Ήταν αρκετά δύσκολο να ξυπνήσω αλλά έπρεπε να πάω στην δουλειά.Ετσι λοιπό σηκώθηκα και ετοιμάστηκα επέλεξα να βάλω ένα μαυρο παντελόνι και ένα γκρι πουκάμισο μαζί με ένα σακάκι.
Στο δρόμο για την δουλειά χτύπησε το κινητό μου.
Μ:εμπρός
Α:Καλημέρα αγάπη!
Μ:Θα σε δω και αργότερα , τι θέλεις ;
Α:Πήρα να το επιβεβαιώσω βρε
Μ:εντάξει να ξέρεις ισχύει τότε, πρέπει να κλείσω τώρα.
Α:Φιλάκια θα σε ξαναπάρω μετά
Μετά από λίγη ώρα πάρκαρε το αμάξι και βγήκε έξω, ένας δυνατός αέρας φύσηξε ο Μελιορν δεν έκανε καμία κινήσει να κουμπωθεί. Μπήκε στην εταιρεία και πήρε το ασανσέρ.
***
Το φιλί του ήταν υπέροχο δεν μπορούσα να ξεκολλήσω από πάνω του, είχα γατζωθεί στην αγκαλιά του.
Μ:Ας φύγουμε από την εταιρεία πάμε σπίτι μου
Τ:Μα, έχουμε δουλειά εδώ
Μ:και εκεί έχουμε
Ξαφνικά άκουσα μια πόρτα να ανοίγει και ξύπνησα.Ηταν ο Μελιορν και είχε έρθει να μου αφήσει κάτι χαρτιά
Μ:Καλημέρα Τεσσα κοιμόσουν;
Τ:Καλημέρα, εμ οχι
Μ:Αα δεν πειράζει είναι πολυ πρωί ούτως συ άλλος. (Τέλεια τώρα αρχίζεις να τον βλέπεις και στον ύπνο σου, τέλος πάντων δούλεψε και λίγο)
***
Κατά τις 6 έφυγα με το αυτοκίνητο για να συναντήσω την Άλις , είχα πάρει την απόφαση μου. (Θα την παντρευόμουν για κάποιο χρονικό διάστημα και μετά θα έπαιρνα διαζύγιο)
Όταν έφτασε η Άλις είχε καθίσει σε ένα μικρό τραπεζάκι και τον περίμενε .Φαινόταν αρκετά χαρούμενη ,είχε βάλει ένα τζιν φόρεμα που έφτανε μέχρι τα γόνατα και το είχε συνδιάσει με μαύρες μπότες ,τα μαλλιά της ήταν πιασμένα σε μια ψηλή κοτσίδα ,τώρα το κόκκινο των μαλλιών της είχε πάρει την απόχρωση του κρασιού .
Κάθισε στην άλλη καρέκλα και πήρε τον κατάλογο στα χέρια του
Α:Ήρθες τι ωραία!
Μ:Ου ναι τι να σου πω !
Ήρθε ένας σερβιτόρος και παρήγγειλαν δυο καφέδες
(και ας ήταν απόγευμα)
Α:Λοιιπόν για πες μου τι αποφάσισες ;
Μ:Θα παντρευτούμε
Α:Ναιιι είπε ενθουσιασμένη
Μ:Αλλά για ένα χρονικό διάστημα
Α:Αα μάλιστα
Μ:Είμαστε σύμφωνοι;
Α:Ναι δέχομαι λοιπόν
Μ:Η πρόταση θα γίνει την άλλη εβδομάδα όταν θα είναι εδώ η μαμά μου
Α:Πολυ ευχαρίστως
Τον πλησίασε και με φίλησε στο μάγουλο.Μετα ξανά κάθισε στην καρέκλα της και ήπιαν τους καφέδες τους .Όταν τελείωσαν ο Μελιορν της είπε ότι έπρεπε να φύγει και την άφησε εκεί να τον κοιτάει ευχαριστημένη.
Ένιωθε σαν να είχε υπογράψει την καταδίκη του αλλά έπρεπε να το κάνει όχι για αυτόν αλλά για την μητέρα του.
***
Μπορεί να σκοτείνιαζε νωρίς αλλά αυτό δεν ήταν εμπόδιο για την Νόρα και τον Γιώργο να πάνε μια βόλτα στο πάρκο Η Νόρα κρύωνε και μόλις το κατάλαβες ο Γιώργος της έδωσε το μπουφάν του .
Ν:Σε ευχαριστώ
Γ:παρακαλώ αγάπη μου
Κάθισαν να απολαύσουν τον καθαρό αέρα.Η Νόρα ένιωθε πολυ τυχερή που ήταν με τον Γιώργο γιατί είναι ο πιο έμπιστος άνθρωπος που θα μπορούσε να είναι δίπλα της.
***
Η Τεσσα ήταν σπίτι μόνη της και δεν είχε τι να κάνει ,έτσι αποφάσισε να πάρει τηλέφωνο τον Έντουαρντ.
Εκείνος ήταν στο μπαλκόνι και κάπνιζε όταν χτύπησε το κινητό του. Άφησε το τσιγάρο του στο τασάκι και σήκωσε.
Ε:Εμπρός
Τ:Γεια σου Έντουαρντ κάνεις κάτι τώρα ;
Ε:οχι γιατι ;
Τ:Μήπως θα ήθελες να βγούμε καμιά βόλτα ;
Ε:Ναι , που θες να πάμε;
Τ:Τι λες να φάμε έξω ;
Ε:Τέλεια ξέρω ένα καλό εστιατόριο
κοντά στο κέντρο
Τ:Ωραία ελα να με παρυεις σε καμία ώρα
Ε:έγινε τα λέμε!
Τ:τα λέμε!
Αυτό μπορει να ακούστηκε σαν ραντεβού αλλά με τον Έντουαρντ έκαναν πολυ παρέα και η Τεσσα απέκλειε κάθε πιθανότητα ότι θα γινόταν κάτι.Πηγε στο δωμάτιο της, άνοιξε την ντουλάπα και κατέληξε να βάλει ένα μαύρο φόρεμα με μακρυά μανίκια που έφτανε μέχρι τα γόνατα και έβαλα ασορτί μαύρες γόβες.Άφησε τα μαλλιά της κάτω και πήρε μαζί της μια μικρή τσάντα .
Ήρθε και την πήρε κατά τις 9 πήραν το αμάξι και δεν τους πήρε πάνω από ώρα να φτάσουν στο κέντρο.
Όταν άφησαν το αμάξι και πήγαν με τα πόδια είδαν ότι τα φώτα είχαν φωτίσει το κέντρο της πόλης και τώρα κόσμο περιφερόταν κάνοντας την βόλτα του. Πλησίασαν ένα εστιατόριο που λεγόταν La luz και μπήκαν μέσα.
Το εστιατόριο είχε ιταλική κουζίνα και είχε πολυ κόσμο, ευτυχώς ο Έντουαρντ το είχε προβλέψει και είχε κάνει κράτηση. Μια σερβιτόρα τους οδήγησε σε ένα γωνιακό τραπέζι με χαμηλό φωτισμό . Κάθισαν και τους έφερε τους καταλόγους ,στην ατμόσφαιρα πλανιόταν η μυρωδιά των ζεστών ζυμαρικών που τους έσπασε την μύτη έτσι αποφάσισαν να παραγγείλουν μακαρόνια.
Τ:Το μέρος είναι απίθανο!
Ε:χαίρομαι που σου αρέσει Τεσσα
Τ:Λοιπόν για πες μου τα νέα σου ,
πως πάει με την Νάντια
Ε:Χωρίσαμε
Τ:Ωω λυπάμαι
Ε:Ας αλλάξουμε θέμα για πες μου
πως πήγε η επίσκεψη της μαμάς σου ;
Τ:Πφφ μια χαρά αλλά ξέρεις τώρα όλη την ώρα μου λέει ότι πρέπει να βρω κάποιον
Ε:Δεν την αδικώ
Τ:έχεις κάποιον κατά νου αγαπητέ συνεργάτη ;
Ε:Χμμ εμένα?
Σκάσαμε στα γέλια και οι δυο και συνέχισε η βραδιά με πολλά αστεία και πολλά ποτήρια κόκκινο κρασί.
Η Τεσσα ίσα που μπορούσε να σταθεί στα πόδια της,ο Έντουαρντ προσφέρθηκε να την γυρίσει σπίτι και έφυγαν από το εστιατόριο αργά το βράδυ.
Οταν την γύρισε την συνόδευσε μέχρι την είσοδο του σπιτιού
Τ:Είχε πολυ πλάκα να το ξανά κάνουμε!
Ε:ευχαρίστως!
Τ:καληνύχτα τα λέμε την Δευτέρα του είπε και τον αγκάλιασε , Κοιταχτήκαν για λίγα λεπτά στα μάτια και την φίλησε στο μάγουλο. (Αυτό το βλέμμα του δεν ήταν πολυ φιλικό). Μπήκε αθόρυβα στο σπίτι και πήγε για ύπνο.
*
Το Σαββατοκύριακο πέρασε πολυ γρήγορα αλλά ήταν ωραίο ευτυχώς η Τεσσα κατάφερε να ξεκουραστεί και λίγο.Έκανε πολλές βόλτες με τα παιδιά επισκέφτηκαν το Ατομιουμ και τους έκανε ξενάγηση ο Έντουαρντ μιας που παλιότερα είχε δουλέψει σαν ξεναγός. Την Κυριακή που είχε καλύτερο καιρό ,πήγαν σε ένα πολυσύχναστο πάρκο και έκαναν πικ-νικ
Τ:Τι γρήγορα που πέρασαν οι μέρες αύριο έχουμε πάλι δουλειά
Ε:Πφφ ναι και ο αυτός ο Μελιορν ανυπόφορος βρε παιδί μου !!
Ν:αλήθεια?
Τ:Οχι αυτή είναι η γνώμη του Έντουαρντ
Ε:εσένα σε συμπαθεί για αυτό σου φέρεται ωραία , πρόσεχε! είπε χαμηλόφωνα
Τ:χαχα γιατί?
Ε:Για να μην γίνεις η άλλη του γραμματέας είπε της έριξε ένα πονηρό βλέμμα
Τ:ΕΕ ντροπή σου είπε και τον σκούντηξε
Ν:απαπαπα!!
Γ:Ανώμαλε Εντ! είπε και όλοι έσκασαν στα γέλια.
Ξαφνικά το κινητό της Τεσσας χτυπησε ,το σήκωσα χωρίς να δω ποιος ήταν.
Τ:Εμπρός ;
Μ:Καλησπέρα Τεσσα
Τ:Μελιορν?!
Μ:Ναι εγώ είμαι, έχεις ξεχάσει να μου στείλεις τις ιδέες της νέας μας διαφήμισης
Τ:Α με συγχωρείς αλλά δεν είμαι σπίτι τώρα
Μ:Εντάξει όταν μπορέσεις
KAMU SEDANG MEMBACA
Guilty Thoughts # 1ο Βιβλίο
Fiksi PenggemarΗ 18χρονη Τεσσα μαζί με την κολλητή της Νόρα αποφασίζουν να επιστρεψουν στο Βέλγιο για να επισκεφτούν το αγόρι της Τεσσας τον Ιβάν . Όταν επιστρέψει θα λάβει μια επιστολή που θα της αλλάξει την ζωή μια νέα ευκαιρία για δουλειά και μια επιστροφή στο...