Franciaország, Párizs
” Mit csináljak, ha összevesztem a barátommal? „
” Békülés? „
” Mit csináljak, ha szerelmes belém a legjobb barátom? „
Ezekre a szavakra kerestem rá Googlen, mikor hazaértem a meleg otthonomba. Nem tudom mit tegyek, és tudom elkeseredett egy ötlet volt, de valahogy ezzel is nyugtatni akartam a belsőm, hogy minden rendben van. Sajnos már semmi nincs rendben. Elrontottuk. Először ő, hogy nem szólt, pedig a barátja vagyok elfogadtam volna, aztán én, mert elrohantam, miközben azt mondom elfogadtam volna a helyzetet. Talán mégse tudta volna feldolgozni az agyam? Sőt! Nem tudta felfogni az agyam, mert nem is akarta. Túl sok érzelem és rengeteg változás. Mint amikor nézed az elcsépelt romantikus szappanoperákat. Jelenleg úgy érzem magam.
Fogalmam sincs, hogy rohanjak át hozzájuk, kérjek bocsánatot, és mondjam, hogy beszéljük meg? Hogy beszélhetnénk meg, ha még én se dolgoztam fel, hogy a legjobb barátom szeret, szerelemből. Életem során senki nem volt belém szerelemes, vagy csak azt se vettem észre. Ki tudja? Már semmit nem hiszek el a saját agyamnak se. Vak vagyok, vagy csak szimplán idióta? Mindkettő. Ha Dom nem mondja el, ha nem hallom meg, még mindig nem látnám azt, amit már bizonyára sokan észrevettek.
A szobám melegében ülök és csak figyelek ki az ablakon. Nézem a tájat az embereket. Keresem a nyugalmat és a harmóniát, ami a belsőmre jelenleg nem elmondható. Járt már valaki így? A legjobb barátom belém szeretett, és jelenleg azt se tudom, hogy én is szeretem e őt, vagy csak a testvérét, esetleg fordítva. Erre szokták mondani, hogy kicsúszott a lába alatt a talaj. Tényleg nem tudom, hogy hol állok. Az eddigi életelméletem a kukában landolt. A fejem már fáj a sok gondolkodástól, ahogy a szívem is a sok érzelemtől.
Ilyenkor csak elővenném az alkoholt, azt mondják az segít. Viszont mondok én valamit! Nem segít semmit, maximum addig, amíg ki nem józanodsz, de gondolj bele addig mennyi hülyeséget csinálsz, mennyi mindent kotyoksz ki. Aztán reggel ha felébredsz nem elég, hogy újra fáj a szíved és fáj mindened, mert leittad magad a sárgaföldig, de még szembesülnöd kell azzal is, hogy mit tettél, míg ki voltál ütve. Na ez nem hiányzik nekem! Nem kell a már elég katyvaszos életembe. Inkább küzdök így, pia és drog nélkül, minthogy utána még jobban bánjam a tetteim.
üzenen: Fáj
_______________
KAMU SEDANG MEMBACA
Viszonzatlan szerelem✓
Romansa„Nem tudom milyen, ha beteljesül a szerelem. A hiányodat ismerem, nem a jelenlétedet" A nagy üvegablakon kibámulva nézte a lány az Eiffel - tornyot . Milyen véletlen, hogy Párizsban, a szerelem városában nem kapja meg azt, akiért már évek óta oda va...