😌

297 26 2
                                    

Gambar tu lah yang dilukis oleh Zass haritu.Okay👌.

_______________________

Moon dengan perlahan menghampiri orang itu dari belakang.

"WARGHHHHHHH"

GEDEBUSHH!

Orang itu jatuh menghempap lantai kerana terkejut.Moon lantas ketawa tidak berhenti-henti.

"Apa la kau ni Zass..pftt..Hahaha"Moon sambung ketawa.Muka Zass sudah Merah padam.Malu campur Marah.

Zass lantas bangun lalu menepuk nepuk bajunya sedikit yang berdebu.Dia lalu menghampiri ke arah Rak Roti.Moon mengikuti Zass.

Zass mengambil sebungkus roti dan pergi ke kaunter bayaran.Tiba-tiba Zass berhenti mengejut membuatkan Moon hampir terlanggar Zass.Zass perlahan lahan mengambil kek buah di dalam tempat yang orang selalu letak kek😅.Dia pun menuju ke kaunter bayaran.

'Harga semua RM21.50'

Zass mengambil duit di dalam poketnya.Hanya ada RM15.00.Murung Zass seketika.Moon yang melihat keadaan tersebut terus ke hadapan cashier.

"Nah"duit berjumlah RM50 diberi kepada cashier tersebut.Zass terkedu melihat perbuatan Moon.

Skip lepas kluar kedai~
__________________

"Kenapa kau nak beli kek"tanya Moon sambil menutup pintu kedai.Zass lantas menggapai tangan Moon.Muka Moon menjadi merah.

Zass menulis di tapak tangan Moon meggunakan jari telunjuknya.

'Harini Birthday Mak Aku'

Moon menganggukkan kepalanya.Zass lantas melepaskan tangan Moon.Moon pun mencebikkan bibirnya.

"Alahhhh,kenapa lepas"Moon pout.

Zass hanya mengendahkan Moon lantas berjalan pulang.Moon hanya berhenti di hadapan kedai melihat Zass pergi.

Tiba tiba Zass memusingkan badannya lalu membongkok kan badannya sedikit.Ingin mengucapkan terima kasih.Moon hanya mengenyitkan matanya sambil tersenyum lebar.

Dengan langkah yang pantas dia pulang ke rumah dengan tangan yang kosong.

TBC~

Sorry part ni pendek jer macam biasa tapi ni paling pendek 😖.

»»-> ℓσνє уσυ мя. мυтє! (zαѕѕσση)Where stories live. Discover now