1.BÖLÜM

64 12 5
                                    




İYİ OKUMALAR

Yüzüme yoğun bir gün ışığı geldiğini hissedince küçük bir mırıltı çıkardım tam o sırada annemin o güzel sesiyle kendime geldim. "Hadi kalk kızım."  "Annecim ne olur beş dakikacık daha."  "Güzel gözlü kızım sen demedin mi Duru gelicek beraber üniversitenin yeni dönemi için alışveriş yapacağız kalk bakıyım hem Müge teyzenle beraber sizinle geleceğiz. Bizimde dükkan için almamız gereken şeyler var ayrıca birazda anneli kızlı vakit geçirmiş oluruz." Annemden bu sözleri duyunca yüzümde kocaman bir gülümseme oluştu heyecanla "Harika olur Queen'im bu arada bir ara planladığımız dövmeyide mi yaptırsak ha ne dersin hem Duru'da bir şeyler yaptırmak istiyordu dövme olarak bugün için randevu almıştı mesaj atıyım bizede alsın ne dersin?"  "Olur güzel kızım hem sanada 20 yaş hediyesi olur."  "Evet doğruya doğum günüm yaklaşıyor değil mi!"  Evet benim prensesimi kucağıma aldığım zaman yaklaşıyor hadi kalk beni lafa tutacağına hazırlan bakalım."

Yatağımdan kalktığım gibi elimi yüzümü yıkayıp dişlerimi fırçaladım saçıma çeki düzen verdikten sonra dolabımın başına geçerek rahat ve şık şeyler aramaya başladım sonuçta kıyafet deneyecektik giyinip çıkarmakla çok zaman harcardık bundan dolayı beyaz V yaka triko tişörtümü altına mavi renk dökümlü bir kot giydim hava soğuk olduğu için vazgeçemediğim flarımı boğazıma güzelce sabitledikten sonra sıra makyajıma gelmişti abartılı yapmayı sevmezdim yüzüme nemlendirici dağıtarak ellerimle yedirdim sıra rimele gelince dikkatle sürerek kirpiklerimi kıvırtlaştırıcının yardımıyla kıvırttım  son olarak vanilyalı dudak parlatıcımı dudağıma sürdüm saçımı biraz daha önüme getirerek şekil verdim alışveriş ve anne kız gününe hazırdım. Çantama telefonumu cüzdanımı evin anahtarını aldım. Annem alsa bile ben her zamanki gibi çantama anahtarımı koyardım  ne olur ne olmaz diye annemin "Kızım hadi" diye seslenince "Tamam Queen'im geliyorum." askılıktaki kabanıma uzanarak üzerime geçirdim çantamıda omzuma atarak aşağıya indim. Siyah hafif dolgu topuklu botlarımı alarak kapının önünde giymeye koyuldum o sırada annem elinde arabanın anahtarıyla belirdi. "Hadi bakalım küçük hanım gidelim bizimkileri alalım." O sırada ayakkabılarla işim bittiği için eğildiğim yerden doğrularak "Ahhh çok heyecanlıyım Queen'im hadi gidelim." annem gülerek "Baş belası prenses seni hadi düş önüme gülerek önüne düşerek garaja girdik.".

"Queen'im arabayı ben kullanabilir miyim ?"  anneme gözlerinin derinlerine köpek yavrusu gibi bakınca dayanamayıp "Al bakalım küçük hanım ama bir şartla" diyerek anahtarı geri çekerek konuştu "hız yok!"  "Emredersin Queen'im" elinden anahtarı kaptığım gibi direksiyonun başına geçtim. Yavaşça ayağımı debriyajdan çekerek gaza basarak yavaşça şiddetini arttırdım ve garajdan arabayı çıkardım. Bade hanım kızına baktıkça babası gibi ne kadar yetenekli olduğunu ve ona ne kadar benzediğini düşünmüştü keşke o da burda olup kızını böyle görebilseydi kızına baktıkça aynı eşinin hareketliliği güzel yüzü tıpkı babasının ki gibi biçimliydi o an yüzü kederle doldu. Sanem annesini öyle görünce hızını biraz yavaşlatarak bir yola bir annesine bakarak "Neyin var Queen'im?" Bade hanım kızının dediğini duyunca ne diyeceğini şaşırsada "Yok bir şey güzel gözlü kızım Maya aklıma geldi aşıları ve bir takım testleri için gitmiş olsa bile aklım onda kaldı." "Haklısın annecim yarın veteriner Özlem hanımla konuşuruz durumunu sorarız bakalım yaramazlık yapıyor mu benim bebeğim ayrıca ne zaman onu alabileceğimizi sorarız ne dersin."

"Çok  iyi olur güzel kızım" annemin dediğine gülümseyerek "Eeee Queen'im söyle bakalım gönlümün sultanı Müge teyzeyle neler döktürüpte müşterilerin gönüllerini fethetiyorsunuz ?"

"Ooo Müge teyzenle beraber o tatlıları ve hamur işlerinde bir harika bende çorbalar ve zeytinyağlı yemeklerimde güzel güzel pişiriyoruz servis ediyoruz." "Bilmez miyim Queen'im." gülerek verdiğim tepkiye sonrasında aklına bir şey gelmiş gibi hafif bir şaşkınlıkla "Asıl sana sormalı biz dükkanı Duruyla size bıraktığımızda harikalar dönmüş o trilicenin o gün gelenlerin tadı damaklarında kalmış. Arada gelin bari dükkanada yapın bir daha müşteriler sürekli gelip soruyorlar."  " Aaa gerçekten beğendiklerine inanamıyorum biz öylesine yapmıştık. Hatta bedava servis etmiştik sadece hepsi beğendiklerini söylemişlerdi ama ben bunun size kadar geldiğine çok şaşırdım." " Bir ara gelin yapın bakalım cadılar sizi bizde şu meşhur tatlınızdan yiyelim."  "Seve seve Queen'im."

İNTİKAMLI YÜZLEŞMEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin