Ήταν αργά το βράδυ όταν ο Μελιορν είδε την αναπάντητη της Τεσσας.Η Άλις βγήκε από το μπάνιο φορώντας τα εσώρουχα της.
Α:Μελ άσε το κινητό του σου !
Ο Μελ την κοίταξε και μετά συνέχισε να κοιτάει το κινητό του αγνοώντας την. Εκείνη τον πλησίασε και ανέβηκε πάνω του . Ήταν έτοιμος να στείλει μήνυμα στην Τεσσα όταν η Άλις του άρπαξε το κινητό και το πέταξε στην άλλη άκρη του κρεβατιού.
Μ:Άλις!
Α:Δεν θες να περάσουμε λίγο χρόνο μαζί ; είπε και του έκλεισε το μάτι
Μ:Οχι θέλω να κατεβείς από πάνω μου και να μου φέρεις το κινητό μου
Α:Εντάξει είπε απογοητευμένη.
Με το ένα χέρι έκανε να πιάσει το κινητό από την άλλη πλευρά του κρεβατιού και με το άλλο του κατέβαζε το εσώρουχο. Όταν έπιασε το κινητό του είχε ήδη κατεβάσει το εσώρουχο.
Μ:Τι κάνεις εκεί;
Α:ελα που δεν ξέρεις είπε και του το έπιασε , άρχισε να ανέβω κατεβάζει το χέρι της . Ο Μελιορν της πήρε το χέρι και το έσπρωξε μακριά.
Μ:ΣΗΚΩ ΤΩΡΑ ΑΜΕΣΩΣ!!
Α:Γιατί μου φωνάζεις!
Μ:ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ,
Α:Δεν το είπες
Μ:Θα κοιμηθείς στα σαλόνι απόψε αντε καληνύχτα !!είπε και μπήκε κάτω από το πάπλωμα. Η Άλις σηκώθηκε και πήρε μια κουβέρτα και το μαξιλάρι της. Πριν φύγει απο το δωμάτιο γύρισε και του είπε :
Είσαι πολυ ξενέρωτος πάντως !
Ο Μελιορν την αγνόησε ,άνοιξε το κινητό του και έστειλε μήνυμα στην Τεσσα.
Μ- Συγγνώμη για το ακατάλληλο της ώρας
Τ-Δεν πειράζει
Μ-Τι κάνεις;
Τ-καλα είμαι εσυ;
Μ- Αρκετά καλά ,αλλά πρέπει να μιλήσουμε
Τ:περί τίνος πρόκειται;
Μ:Θες να πάμε ναι καφέ, σαν συνεργάτες βέβαια
Τ:Εντάξει, αλλά έχω κάτι πράγματα να κάνω στο σπίτι
Μ:Ε τότε , θα έρθω από εκεί
Τ:ωραία κανονίστηκε τότε
Μ:ναι, καληνύχτα
Μ:επίσης!
**
Η Τεσσα άφησε το κινητό της και ξάπλωσε , στο πρόσωπο της είχε σχηματιστεί ένα χαμόγελο.***
(Την άλλη μέρα)
Ο Μελιορν ήταν στο γραφείο του και παρακολουθούσε από το τζάμι του την Τεσσα ,η οποία μιλούσε με τον Έντουαρντ. Δεν μπορούσε να σταματήσει να την σκέφτεται , το απαλά μαλλιά της, τα ζωηρά της μάτια όλα πάνω της τον προκαλούσαν.
**
Ο Έντουαρντ έπιασε το βλέμμα του Μελιορν και τον αγνόησε, και έκανε ενα καλό ανέκδοτο στην Τεσσα και έσκασαν στα γέλια.
Η Τεσσα συνειδητοποίησε ότι είχε περάσει πολυ ώρα στον διάδρομο και σκέφτηκε ότι έπρεπε να γυρίσει στο γραφείο της.
Τ:Λοιπόν άντε να δουλέψουμε τώρα
Ε:εντάξει τα λέμε μετά!
Τ:σίγουρα!
Είπε και πήρε ο καθένας τον δρόμο του.
**
Η Τζοάννα είχε αναλάβει την διεύθυνση και είχε ορίσει για δεξί της χέρι τον γιο της. Βέβαια αυτό δεν άρεσε στην Αλις ,της άρεσε να βλέπει τον Μελιορν να διοικεί, ευτυχώς για εκείνον είχε μείνει σπίτι δεν είχε δουλειά να είναι στην εταιρεία.
***
Η Νόρα και ο Γιώργος έφτιαξαν, τα πράγματα τους και μετά πήγαν έξω. Η Νόρα του πρότεινε να πάνε για γλυκό, έτσι και πήγαμε για βάφλες.
Σε ένα κοντινό μαγαζί έφτιαχναν πολυ ωραίες σπιτικές βάφλες, ούτως συ άλλος το Βέλγιο ήταν γνωστό για τις βάφλες του.
Γ:Μμ είναι όντως πολυ νόστιμες οι βάφλες τους εδώ
Ν:Ναι για αυτό φημίζεται και το μαγαζί άλλωστε!
Γ:χαίρομαι που θα έρθεις μαζί μου στην Ελλάδα
Ν:δεν θα σε άφηνα να φύγεις
Γ:το ξέρω
Ν:χαίρομαι
Έγειρε και την φίλησε στο στόμα είχε γεύση μέλι και φρέσκα φρούτα. Αργότερα έκαναν μια μικρή βόλτα μιας που είχαν χρόνο μπροστά τους.Η Νόρα σκεφτόταν ότι θα της έλειπε το Βέλγιο ,αλλά θα ήταν με το αγόρι που αγαπάει.
**
Είχε πάει 7 το βράδυ και η Τεσσα ανυπομονούσε να δει τον Μελιορν, γιατί η αλήθεια είναι ότι στην δουλειά δεν είχαν την ευκαιρία να μιλήσουν, λόγω του ότι Η Τζοάννα της είχε πολλές δουλειές .
Η Νόρα και η Τεσσα μπήκαν στο αμάξι του Γιώργου και εκείνος έβαλε μπρος για το αεροδρόμιο. Όταν έφτασαν εκεί, είχαν μισή ώρα στην διάθεση τους πριν την πτήση ,έτσι λοιπόν η Τεσσα τους αγκάλιασε και τους ευχήθηκε καλό ταξίδι.
**
Πήρε ένα ταξί για να γυρίσει,βέβαια ένιωθε τύψεις που είχε αφήσει έτσι γρήγορα τα παιδιά αλλά θα τα ξανά έβλεπε σύντομα. Όταν γύρισε σπίτι της, μπήκε για ένα μπάνιο , μετά άνοιξε την ντουλάπα της για να βρει τι θα βάλει.Διάλεξε ένα σκούρο ροζ ζιβάγκο φόρεμα.
YOU ARE READING
Guilty Thoughts # 1ο Βιβλίο
FanfictionΗ 18χρονη Τεσσα μαζί με την κολλητή της Νόρα αποφασίζουν να επιστρεψουν στο Βέλγιο για να επισκεφτούν το αγόρι της Τεσσας τον Ιβάν . Όταν επιστρέψει θα λάβει μια επιστολή που θα της αλλάξει την ζωή μια νέα ευκαιρία για δουλειά και μια επιστροφή στο...