I dunno 2

275 23 0
                                    

Bukan update senanya =^=








Tipu jer =^=


































































_____________________

Moon berjalan seiring dengan Iman dan Alicia sambil menggosok gosok matanya.

"Ngantuk lagi ke?"tanya Iman prihatin.Rasanya Moon dah tidur hampir 3 jam dah.

"Tak lah,mamai"jawab Moon tersenyum.Alicia hanya memerhatikan mereka berdua.Tiba-tiba dia berhenti mengejut.

"Kenapa Alicia?"Moon membuat muka hairan.

"Kau x nak usha si Zass ke?"tanya Alicia sinis.

"YA LAHHH!AQ LUPA PASAL DIAA!"jerit Moon tetiba.

"Kalau macam tu jomlah cepat ke kantin"Iman mempercepatkan langkah nya dan diikuti oleh Moon dan Alicia.

Skip di Kantin~

"Heyyooo~"Moon dgn selamba badaknya duduk di sebelah Zass sambil memegang sepinggan brownies.Iman dan Alicia duduk dihadapan mereka berdua.

Zass hanya memandang mereka pelik.Sejak bila diorang start rehat ngan dia niyhhh?

Mereka bertiga mula memakan makanan yg telah dibeli/dibawa kecuali Zass yg sedang menyiapkan kerja sekolah yg diberikan cikgu tadi.

"Eh,Kau tak makan ke?"soal Moon sambil mengambil satu lagi brownies yg dibelinya.

Zass menulis sesuatu di permukaan buku nota nya lalu ditunjukkan kepada Moon.

Aku nak simpan duit.

Selepas Moon membaca dia terus memadam ayat itu.Tu kan buku sekolah.

Moon memandang muka Zass yg sedang menyiapkan homework itu dgn brownies nya beberapa kali.

Tak apalah,demi crush terchenta nya ia sanggup berkorban.

"Zass nah ambik la brownies ni,aq dah kenyang"pelawa Moon lalu menghulurkan pinggan tersebut ke arah Zass.

Zass hanya tersenyum lalu menundukkan sket kepalanya.Ingin berterima kasih.

"Korang aq gi lepak taman dulu tau"ucap Moon tersenyum hambar.Laparrr~T^T

Iman dan Alicia hanya mengangguk.

Moon mempercepatkan kakinya ke koperasi.Eheks~

__________________

Moon menggapai Sandwich Tuna,Air Kotak Susu Strawberry dan Roti pizza.
Dia lantas berjalan ke kaunter pembayaran.

"Semuanya RM6.30"

Moon menghulurkan RM10 kepada mak cik yg jaga koperasi tu.Selepas dia mendapat baki,dia membawa semua makanan yg dibelinya lalu duduk di meja di dalam koperasi tu.

Dia makan dgn senyap di situ.





TBC~

Maaf pendek dan sorry lambat upload part baru💦Homework asyik masuk jer😭

3 votes for next part🍃

»»-> ℓσνє уσυ мя. мυтє! (zαѕѕσση)Where stories live. Discover now