Η φωτιά καεί μέσα μου βαθιά
Και εσυ φεύγεις μακριά
Πόσο θα ήθελα να σε ρίξω στην φωτιά μου
Για να σε έχω ,μόνο εγώ κοντά μου
Ο φθόνος είναι ύπουλος το ξέρω καλά
Αλλά δεν μπορώ να μείνω μακριάΜα με πρόλαβε ο παθιασμένος άλλος
Που την καρδιά σου κυριεύει
Αλλά εμένα δε με χωνεύειΌταν καις από τη άγρια φωτιά του ,Θα είμαι εκεί να θεραπεύσω τις πληγές σου
Μα εσένα δεν θα σε νοιάζει
Γιατί την καρδιά σου ,θα την έχει κάνει δικιά του και άσχημα παιχνίδια με το μυαλό σου θα παίζειΟ Έντουαρντ έγραφε και την
τελευταία πρόταση του ποιήματος όταν ο Ντιόν μπήκε στο γραφείο του.
Ν:Τι κάνεις εκεί;
Ε:έγραφα ένα ποίημα άλλα δεν θέλω να το δώσω
Ν:Γιατί;
Ε:Γιατί είναι για την Τέσσα
Ν:Αω
Ε:ποιημα απογοήτευσης
Ν:Αα για να το εδώ !!
Πριν προλάβει να διαμαρτυρηθεί του είχε πάρει το χαρτί απο τα χέρια
Ν:Είναι υπέροχο!
Ε:Δεν είναι για τον διαγωνισμό όμως
Ας το πετάξω καλύτερα είπε και το πέταξε στον κουβά.
Ν:Γιατι το πέταξες καλέ ; θα κέρδισες με αυτή την μπούρδα
Ε: Δεν με νοιάζει, πάω να μιλήσω στην Άλις είπε και έφυγε απο το γραφείο.
Ο Ντιόν πήρε το χαρτί από τον κουβά και το έβαλε στην τσέπη του.
Ν:τώρα μάλιστα ,ταξιδάκι σου έρχομαι
**
Πήγε στην κουζίνα και την βρήκε να βράζει νερό για καφέ. Εκείνη γύρισε και του έκλεισε το μάτι.
Α:μπορούν να έρθουν οι φίλες μου τελικά
Ε:Τέλεια!
Α:Ναι ελα από το σπίτι μου στις εννέα
Ε:Ε κάτσε ,δεν θα μου πεις την διεύθυνση σου ;
Α:ΑΑ ναι είπε και έγραψε πάνω σε μια χαρτοπετσέτα την διεύθυνση της , του το έδωσε και τον κοίταξε στα μάτια
Α:Θα σου αρέσουν οι φίλες μου
Ε:το ελπίζω είπε και έφυγε χαρούμενος με την χαρτοπετσέτα στο χέρι. Ήλπιζε ότι απόψε θα ήταν η βραδιά του.Έπρεπε να ξεπεράσει την Τέσσα και γρήγορα μάλιστα.
**
Ήταν βράδυ και η Τεσσα σκέφτηκε να βγει έξω με μια φίλη της να διασκεδάσει να πάει σε ένα club .Ετσι βρήκε την ευκαιρία και τηλεφώνησε σε μια παλιά καλή της φίλη,την Σάντρα, μια ευδιάθετη και ντροπαλή κοπέλα, γύρω στα δεκαεφτά ,η οποία όμως δεν δίσταζε να βοηθήσει στις δύσκολες καταστάσεις .
Τ:Πάμε στο Rozo club;
Σ:αμε γιατί όχι τι ώρα να έρθω να σε πάρω;
Στην περίπτωση αυτή η Σάντρα, δεν είχε κάποιο μεταφορικό μέσο απλώς της άρεσε που θα ερχόταν αυτή για να πάνε.
Τ:ελα σε μια ώρα είπε και έκλεισε το τηλέφωνο. Γέμισε την μπανιέρα με νερό και μπήκε μέσα να ηρεμήσει.
**
Ο Έντουαρντ , η Άλις και τα κορίτσια ήταν στο αμάξι.
Α:είμαστε κοντά
Ε:πως το είπαμε το club;
Ν:Rozo club
Κ:είναι ωραίο μέρος σωστά γλύκα;
Ε:υποθέτω πως ναι
Κ:Μιλουσα στην Ντιάνα είπε και την φίλησε . Είχαν βρει πάρκινγκ και εκείνος το πάρκαρε αγνοώντας το γεγονός ότι οι δυο φίλες τις Άλις ήταν λεσβίες. Απογοητεύτηκε λίγο αλλά εξακολουθούσε να έχει ελπίδες.
**
Το club ήταν γεμάτο όλοι χόρευαν στον ρυθμό ενός ισπανικού τραγουδιού. Η Τέσσα χόρευε με την Σάντρα στην πίστα και τα φορέματα τους ήταν εκθαμβωτικά , η Τέσσα φορούσε ένα πράσινο κοντό φόρεμα και μαύρες γόβες, ενώ η Σάντρα ένα είχε βάλει ένα μακρύ μπλε φόρεμα και ασημί σανδάλια,μιας που δεν ήθελε να τραβήξει τα βλέμματα.
Η Τεσσα γύρισε λίγο το κεφάλι της και είδε λίγο πιο πέρα τον Έντουαρντ να χορεύει με μια κοπέλα με κόκκινα μαλλιά, του κολλούσε υπερβολικά και αυτός είχε περασμένα τα χέρια του στην μέση της μειώνοντας και την παραμικρή απόσταση που τους είχε απομείνει .Γύρισε το κεφάλι της και είδε ότι ήταν η Άλις.Δεν ταράχτηκε ίσα ίσα που το περίμενε, οτι θα ήταν τόσο διπρόσωπη .Δυο αγόρια πλησίασαν τα κορίτσια ο ένας ήταν ψηλός με ξανθά μαλλιά και πράσινα μάτια και ο άλλος με καστανό ξανθά μαλλιά και κάστανα μάτια ,ο οποίος φορούσε ένα μαύρο σκούφο.
Ε:Πως πάει κοπελιές θέλετε να χορέψουμε; εγώ είμαι ο Ερικ από εδώ ο φίλος μου Νις. Έδωσαν τα χέρια τους και δεν έχασαν ευκαιρία να χορέψουν με τα αγόρια η Τέσσα με τον Έρικ και η Σάντρα με τον Νις.
Η θερμοκρασία ανέβαινε και όλοι δεν σταματούσαν να χορεύουν. Η Τέσσα είχε έρθει πολύ κοντά με τον Ερικ και τώρα είχαν καθίσει σε ένα καναπέ και φιλιόντουσαν παθιασμένα ,εκείνος είχε περάσει το χέρι του κάτω από το φόρεμα της και την χάιδευε ενώ εκείνη έλιωσε στην αγκαλιά του.
Κατά τις 2 το ξημέρωμα ,από το club έφυγε η Σάντρα με τον Νις ,εκείνος την συνόδεψε σαν καλός τζέντλεμαν στο σπίτι της παρόλο που ,εκείνη επέμενε να βοηθήσει την Τέσσα να γυρίσει σπίτι . Η Τεσσα και ο Έρικ έφυγαν με το μηχανάκι και πήγαν στο διαμέρισμα του αφού αυτό ήταν πιο κοντά . Όσο για τον Έντουαρντ και τα κορίτσια είχαν φύγει νωρίτερα και είχαν αφήσει τα κορίτσια στο σπίτι τους και τώρα είχαν απομείνει οι δυο τους να φιλιούνται μέσα στο αμάξι.
Α:Ελα σπίτι μου του ψιθύρισε παιχνιδιάρικα
Ε:Ο Μελιορν;
Α:Λείπει
Ε:Πάμε τότε
Μπήκαν μέσα και πέρασαν ήσυχα προς την κρεβατοκάμαρα.Εκείνος έκλεισε την πόρτα πίσω του και την πήρε στην αγκαλιά του , την ακούμπησε πάνω στην πόρτα .Άρχισαν να φιλιούνται και εκείνος την άφησε κάτω, για να μπορέσουν να γδυθούν.Οταν γδύθηκαν την πήρε και την άφησε πάνω στο κρεβάτι πήγε απο πάνω της και άρχισε να την φιλάει και να την χουφτώνει ,εκείνη είχε κοκκινήσει απο επιθυμία .Εκείνος γύρισε και την κοίταξε
Α:Γιατί σταμάτησες είπε βαριά ανασαίνοντας
Ε:Θες να συνεχίσω;
Α:Μμ ναι
Εκείνος της άνοιξε τα πόδια και μπήκε μέσα της εκείνη την στιγμή ,αυτή γατζώθηκε πάνω του ξεχνώντας ,ότι σύντομα θα παντρευόταν τον Μελιορν και όλη αυτή η πολυτέλεια θα χανόταν.
Ο Μελιορν έλειπε από το σπιτι, είχε πάει με το αμάξι έξω από το σπίτι της Τέσσας χωρίς να της έχει στείλει κάποιο μήνυμα,ήθελε να της κάνει έκπληξη αλλά μάλλον του την έκανε εκείνη γιατί δεν άνοιγε την πόρτα.
**
Ο Έρικ στρίμωξε την Τέσσα στον τοίχο
Ε:εισαι έτοιμη μωρό μου;
Τ:Ναι είπε και κόλλησε πάνω του και άρχισαν να φιλιούνται παθιασμένα.
Εκείνη του έβγαλε του πουκάμισο και εκείνος της έβγαλε το φόρεμα .Έπιασε τα χέρια της και τα κόλλησε στον τοίχο για να την ακινητοποιήσει . Τα πόδια της ήταν γύρω από την μέση του και απολάμβαναν την θέρμη του του κορμιού του, που πήγαινε μπρος πίσω και εκείνη δεν μπορούσε να αναπνεύσει.Ξαπλωσαν στο κρεβάτι και προσπαθούσαν βάναυσα να μην ξεκολλήσουν ο ένας απο τον άλλον όσο και αν ίδρωναν.Ακουγόταν λαχανιασμένη η ανάσα της αλλά δεν ήταν κουρασμένη , ούτε και εκείνος έτσι κάνεις δεν κοιμήθηκε εκείνη την νύχτα.
**
(Το άλλο πρωί )
Η Τέσσα ξύπνησε και δεν θυμόταν που ήταν. Κοίταξε δίπλα της και είδε έναν ξανθό άντρα και τότε θυμήθηκε. Η ώρα ήταν 9 (γαμώτο έχω αργήσει ). Σηκώθηκε αργά και πήγε να ντυθεί ο Έρικ σηκώθηκε , πήγε απο πίσω της και τη αγκάλιασε εκείνη ξαφνιάστηκε και γύρισε το βλέμμα της προς τα πίσω
Ε:Μμ καλημέρα Τεσσ
Τ:καλημέρα Έρικ έχω αργήσει για την δουλειά πρέπει να φύγω είπε και έκανε να φύγει
Ε:Μωρό μου ,θα πας με το φόρεμα στην δουλειά ;
Τότε η Τεσσα συνειδητοποίησε ότι φορούσε ακατάλληλα ρούχα για την εταιρεία και απελπίστηκε. Εκείνος το κατάλαβε από το την έκφραση του προσώπου της .
Ε:εχω ένα παντελόνι και ένα πουκάμισο που μπορεί να σου κάνουν
Τ:Αχ με σώζεις του είπε και τον φίλησε.
Ντύθηκε ,έβαλε ένα μαύρο μεταξωτό πουκάμισο και ένα μπεζ παντελόνι ευτυχώς που της έκαναν τα ρούχα γιατί αλλιώς θα έπρεπε να γυρίσει σπιτι και αυτό θα της έπαιρνε πολυ χρόνο .Άρπαξε το κράνος του Έρικ και του είπε :Μπορείς να με πας;
Ε:φυσικά και μπορώ είπε και πήρε το κράνος του από το χέρι της.
Με την μηχανή του Έρικ έφτασαν στην εταιρεία περίπου στις 9:45.Ο Έρικ την αγκάλιασε και της είπε: υποσχέσου μου ότι δεν θα με ξεχάσεις.
Τ:Το υπόσχομαι
Τότε ο Έρικ έβγαλε έναν μαρκαδόρο και της έγραψε το τηλέφωνο του στο χέρι της.
Ο Μελιορν μπήκε στο γραφείο του ευτυχώς δεν τον είδε η Τζοάννα γιατί θα του έκανε κήρυγμα που είχε αργήσει,βεβαια εκείνο που τον απασχολούσε περισσότερο αναρωτιόταν γιατί η Τέσσα δεν ήταν σπιτι της χθες . Εκείνος δεν κοιμήθηκε καθόλου ,όταν είδε ότι δεν ήταν εκεί μπήκε στο αμάξι του και έφυγε για το σπιτι βέβαια όταν έφτασε εκεί έμεινε στο αμάξι, γιατί δεν ήθελε να πάει σπιτι .
Μετά από λίγο μπήκε η Τζοάννα στο γραφείο του.
Μ:Καλημέρα
Τζ:Άργησες
Μ:Δεν θα ξανά γίνει είπε με απολογητικό ύφος
Τζ:Που ήσουν χθες το βράδυ ;
Μ:Δεν μπορώ να μιλήσω τώρα έχω δουλειά , θα τα πούμε μετά
Τζ:καλα ,θα περιμένω
Μ:Ωραία
Έφυγε από το γραφείο αφήνοντας τον να σκεφτεί μια δικαιολογία και πήγε στην γραφείο της, είχε πιο σημαντικά θέματα για να ασχοληθεί. Δεν πρόλαβε καλά καλά να καθίσει στην καρέκλα της και μπήκε στο γραφείο της ο Ντιόν .
Ν:Καλημέρα σου έφερε το ποίημα είπε και της το έτεινε
Τζ:Πολυ ωραία είπε και το πήρε από το χέρι του. Παραξενεύτηκε ,διότι ο Ντιόν δεν ήταν από τους ανθρώπους που έγραφαν ποιήματα ,αλλά ποιος ξέρει μπορεί με τον καιρό να είχε αλλάξει.
Ο Έντουαρντ ήταν στο γραφείο του πιο χαρούμενος από ποτέ (Μια σου και μια μου Μελιορν 😂) Μετά απο λίγα λεπτά η Άλις μπήκε στο γραφείο του ,εκείνος πήγε και κατέβασε τα ρολά
Ε:Μμ ήρθες
Α:Δεν μπορούσα να μείνω μακρυά σου
Ε:χαίρομαι που το ακούω είπε και της χάιδεψε το πηγούνι.
**
Ο Γιώργος πήγε την Νορα στο αεροδρόμιο. Θα της έλειπε πολυ η Νόρα αλλά ήδη είχαν περάσει αρκετό χρόνο μαζί . Άλλωστε θα την ξανά έβλεπε σύντομα.
Ν:Πφφ πέρασαν γρήγορα οι μέρες
Γ:Το ξέρω
Ν:Θα μου λείψεις του είπε και τoν αγκάλιασε σφιχτά.
YOU ARE READING
Guilty Thoughts # 1ο Βιβλίο
FanfictionΗ 18χρονη Τεσσα μαζί με την κολλητή της Νόρα αποφασίζουν να επιστρεψουν στο Βέλγιο για να επισκεφτούν το αγόρι της Τεσσας τον Ιβάν . Όταν επιστρέψει θα λάβει μια επιστολή που θα της αλλάξει την ζωή μια νέα ευκαιρία για δουλειά και μια επιστροφή στο...