💨

276 20 0
                                    

Iman and Alicia situation ~

Selepas mereka bertiga selesai makan,mereka mengemas barang dan bersiap sedia untuk masuk ke kelas.

"Zass,kau nak masuk kelas ngan kitorang tak?"tanya Alicia sambil membawa bekal dan botol airnya.

Zass menggeleng kecil.

"Kami pergi dulu yer"Iman tersenyum.

Selepas melihat anggukan Zass,mereka lantas menuju ke Kelas.Dalam perjalanan kekelas~

"Alicia,jom pergi koperasi sekejap.Saya ingat nak beli correction tape baru.Yg saya punya dah nak habis"Ujar Iman lembut.Alicia menganggukkan kepalanya laju.

"Aq pun nak beli Pen Biru niyh"Alicia menarik tangan Iman ke arah koperasi.

Skip-Di Koperasi

Alicia menolak pintu di koperasi.Sesudah mereka masuk,mereka ternampak Moon yg sedang menikmati aiskrim sebagai dessert nya.

"Oit Moon,kata pergi Taman.Rupanya kau duk melantak kat sini ea?"Perli Alicia.Iman ketawa kecil di belakang Alicia.

"Aq laparrrrrrrrr,nak buat macam mana"Moon membuat muka kesian.

"Yg kau bagi semua makanan kau kat Zass kenapa?Kongsi jer la"kata Alicia.

"Aq kesian tgk dia,waktu rehat,kekadang makan kekadang tak"sayu suara Moon.

"Tapi...."

"Biarkan jer la Moon tu,Tak salah dia nk tolong org"Iman mempertahankan Moon.

(Tolong org?Dgn mencuri!?-sorry abaikan.Tiber author teringt😂😂)

"Haihh,yer lah"Alicia mengeluh memandang Moon yg sedang menggayut di lengan Iman.

=^=



KRINGG...KRINGG


"Jomlah,loceng dah bunyi"Moon membuang sampah lalu menarik tgn Iman dan Alicia.

"Aq rasa cam lupa sesuatu la"-Alicia

TBC~

Sorry pendek cam always cause Author x ada mood T~T.Cam nk buat fanfic baru=>=.

Nantikan~

»»-> ℓσνє уσυ мя. мυтє! (zαѕѕσση)Where stories live. Discover now