chapter 6

10 3 0
                                    

Ο Έντουαρντ ήρθε νωρίς στην εταιρίες μαζί με την Τεσσα, ένιωθε ανακουφισμένος  λόγω του ότι ο Μελιορν δεν είχε έρθει ακόμη.

(ευτυχώς μπορώ να μιλήσω μαζί της
Γιατί οπότε είναι εδώ δεν την αφήνει ήσυχη και εντάξει είναι γραμματέας του αλλά.Αυτή βέβαια φαίνεται να ευχαριστιέται την παρέα του και πολυ μάλιστα 😓. Πω μακάρι ο Μελιορν να παντρευτεί την Άλις)
Ο Λόγος που ο Μελιορν δεν τον συμπαθούσε ήταν επειδή έστηνε αυτί και μάθαινε όλα τα πράγματα που συνέβαιναν.Ειπε  να σταματήσει να σκέφτεται αυτά τα πράγματα και να κάνει καμία δουλειά καλύτερα.
***
Η Νόρα δεν ήθελε να ξυπνήσει τον Γιώργο ο οποίος κοιμόταν γαλήνια στο κρεβάτι του, έτσι είπε να του φέρει πρωινό στο κρεβάτι.
(Αφου μαγείρευε για εμάς έπρεπε να του ανταποδώσω κάπως) άφησε τον δίσκο στο κομοδίνο και τον φίλησε στο μέτωπο.
Ν:Καλημέρα μωρό μου
Ο Γιώργος ξύπνησε και έτριψε τα μάτια του (αχ αυτά τα μάτια του..) Γ:καλημέρα όμορφη είπε και την φίλησε .
Κάθισε δίπλα του και έβαλε τον δίσκο
στο κρεβάτι.
Γ:Μμ είμαι πολυ τυχερός που σε έχω γυναίκα μου
Ν:και εγώ για άντρα μου.
***
Ο Μελιορν έφτασε καθυστερημένα στην δουλειά του είχε σκάσει το λάστιχο και έπρεπε να το αλλάξει. Βρήκε και ένα γράμμα στον υαλοκαθαριστήρα.
Ελπίζω να μην αργήσεις για την δουλειά γλυκα ~  Αλις~
(Δεν φτάνει που θα την παντρευτώ, έχω να ασχολούμαι και με αυτό 🙄)

***
Η Τεσσα έφτιαξε καφέ στην κουζίνα της εταιρείας, όταν μπήκε ο Μελιορν έδειχνε κουρασμένος είπα να του δώσω μια κούπα καφέ τον πλησίασα και τον φώναξα. Εκείνος σταμάτησε και ήρθε να πάρει τον καφέ του.
Μ:ευχαριστώ Τεσσα
Τ:παρακαλω ,εμ να σε ρωτήσω όλα καλά ;
Μ:Ναι , απλά μου έσκασε το λάστιχο στον δρόμο για την δουλειά.
Τ:Εννοώ εσυ πως είσαι ;
Μ:καλά είμαι και πάλι ευχαριστώ για τον καφέ είπε και πήγε στο γραφείο του ,χωρίς να της χαμογελάσει.
(Κάτι δεν πήγαινε καλά ,πρέπει να μάθω τι)
*
Μισή ώρα πριν  από το σχόλασμα ο Μελιορν αποφάσισε να μιλήσει στην Τεσσα για την Άλις .Πήγε στο γραφείο της και στάθηκε στο κατώφλι της ανοιχτής πόρτας.
Μ :Τεσσα έχεις λίγο χρόνο να σου μιλήσω ;
Τ:φυσικά και έχω

Πέρασε μέσα και κάθισε σε μια καρέκλα και έπλεξε τα χέρια του μεταξύ τους.
Μ:Σε 2 μέρες θα έρθει  η μητέρα μου στην εταιρεία
Τ:Α και αυτό είναι καλό να υποθέσω;
Μ:ναι κ οχι
Τ:Γιατί;
Μ:Θα βλέπουμε πιο συχνά την Άλις
Τ:τι ;;
***
Ο Έντουαρντ ξεκόλλησε το κεφάλι του από τον τοίχο και χαμογέλασε πλατιά
**
(Μετά από δυο μέρες)
Ή Άλις είχε φέρει τα πράγματα της και είχε εγκατασταθεί στο σπίτι του Μελιορν κάτι που του ίδιου δεν του άρεσε καθόλου γιατί κάθε φορά που θα ξυπνούσε θα ήξερε ότι ήταν και αυτή εκεί.
Το ταξί άφησε την Τζοαννα  έξω από την εταιρεία, την οποία  είχε δημιουργήσει με τόσο κόπο. Ήταν καιρός να δει πως πήγαιναν  τα πράγματα.
***
Ο Μελιορν έρθει νωρίτερα στην εταιρεία και είχε πει και στην Άλις να έρθει. Όταν έφτασε την είδε και κατάλαβε γιατί την είχε ερωτευτεί εκεινο τον καιρό.
Φορούσε ένα μπλε κολλητό μακρή φόρεμα που τόνιζε το πράσινο των ματιών της και έκανε αντίθεση με τα κόκκινα μαλλιά της.Περπατησε με τρομερή αποφασιστικότητα προς το μέρος του.
Α:Ανυπομονώ να δω την μαμά
Μ:Ήρθε η μέρα λοιπόν
Η Άλις του έπιασε το χέρι και εκείνος γύρισε και την κοίταξε με ένα λάγνο βλέμμα. Η Άλις το πρόσεξε και γύρισε και τον κοίταξε ,εκείνος ένιωσε άβολα και έστρεψε άλλου το βλέμμα του.
***
Η Τζοάννα έφτασε στο 10 όροφο και πήγε να βρει το γραφείο του γιου του.
Περπατούσε γρήγορα στο διάδρομο και σκόνταψε πάνω σε μια κοπέλα.
Τζ:Συνγνώμη γλυκιά μου έψαχνα τον γιο μου.
Τ:Δεν πειραζει
Η Τεσσα επεξεργάστηκε την γυναίκα που είχε απέναντι της και πρόσεξε ότι έμοιαζε παρα πολυ στον Μελιορν, είχε το ίδιο κάστανο χρώμα μαλλιών και το ίδιο χρώμα ματιών .
Εσείς πρεπει να είστε η μητέρα του Μελιορν της είπε
Τζ:Ναι εγώ είμαι, Τζοαννα Σκετσ το δικο σου;
Τ:Τεσσα Λονγκάιλαντ η γραμματέας του γιου σας
Τζ:Η κόρη της Βερόνικας;
Τ:Ναι αλλά πως το ξέρετε αυτό ;
Τζ:Θα σου εξηγήσω αργότερα, μπορείς να με πας στον Μελ;
Τ:Ναι περαστε από εδώ είπε και την παραμέρισε για να την οδηγήσει στο γραφείο του γιου της.
***
Η Τζοάννα μπήκε στο γραφείο και όταν είδε τον γιο της έτρεξε να τον αγκαλιάσει. Είχε να τον δει τρία χρόνια λόγω της δουλειάς της.
Τζ:Μελ παιδι μου, πως μεγάλωσες έτσι,ολόκληρος άντρας έγινες. Και εσυ Άλις κούκλα είσαι (αν και λίγο ανήθικη αλλά θα στρωσεις που θα παει )
Α:Μητέρα τι κανετε;
Τζ :Καλά Άλις μου
Μ:Χαίρομαι που σε βλεπω Μαμά
Τζ:και εγω, λοιπόν ποτε με το καλό ο γάμος;
Μ:Τον Ιανουάριο μαμά είπε με αγανάκτηση
Τζ:υπέροχα , γιατί δεν πάτε μια βόλτα; θα μείνω εγώ εδώ
Μ:Δεν νομίζω ότι...
Α:υπέροχη ιδέα πάμε Μελ είπε και τον άρπαξε από το χέρι και τον τράβηξε
Η Τζοάννα τους είδες να φεύγουν μαζί
και απολάμβανε το γεγονός οτι ο γιος της είχε βρει μια κοπέλα να παντρευτεί. Πήγε να καθίσει στο γραφείο και άνοιξε τον υπολογιστή.
***
Η Τεσσα ήταν στο διάδρομο και είχε πιάσει κουβέντα με τον Έντουαρντ όταν είδα τον Μελιορν να φεύγει με την Άλις ,λάθος σκέφτηκε διορθώνοντας τον εαυτό της ,η Άλις τον τραβούσε .
Ε:και για αυτό θέλω να έρθεις αύριο το βράδυ σπίτι μου τι λες;
Τ:Εε; είπε η Τεσσα συνειδητοποιώντας ότι είχε αφερεθεί .
Ε:Λέω θα έρθεις αύριο το βράδυ σπίτι μου για να με βοηθήσεις να μαγειρέψω για του δικούς μου που έρχονται; καλά χάζεψες;
Τ:Ναι
Ε:θα έρθεις;
Τ:Οχι το ναι ήταν για το χάζεψα
Ε:Αα, γιατί οχι;
Τ:εχω να πάω τον Γιώργο και την Νορα στο αεροδρόμιο θα γυρίσουν πισω στην Ελλάδα.
Ε:Άρα θα έχεις το σπίτι δικό σου Ε;
Τ:Ναι 😄, αλλά η Νορα θα ξανά έρθει λίγες μέρες μετά.(πρέπει να μάθω τι έγινε με τον Μελ σκέφτηκε)
Ε:κατάλαβα είπε και έφυγε για να τελειώσει μια δουλειά που είχε αφήσει στην μέση. Η Τεσσα γύρισε στο γραφείο της και μετά από λίγη ώρα τηλεφώνησε στον Μελιορν, αλλά εκείνος δεν το σήκωσε. Δεν μπορούσε να σκεφτεί για ποιον λόγο δεν μπορούσε να της απαντήσεις ή μάλλον μπορούσε αλλα και μόνο στην σκέψη νευρίαζε.Ισως ή σχέση τους να μην ήταν τόσο επαγγελματική τελικά σκέφτηκε και κατσούφιασε.

Guilty Thoughts  # 1ο ΒιβλίοWhere stories live. Discover now