαζί του αλλά αυτός δεν την είχε αναγκάσει για κάτι ούτε είχε παίξει με το μυαλό της και αυτό ήταν που της άρεσε. Έτσι ξάπλωσε και έπεσε για ύπνο. Εκείνος απλά την αγκάλιασε για λίγο και μετά τον πήρε ο ύπνος. Εκείνη γύρισε  και τον κοίταξε . Θα μπορούσε να τον διώξει αλλά δεν έκανε κάτι που δεν έπρεπε οπότε τον άφησε γιατί κατά κάποιο τρόπο είχε και εκείνη ανάγκη λίγη τρυφερότητα.

Guilty Thoughts  # 1ο ΒιβλίοOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz